Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin olette lähdössä syyslomalla?

Vierailija
12.10.2022 |

Matkakohteet tähän:

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukalle! Siellä on jo pari rinnettä auki.

Laskuhommissa menee kaikki muutkin lomat meidän perheellä, sen verran löytyy harrastajia.

Vierailija
62/78 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään pitkälle, rahaa ei ole. Pysytään siis kotikaupungissa syysloma. Käydään elokuvissa ja jääkiekko-ottelussa, ja lasten suosikki pizzapaikassa. lapsille riittää tuo. Ja tiedän että kaikilla perheillä ei ole nyt rahaa edes noihin huveihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei mennä mihinkään. Tytär tulee kotiin yliopistosta, se on meille lomaa. Äiti tytär shoppailupäivä ainakin pidetään. Itellä kun 2 vapaapäivää keskellä viikkoa.

Mutta eikös taas uutisoitu että helsinki-vantaalla on taas kauhea ruuhka, ja että miten ihmisten pitäisi taas varautua siihen? :) Se vaan jaksaa hymyilyttää vuosi toisen jälkeen.., kun oikeasti kukaan itse syyslomalle lähtijä ei silloin mistään jonoista ylläty

Vierailija
64/78 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ollaan menty ulkomaille, mutta nyt tällä kertaa mä haluan olla kotona. Käydä ehkä muutamassa ravintolassa syömässä nukkua omissa puhtaissa lakanoissa. Nauttia ihan vaan kotona lepäämisestä ja olosta. Lupasin lapselle, että leivotaan jotakin. Se tuntuu olevan kova juttu lapsen mielestä.

Mun lapset niinkuin minäkin tykätään ihan perus asioista. Mä koen välillä raskaana sen ulkomailla ramppaamisen. Vaikka ottaisit 4-5 tähden hotellin ni se on aina kuitenkin ihan paska.

Vierailija
65/78 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan joku palstalainen just nyt Kreetalla? Vähänpä meni lomat nyt vith uiksi.. no oikeasti tosi harmi: lapsen luokkakaveri esim sinne lähti pe perheineen ja kovasti oltiin koko syksy matkaa odotettu...mutta rankkasateet iski

Vierailija
66/78 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjaan.

Kotimaanmatkailuun en nöyrtyisi koskaan. Järjettömät hinnat ja kamala ilmasto.

Vierailija
67/78 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karibianmeren risteilylle 7pv lasten kanssa

Vierailija
68/78 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan joku palstalainen just nyt Kreetalla? Vähänpä meni lomat nyt vith uiksi.. no oikeasti tosi harmi: lapsen luokkakaveri esim sinne lähti pe perheineen ja kovasti oltiin koko syksy matkaa odotettu...mutta rankkasateet iski

Eiköhän nuo sateet ole jo kohta ohi.

Vierailija
69/78 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomalla koko tämän vuoden, ensivuodenkin syystä! Joten ei varaa lähteä yhtään mihinkään.

Vierailija
70/78 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen äiti. Minun lomani on sitä että hoidettuani maanantaina lapsen kanssa lääkärikäynnin saan perjantaihin asti omaa lomaa jonka käytän kuvauttamalla kalloni sairaalassa, siivoamalla kotini, siivoamalla erään toisen ihmisen kodin, pesen pyykkiä ja raadan itseni luultavammin uuvuksiin. Saatan hauskutella lisäksi otattamalla verikokeita itsestäni.

Olisiko se koti vähemmälläkin siivouksella?

Se on se pienin vaiva kaikista, minulla on aina siistiä kotona. Lapsikin ilmoitti ettei mene minnekään joten minulla ei olekaan omaa aikaa yhtään. 

Vierailija
71/78 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nuo sateet ole jo kohta ohi.

No rankkasateet ehkä joo mutta vasta torstaina forecan mukaan siellä aurinko paistaa

Vierailija
72/78 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä on kesä- ja talviloma. Mistä joku vetää jotain syyslomaa, ellei ole palkattomalla?

Vierailija
73/78 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Työelämässä on kesä- ja talviloma. Mistä joku vetää jotain syyslomaa, ellei ole palkattomalla?

Riippuu työehtosopimuksesta. Meillä on 6 viikkoa, yleensä pidän syksyllä tai oikeastaan aika lailla aina joulun aikoihin.

Talviloma sitten tietysti viikko keväällä ja kesäloma 4 viikkoa. Kunnallisella puolellakin taitaa olla osalla

Vierailija
74/78 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lomaa, mutta lapsi tuli käymään muutamaksi päiväksi omalla syyslomaviikollaan. Ensi viikolla taasen on täällä syyslomaviikko, eli vapaata harrastuksista, vaikkä töissä olen muuten normaalisti.

Vierailija
75/78 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin jo viikon syyslomani ja olin Kreetalla. Seuraava loma sitten talviloma joulu-tammikuun vaihteessa jolloin lähden Kanarialle.

Vierailija
76/78 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkakohde on Phnom Penh ja sinne lähden kahden viikon kuluttua. Eipä ole tullut tuolla aiemmin käytyä, joten ihan mielenkiinnolla odotan reissua. Itse viihdyn parhaiten kaupunkikohteissa. 

Vierailija
77/78 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orimattila on kauneimmillaan lokakuussa. Sinne siis.

Vierailija
78/78 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolangalle eli Persnaruun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi