Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Theodore bean vai BB:n rintareppu, kumpi parempi?

06.03.2007 |

Nyt olisi saatava rintareppu reissuun ja lähinnä BB:n reppua olen haeskellut, mutta huomasin myös aika vastaavanlaisen olevan myynnissä josta en ole koskaan ennen kuullut, elikkä tuo Theodore Bean-reppu.

Onko kellään kokemuksia kumpi olisi parempi vai mahtaako olla suurempia eroja..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki mieluummin kunnollinen KANTOreppu, esimerkiksi Ergo on tosi hyvä ja maksaa saman suunnilleen kuin tuo BB:kin.

Vierailija
2/5 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tuo TB lainassa kun reissasin pojan kanssa lentokoneella pojan ollessa 3kk. Ja oli tosi hyvä, itse tykkään enemmän tuosta TB:stä samoin kuin siskoni joka osti itselleen sen matkustellessaan tyttönsä kanssa. Toimiva ja hyvä. BB:stä ei tosin kovin paljoa kokemusta, mutta ainakin tuota TB:tä voin kehua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos BabyBjörnia harkitset, niin satsaa ehdottomasti Active-malliin.

Meillä oli käytössä BB Active ja kantoliina vuorotellen, silloin kun vauva oli pieni. Itse tykästyin BB:n helppouteen, sen sai nopeasti puettua päälle. Kun vauva täytti 5 kk, siirryimme käyttämään Patapumia. Sitä suosittelen lämpimästi.

Ergo on samantyylinen kuin Patapum, mutta siihen on saatavana pienennysosa pienelle vauvalle. Muuten Ergolla ja Patapumilla voi aloittaa kantamisen, kun vauva on noin 5 kk ikäinen (riippuu lapsen jäntevyydestä). Ergolla ja Patapumilla voi kantaa edessä ja selässä, uuden mallisella New Generation Ergolla myös lonkalla. Patapum on halvempi kuin Ergo.

Nyt karkasi vähän alkuperäisen aiheen viereenkin, anteeksi.....

Vierailija
4/5 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen vauvasi on?

Vierailija
5/5 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan vauva vasta 3.5kk joten siksi hankinnan alla ihan tavallinen rintareppu ja toisekseen etsin käytettynä, sillä saattaa olla että käyttö jää vain yhteen matkaan jotenka en viitsi paljoa sijoittaa.

Toki jos tuntuu reppuilu onnistuvan niin voihan sitä sitten enempikin käyttää, mutta koska liinailukaan ei oikein ollut meidän juttu, niin luulen että tuo " reppuilukin" jää yhteen reissuun :)

Tuota Theodore bean- merkkiä on vain aika paljon tarjolla, jotenka siksi kyselin kokemuksia muilta :)