Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset matchaavat tinderissä, mutta eivät vastaa?

Vierailija
13.10.2022 |

En vain ikinä tule ymmärtääm tällaista toimintaa.

M33

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chase excellence, not women!

Miksi olet Tinderissä ja täällä vauvalla? Grinder on sulle.

Vierailija
22/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten aloitat keskustelun?

Jos on limainen aloitus niin en ihmettelisi.

Aloituksia olen kokeillut laidasta laitaan...lyhyttä, pitkää, kohteliasta, härskiä, kehuvaa, vitsikästä...aina vain suurella tuurilla nainen vastaa mitään

Ap

Yrität omaa tasoasi huomattavasti paremmantasoisia naisia. Laske taso omalle tasollesi. Lisäksi , ei kannata tehdä mitään härskejä aloituksia, eivät taatusti toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksia olen kokeillut laidasta laitaan...lyhyttä, pitkää, kohteliasta, härskiä, kehuvaa, vitsikästä...aina vain suurella tuurilla nainen vastaa mitään

Ap

Yrität omaa tasoasi huomattavasti paremmantasoisia naisia. Laske taso omalle tasollesi. Lisäksi , ei kannata tehdä mitään härskejä aloituksia, eivät taatusti toimi.

Tämä!

Vierailija
24/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukava lukea kun miehet kehuvat ja toivottelevat hyviä huomenia.. koska päivässä yleensä tulee kymmeniä viestejä ei ole aikomustakaan vastata mutta piristää lukea :) Joskus kun sattuu tilanne että jaksan lähteä treffeille tai kaipaan seuraa silloin valkkaan sieltä jonkun kenelle vastaan

Vierailija
25/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama kokemus miesten osalta. Aina kun aloitan keskustelun, eivät vastaa -> poistan matchin. Maaliskuusta asti Tinderissä, 0 treffit. Yksikään mies ei ole aloittanut keskustelua. En ymmärrä minäkään. N33

Sama neuvo kuin miehille: laskea rimaasi ja matchaa omaa tasoasi olevia miehiä.

Vierailija
26/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut viestin vain yhdeltä mieheltä. En ole enää tinderissä.

Vierailija
27/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten ne naiset eivät ole ap:n tasoisia, jos kuitenkin swaippaavat oikealle hänet?

Vierailija
28/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että johtuu AP:n "tasosta", naiset swaippaavat valikoiden. Luultavasti AP:n profiili on hyvin tyhjä ja aloittaa keskustelun "Moi". Nämä ovat ainakin itselläni ainoat syyt, että en ole vastannut miehelle mitään jos uusi matchi laittaa viestiä. Tai sitten AP viestittää heti jotain pervoa tai todella epäsopivaa/tilannetajutonta.

Vierailija
29/29 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder nyt on sellainen pellesovellus, jolla vain testaillaan omaa markkina-arvoa ja hankitaan piristystä huonoihin päiviin. Ai katsopas, taas 10 matchia kylläpä tuli hyvä olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan