Kysymys naisille...tinderin miesten toiveet ihmetyttää
Puolisen vuotta nyt Tinderin naispuolisena käyttäjänä on alkanut ihmetyttämään se miten moni miehistä toivoisi saavansa naisesta seuraa mm. vaellusretkelle, telttaretkelle, pyöräretkelle tai johonkin muuhun vastaavaan aktiviteettiin. Valehtelematta vähintäänkin joka kolmas mies kirjoittaa profiliinsa jotain saman tapaista toiveistaan.
Niin kysymys kuuluukin nyt teille naisille, onko teitä paljonkin olemassa jotka olisivat kiinnostuneita tuon tyylisestä treffiaktiviteetistä?
Kommentit (173)
Olet aina ollut nainen? Sinulla ei taida olla kokemuksellista vertailupohjaa miten moni nainen toivoo samaa?
M32
Meitä on 5 naisen likkaporukka ja joka syksy käydään ruskaretkellä.
Kyllä, tuo on oikein suosittu harrastus.
Todellakin kiinnostaisi! En ehkä ensimmäisille treffeille lähtisi Lapin erämaahan tuntemattoman kanssa vaeltamaan (koska tietty terve itsesuojeluvaisto..), mutta minusta nuo toimii huomattavasti paremmin todelliseen henkilöön tutustumiseksi kuin se, että mennään puolin ja toisin täydessä tällingissä leffaan tai ravintolaan.
Veikkaan kyllä, että osa tinderöivistä käyttää tuota ihan karsiakseen tietyn tyyliset henkilöt pois matcheista. Eivät siis todellisuudessa hae mitää eräerjaa tai -jormaa, mutta kuitenkin henkilöä, jonka kanssa voi esimerkiksi mökkeillä tai mennä edes sinne lähimetsän pururadalle joskus pyöräilemään tai kävelylenkille.
Jos menee treffeille pyöräretkelle, ei tarvitse ehkä maksaa kallista ravintolalaskua. Ja nää tyypit varmaan kävis pyöräilemässä muutenkin, naisen kanssa voi sentään tuijottaa sen persettä.
Liekö nuo miehetkään noita juttuja harrastaneet monikaan. Kuulostaahan se hienolta kun maalaillaan vaellusreissuja..
Minä olen jo niin vanha ja mukavuudenhaluinen, että nuo ylettömän energisiltä vaikuttavat ohitan suosiolla.
No en lähtisi ikinä minnekään erämaahan tuntemattoman miehen kanssa. Treffit sovitaan pubiin, josta yhden drinksun jälkeen on helppo poistua turvallisesti, jos siltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kiinnostaisi! En ehkä ensimmäisille treffeille lähtisi Lapin erämaahan tuntemattoman kanssa vaeltamaan (koska tietty terve itsesuojeluvaisto..), mutta minusta nuo toimii huomattavasti paremmin todelliseen henkilöön tutustumiseksi kuin se, että mennään puolin ja toisin täydessä tällingissä leffaan tai ravintolaan.
Veikkaan kyllä, että osa tinderöivistä käyttää tuota ihan karsiakseen tietyn tyyliset henkilöt pois matcheista. Eivät siis todellisuudessa hae mitää eräerjaa tai -jormaa, mutta kuitenkin henkilöä, jonka kanssa voi esimerkiksi mökkeillä tai mennä edes sinne lähimetsän pururadalle joskus pyöräilemään tai kävelylenkille.
Yhteinen kävely-tai pyörälenkki on melko kaukana viikon metsäreissusta ja vaelluksesta. Minäkin nautin kevelyretkistä hyvässä seurassa, mutten innostuisi Karhunkierroksesta ja kaatosateessa teltan rakentamisesta tai pakkasella laavussa yöpymisestä.
Olen huomannut saman. Älytön määrä miehiä joilla on kuvia näistä lukuisista eri aktiviteeteista ja ilmeisesti tarve sellaisen kiinostuksen omaavalle naiselle. Väkisin tulee mieleen, että onko se parisuhde prioriteeteissa niin paljon alempana kuin tällainen aktiiviharrastus, että kaikki aika menee siihen ja siksi ovatkin sinkkuja. Vai onko tuo vain jotain kalastelua, jolla ajatellaan nostattavan omaa kiinnostusta?
