Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehelle naisen koulutus tai ammatti ei ole tärkeää?

Vierailija
13.10.2022 |

Kyllähän se paljon perhe-elämäänkin vaikuttaa.

Kommentit (761)

Vierailija
41/761 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sillä on. Tai no mun miehelle on tärkeää, että puolisolla on päämääriä ja halua kehittyä. Ei kai sillä ole niin väliä, että tapahtuuko se korkeakoulutuksen ja hyvän ammatin kautta. Usein nämä asiat kuitenkin kulkevat yhdessä. Miehelle on kyllä tärkeää, että puoliso arvostaa koulutusta. Hän itse alkoi arvostaa koulutusta vasta aikuisena ja hakeutui korkeakouluun lähemmäs 30-vuotiaana. Täytyy sanoa, että moni lähipiirin mies arvostaa sitä, että nainen on kouluttautunut.

Vierailija
42/761 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tärkeää, että naisella on jokin ammatti ja että hän pystyy ja haluaa osallistua jonkinlaisella panoksella perheen elätykseen. Koulutustasolla ei suoranaisesti ole merkitystä, ei vaimokaan sen fiksummaksi muuttunut vaikka pari koulua onkin käynyt sen jälkeen kun tavattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/761 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitäpä sitä miehenä ap:lle vastaamaan, kun naiset jyräävät vastauksen ja tietävät minuas paremmin, mitä oikeasti ajattelen.

Mitä jos nimenomaan vastaisit ja kertoisit nimenomaan oman mielipiteesi. Älä kerro, mitä muut miehet haluavat. Väitän, että esimerkiksi oman mieheni mielipiteen minä tiedän paremmin kuin sinä.

Vierailija
44/761 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitäpä sitä miehenä ap:lle vastaamaan, kun naiset jyräävät vastauksen ja tietävät minuas paremmin, mitä oikeasti ajattelen.

Mitä jos nimenomaan vastaisit ja kertoisit nimenomaan oman mielipiteesi. Älä kerro, mitä muut miehet haluavat. Väitän, että esimerkiksi oman mieheni mielipiteen minä tiedän paremmin kuin sinä.

Miksi vieläkin kutsut isääsi mieheksesi? Onko teillä oikeasti jotain kuvottavaa menossa?

Vierailija
45/761 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei niin kiinnosta naisen sosiaalinen status tai nokkimisjärjestys. Naisille se tuntuu olevan tärkeää, että miehellä on statusta ja koulutusta. Naisethan eivät tapaile alaspäin statuksessa, rahassa tai koulutuksessa

Ai ei vai? Tässä on yksi nainen joka on tehnyt yhden kanssa niin. Muilla on ollut samat tulot kuin mulla.

Vierailija
46/761 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei niin kiinnosta naisen sosiaalinen status tai nokkimisjärjestys. Naisille se tuntuu olevan tärkeää, että miehellä on statusta ja koulutusta. Naisethan eivät tapaile alaspäin statuksessa, rahassa tai koulutuksessa

Ai ei vai? Tässä on yksi nainen joka on tehnyt yhden kanssa niin. Muilla on ollut samat tulot kuin mulla.

Naiset ovat rahan perässä, miehet eivät. Se, jos mikä, kertoo miesten ylivertaisuudesta.

Vierailija
47/761 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitason koulutuksen saaneet naiset ovat parhaita, koska kokemuksen mukaan he ovat henkisesti naisellisempia kuin muut naiset. Esimerkiksi terveydenhoitajat, sairaanhoitajat, optikot, lastentarhanhoitajat ym.

Vierailija
48/761 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastuu silmillään ja nainen korvillaan..

mies54v

Vierailija
49/761 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mies ei luontaisesti pidä naisen statusta tärkeänä kriteerinä. Siinä valitaan synnyttäjää, eikä johtajaa. Nainen taas on hakenut alkuhämäristä lähtien elättäjää ja turvaa lapsilleen ja itselleen.

Tää on kyllä niin evoluutiopsykologiaa että huh huh :D

Kyllä samat biologiat vaikuttaa edelleen, vain toisella tapaa.  Ennen ei naisilla ollut sanottavammin koulutusta eikä se seksiin eikä kotityöhön vaikuttanut.  Nainen oli se oheishenkilö ja naisen status olikin miehen statuksesta riippuvainen. Nyt kilpailu on laajentunut perheoloihin, ja vaatimukset henkilökohtaistakin elämää kohtaan kasvaneet molemmilla sukupuolilla.  Sama koulutus, samat arvot jne. 

