Miksi naiset matchaavat tinderissä, mutta eivät vastaa?
En vain ikinä tule ymmärtääm tällaista toimintaa.
M33
Kommentit (29)
Naisilla voi olla niin monta keskustelua eri miesten kanssa meneillään, ettei jaksa vastata kaikille viestin lähettäjille. Ja joskus , oikeastaan aika usein, miehen aloitusviesti on vain Moi. Että eipä ole kovin kiinnostava keskustelun avaus. Minä ainakin usein aloitan keskustelun näin : Hei! Sinulla onkin mukavanoloinen esittelyteksti ja hienoja kuvia profiilissa. Se kyllä erottuu edukseen täällä Tindermassassa.
Mulla sama kokemus miesten osalta. Aina kun aloitan keskustelun, eivät vastaa -> poistan matchin. Maaliskuusta asti Tinderissä, 0 treffit. Yksikään mies ei ole aloittanut keskustelua. En ymmärrä minäkään. N33
Miten aloitat keskustelun?
Jos on limainen aloitus niin en ihmettelisi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama kokemus miesten osalta. Aina kun aloitan keskustelun, eivät vastaa -> poistan matchin. Maaliskuusta asti Tinderissä, 0 treffit. Yksikään mies ei ole aloittanut keskustelua. En ymmärrä minäkään. N33
Asutko sitten syrjäisellä pikkupaikkakunnalla tai onko sulla lapsia, kun et ole päässyt treffeille puoleen vuoteen? Minä olen 35-vuotias isossa kaupungissa asuva nainen,ja olen tänä vuonna käynyt n. 11 kertaa treffeillä.
Jos aloitus on joku perus tylsä "moi mitä kuuluu" niin ehtii jo unohtaa miksi alunperin oli edes ollut miehestä kiinnostunut.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko sitten syrjäisellä pikkupaikkakunnalla tai onko sulla lapsia, kun et ole päässyt treffeille puoleen vuoteen? Minä olen 35-vuotias isossa kaupungissa asuva nainen,ja olen tänä vuonna käynyt n. 11 kertaa treffeillä.
Asun Lahdessa, ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksia olen kokeillut laidasta laitaan...lyhyttä, pitkää, kohteliasta, härskiä, kehuvaa, vitsikästä...aina vain suurella tuurilla nainen vastaa mitään
Ap
Varmaan samoista syistä kuin miehetkään ei vastaa vaikka mätsäävät eli muuta meneillää samaan aikaan, ei jaksa katsoa puhelinta jatkuvasti, ei ole tinderäänet päällä. Monesti miesten tekemät aloitukset on myös sellaisia, ettei vaan keksi mitä vastata. Esim. aloitus voi olla "moi". Olen yrittänyt semmoisiin vastata ja saada keskustelua aikaan, mutta ei se kesksutelu ole yleensä mihinkään edennyt. En jaksaisi nykyään vastata muuta kuin "moi", mutta siitäkin kerran sain mieheltä valituksen... Elikkäs vastaan mieluummin vain sellaisiin aloituksiin, joissa on edes vähän yritystä (joku kysymys esim. kuvasta tai profiili tekstistä tms). En ehdi keskustella monen ihmisen kanssa samaan aikaan, pitää siis tehdä valintoja myös siinä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Hypergamia syynä
T. Ap
Et ole tarpeeksi kiinnostava keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksia olen kokeillut laidasta laitaan...lyhyttä, pitkää, kohteliasta, härskiä, kehuvaa, vitsikästä...aina vain suurella tuurilla nainen vastaa mitään
Ap
härskit ja vitsikkäät kannattaa nyt ainakin jättää jatkossa pois. Samoin liian pitkät jaarittelut ja ylitsevuotavat kehut pelkän profiilin perusteella. Asiallinen ja kohtelias, riittävän lyhyt ja ytimekäs, jossa on jotain muutakin sisältöä kuitenkin kuin "moi, mitä kuuluu, oot nätti". Lyhyesti vaikka se, miksi kiinnostuit (huomasin, että harrastat luonnossa liikkumista, kuten minäkin, tai olemme molemmat koiraihmisiä, tai tykkäät matksutelusta ja samanlaisista kohteista, joissa itsekin viihdyn tms.).
On tunnettu fakta, että miehet ensin pyyhkivät oikealle ja vasta matchin tultua katsovat, kiinnostaako nainen. Miksi ihmeessä yksikään nainen silloin aloittaisi keskustelun?
Vierailija kirjoitti:
Hypergamia syynä
Miksi sitten olet Tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
On tunnettu fakta, että miehet ensin pyyhkivät oikealle ja vasta matchin tultua katsovat, kiinnostaako nainen. Miksi ihmeessä yksikään nainen silloin aloittaisi keskustelun?
Kyllä, ja Tinderissä 90% miehistä on sellaisia, jotka eivät kelpaa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ihmettelen miten naisia jaksaa kiinnostaa miesten jahtaaminen. Tuntuu kivojen miestenkin hakevan alfojen tavoin tyhjäpäistä bimboa.
Viittaan tähän:
https://www.howtogettheguy.com/
Koska tinderissä 5 miestä yhtä naista kohden