Kyllä minusta olisi nuorempana ollut kivaa kun olin terve. Nyt on sairauksia ja on siinä ja siinä pystynkö enää ajamaan pyörällä, ennen ajoin pitkiä matkoja. Vaeltaminen olisi kivaa päiväseltään mutta terveyssyistä en voi oleilla alkeellisissa oloissa yötä.
Vierailija kirjoitti:
No en lähtisi ikinä minnekään erämaahan tuntemattoman miehen kanssa. Treffit sovitaan pubiin, josta yhden drinksun jälkeen on helppo poistua turvallisesti, jos siltä näyttää.
Eiköhän noissakin ajatella ensitreffejä pidemmälle? En menisi ensimmäisillekään treffeille, jos ei olisi mitään yhteisiä kiinnostuksia sitten parisuhteen aikana tehtäväksi.
Voisin olla kiinnostunut retkeilystä, mutta en tuntemattoman kanssa. Pyöräily onnistuu kyllä jos asuu tarpeeksi lähekkäin.
Ihan varmasti tuollaisesta treffiaktiviteetista kiinnostuneita naisiakin löytyy. Ei ne kaikki miehet itse tuollaista välttämättä harrasta, haluavat vaan tietää onko kyse hienohelmasta ja kestääkö naisen kunto jonkun vaellusreissun.
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla kiinnostunut retkeilystä, mutta en tuntemattoman kanssa. Pyöräily onnistuu kyllä jos asuu tarpeeksi lähekkäin.
Kun moni nainen kertoo Tinderissä tykkäävänsä matkailusta, niin tarkoittavatko hekin että ensitreffeillä pitäisi lähteä pitkäksi vikonlopuksi tai viikoksi jonnekin?
Mun mies laittoi ilmoitukseensa aikanaan, että telttailu ja murtomaahiihto kuuluvat harrastuksiin ja kaipaisi niihin seuraa. Ollaan oltu yhdessä nyt 15 vuotta. Ollaan pari yötä telttailtu mummolan takapihalla lasten kanssa ja hiihtämässä ei olla käyty kertaakaan.
Itseäni ei kiinnosta. Tai no, kesällä voisin lähteä pyörällä jonnekin, kunhan retki mitoitetaan myös minun mummopyörällä poljettavaksi, eikä oleteta että pitää omistaa joku kallis matkapyörä. Mutta ei minua haittaa, vaikka kumppani harrastaisi mainittuja asioita - eihän kaikkia harrastuksia kai tarvitse tehdä yhdessä. Toki, jos hän nimenomaan haluaa harrastaa yhdessä, silloin täytyy etsiä samanhenkinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun moni nainen kertoo Tinderissä tykkäävänsä matkailusta, niin tarkoittavatko hekin että ensitreffeillä pitäisi lähteä pitkäksi vikonlopuksi tai viikoksi jonnekin?
Tuskin nyt ensitreffeille. Varmaan se indikoi, minkälaista yhteiselo heidän kanssaan tulisi olemaan. Matkat on monille vuoden kohokohtia ja haluaisivat että mies olisi siellä mukana nauttimassa. Matkailu voi kuulua myös naisen työhön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta aloituksessa juuri kerottiin miesten toiveissa olevan tapaaminen juuri näiden harrastuksien puitteissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti tuollaisesta treffiaktiviteetista kiinnostuneita naisiakin löytyy. Ei ne kaikki miehet itse tuollaista välttämättä harrasta, haluavat vaan tietää onko kyse hienohelmasta ja kestääkö naisen kunto jonkun vaellusreissun.
Jotain tällaista itsekin epäilen, kun näitä on nykyään niin paljon. Tuo on vain sikäli mielestäni aika huono ja valheellinenkin taktiikka, koska oma mielikuva tuollaisesta on vain energinen urheiluhullu, jonka suurin osa vapaa-ajasta menee vaelluksilla ja muissa. Eikä se tarkoita etteikö itseäkin voisi joskus jokin sellainen ja erilaisten juttujen kokeileminen kiinnostaa, mutta ei vain ole mikään intohimo.
Paljonkin tuntuisi naisia kiinnostavan, mitä pohjoisemmaksi mennään. Etelässä tykätään vaan kyhjöttää sisällä ja pelata pleikkaa.