Vierailija
50/761 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi tärkeää? Kunhan nainen maksaa omat harrastuksensa ja suunnilleen puolet asumiskustannuksista, niin minulle on herttaisen sama, mikä koulutus tai ammatti naisella on. Minua päinvastoin on vähän ihmetyttänyt, että mikä siinä rahassa vetää naisia niin kovasti puoleensa. Senttiäkään täältä ei mukaansa kuitenkaan saa.

Vierailija
51/761 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä olisi väliä, miehet eivät saisi puolisoa.

Vähän niin kuin kouluttautuneilla naisilla on nyt se tilanne.

Vierailija
52/761 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat rahan perässä, miehet eivät. Se, jos mikä, kertoo miesten ylivertaisuudesta.

Älä selitä. Miesten rustaamissa opuksissa painotetaan manipuloivan onnenonkijan saamista. Pelottavaa kyllä jopa toiset naiset yllyttää tähän.

Vierailija
53/761 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muihin ap väitteesi perustuu? Mistä miehestä kyselet? Miksi luulet että palstalla tunnetaan se, varsinkin ilman tuntomerkkejä?

Vierailija
54/761 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se olisi tärkeää? Kunhan nainen maksaa omat harrastuksensa ja suunnilleen puolet asumiskustannuksista, niin minulle on herttaisen sama, mikä koulutus tai ammatti naisella on. Minua päinvastoin on vähän ihmetyttänyt, että mikä siinä rahassa vetää naisia niin kovasti puoleensa. Senttiäkään täältä ei mukaansa kuitenkaan saa.

Koska sillä rahalla kustannetaan perheen eläminen, asuminen, harrastukset, reissut, lomat, jopa hyvinvointi. Sillä on äärimmäisen iso merkitys ihmisen elämän aikana.

Vierailija
55/761 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mies ei luontaisesti pidä naisen statusta tärkeänä kriteerinä. Siinä valitaan synnyttäjää, eikä johtajaa. Nainen taas on hakenut alkuhämäristä lähtien elättäjää ja turvaa lapsilleen ja itselleen.

Tää on kyllä niin evoluutiopsykologiaa että huh huh :D

Kyllä samat biologiat vaikuttaa edelleen, vain toisella tapaa.  Ennen ei naisilla ollut sanottavammin koulutusta eikä se seksiin eikä kotityöhön vaikuttanut.  Nainen oli se oheishenkilö ja naisen status olikin miehen statuksesta riippuvainen. Nyt kilpailu on laajentunut perheoloihin, ja vaatimukset henkilökohtaistakin elämää kohtaan kasvaneet molemmilla sukupuolilla.  Sama koulutus, samat arvot jne. 

Jos kuvittelet, että ihmiskunnan historia (ja biologia) käsittää vain viimeiset 100-200 vuotta, olet aika hukassa. Ei miehilläkään ole ollut koulutusta suurimman osan ihmisen historiasta, eli biologialla ei ole mitään tekemistä tämän kanssa.

Vierailija
56/761 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä olisi väliä, miehet eivät saisi puolisoa.

Vähän niin kuin kouluttautuneilla naisilla on nyt se tilanne.

Aah, tämän takia jahdataan onnenonkijoita. Omanlaistaan saalistusta. Yksinkään ei voida olla.

Vierailija
57/761 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei kukaan halua olla ihmisen kanssa, jolla on sähkölämmiteinen asunto.

Vierailija
58/761 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksen sijaan naiset voisivat kertoa mikä niiden palkka on.

Vierailija
59/761 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sillä rahalla kustannetaan perheen eläminen, asuminen, harrastukset, reissut, lomat, jopa hyvinvointi. Sillä on äärimmäisen iso merkitys ihmisen elämän aikana.

Jepjep, ainoastaan materian keskellä nainen on onnellisimmillaan.

Vierailija
60/761 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ne väittää, mutta käytännössä miehille naisen tulot on hyvin tärkeitä. Naisen pitää maksaa puolet kuluista myös hoitovapaan ajalta.

Miehet hoksasi tämän naisten vapautumisen sivutuotteen hetkessä.  Kotitöiden jakaminen vielä kangertelee.  Paitsi sosiaalisesti, nainen tekee myös taloudellisesti enemmän perheen hyväksi.  Hyvätuloisen naisen ei kannata ottaa heikosti koulutettua vanhanaikaisesti ajattelevaa miestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi