Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tyypillinen kysymys; Mitä isänpäivälahjaksi??

02.11.2006 |

Kävin eilen Anttilassa, katselin ihan kaikenlaisia miesten tamineita mutta tuntuu että kaikki " perinteiset" lahjani olen jo miehelleni ostanut.

(aamutakit, kylpytakit, kalsarit, bokserit, isi-mukit sun muut)

Nyt pitäisi saada ideaa jostain ihanasta, huvittavasta lahjasta.

Sellaista usein etsin isänpäivän alla mutta ainä päädyn noihin yllämainittuihin.

Mies on toivonut joksikin lahjaksi akustista kitaraa, kun haluaisi alkaa jälleen soittamaan mutta ovat aika hintavia kuitenkin tähän rahatilanteeseen.

Ostaisin käytetyn sellaisen jos jostain löytäisin halvalla mutta ei löydy.

Nyt siis kaikenlaiset hauskat isänpäivälahjat kehiin, kaikki ideat ovat kullankalliita!!

(Ja jos vielä joku tietää mistä saa tai jollakulla on käytetty akustinen kitara myynnissä niin kertokaapa!)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin semmosesta osoitteesta, kun www.lahjakas.fi isille ja isovanhemmille tyynyliinat. Joissa lukee esim. hyvää yötä pappa. Käyppä vilkaisemassa. =)

T. Nasu

Vierailija
2/6 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi idea et ostat T-paidan ja painatat siihen lapsesi-lapsiesi valokuvat tai mihin vain vaatteeseen tai tyynyliinaan..Meil ainakin tykätty oli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee isälle englantilainen aamiainen ja anna vaikka hieronta, silitä paidat tms. Kuka sitä tavaraa aina jaksaa haalia.

Vierailija
4/6 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin viimevuonna lahjaksi lahjakortin hierontaan ja kampaamosta miehille tarkoitettuja tuotteita;shampoon¨,hoitoaineen ja vahan.ekaa kertaa kokeili vahaa ja mieltyi heti,vaavin kanssa painettiin jalankuva jonka kehystin.nyt olen ostanut kirjan " isä käyttöopas" tai jotain sinnepäin mikä sisältää erillaisia leikki-ja pelivinkkejä joita isä voi peleta ja leikkiä lasten kanssa,vielä olen ajatellut ostaa farkut tai lahjakortin parturiin hiustenleikkaukseen.nyt meidän vaavi on jo " niin iso" 1-v että piirämme isälle kortin.

Vierailija
5/6 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isi saa lapsi- ja vaimovapaan viikonlopun =)

Oikein itse ehdotin että voisi silloin pitää kauan kaipaamansa tietokonepeli-illan, kutsua kavereita ja ottaa hieman olutta. Mies on tosi innoissaan ja suunnitellut iltaa monta viikkoa! Eikä maksa mitään ainakaan mulle, oluensa saa tietenkin itse ostaa...

Ja kun käännän asian toisin päin niin kelpaisi se minullekin äitienpäivälahjaksi sama juttu, just nimenomaan niin että mies itse ehdottaisi asiaa, järjestäisi itsensä ja lapsen muualle ja sais ite tehdä ihan mitä haluaa! Ois tosi luksusta!

Tää ehkä toimii parhaiten sellaisessa tilanteessa, kuten meillä, että lastenhoitajia ei juurikaan ole, eli jos muksu on muutenkin kerran kuussa viikonlopun mummolassa niin ei ehkä tunnu kovin hienolta lahjalta sitten...

Vierailija
6/6 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stop-merkin sisällä teksti DADDY. must se oli hauska ja käytännöllinen, maksoi joitain 15 euroa.