Mihin olette lähdössä syyslomalla?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä syysloma!? Tekemällä tehty loma jotta rikkaat opettajat saavat ryypätä pari päivää.
Meillä ainakin saa pitää lomaa ihan milloin haluaa enkä ole opettaja.
Opettajat ovatkin siitä kurjassa asemassa että eivät voi päättää lomistaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen äiti. Minun lomani on sitä että hoidettuani maanantaina lapsen kanssa lääkärikäynnin saan perjantaihin asti omaa lomaa jonka käytän kuvauttamalla kalloni sairaalassa, siivoamalla kotini, siivoamalla erään toisen ihmisen kodin, pesen pyykkiä ja raadan itseni luultavammin uuvuksiin. Saatan hauskutella lisäksi otattamalla verikokeita itsestäni.
Olisiko se koti vähemmälläkin siivouksella?
Tyttö tulee kotiin, siinä on syyslomaa tarpeeksi. Mulla ei ole lomaa töistä.
Lomaa vasta enskuussa ja sen vietän kotona. T. Reissutyöläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä syysloma!? Tekemällä tehty loma jotta rikkaat opettajat saavat ryypätä pari päivää.
Meillä ainakin saa pitää lomaa ihan milloin haluaa enkä ole opettaja.
Opettajat ovatkin siitä kurjassa asemassa että eivät voi päättää lomistaan.
Niin. Itse pidän lomat talvikuukausina ja lähden lämpimään. Kesällä teen mieluusti etätöitä, kun ei oikeastaan ole mitään tekemistä, kun kaikki on lomilla. Istuskelen puutarhassa töitä muka tehden.
Vierailija kirjoitti:
Olen äiti. Minun lomani on sitä että hoidettuani maanantaina lapsen kanssa lääkärikäynnin saan perjantaihin asti omaa lomaa jonka käytän kuvauttamalla kalloni sairaalassa, siivoamalla kotini, siivoamalla erään toisen ihmisen kodin, pesen pyykkiä ja raadan itseni luultavammin uuvuksiin. Saatan hauskutella lisäksi otattamalla verikokeita itsestäni.
Tiedän tunteen.
Mutta itse ajattelen, että kivempi nuokin on tehdä lomalla kuin arkena työpäivän jälkeen. Itselläkin lomat olleet monta vuotta juuri tuollaisia rästiin jääneiden asioiden hoitamista, mutta tämä on nyt tämä elämänvaihe.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siitä jo kaksi kuukautta kun niillä edellinen loma loppui. Väsyhän niille tulee.
Kyllä loma tahtoo olla rästihommien tekoa aamusta iltaan. Pakko olisi lähteä kotoa pois, kun muuten ei tule hetken taukoa.
Vierailija kirjoitti:
Malediivit🌞
Eikö siellä ole vielä sadekausi lokakuussa?
Flamingossa käydään. Muuten kotona. Syödään hyvää ruokaa ja löhöillään.
Syysloma vasta joulun välipäivinä. Käväisen vanhempien luona, kotona lopun aikaa
Syysloma oli ja meni. Vietin sen Ivalossa.
Ensi viikolla sit töitä vaan.
Olen yrittäjä ja olen lomalla aina kun lapsetkin ovat lomalla koulusta koska en halua että he ovat keskenään kotona päivät. Yritän keksiä jotain kivaa tekemistä yhdessä. Nyt meillä on seuraavanlainen ohjelma:
Ma: menemme luonnonpuistoon, teemme eväät valmiiksi ja paistamme makkaraa.
Ti: valokuvauspäivä, menemme järvenrannalle/ kauniisiin maisemiin ja otamme koirat mukaan ja otamme ja kuvaamme toisiamme, illemmalla tulostetaan kuvat ja tehdään valokuvakollaasi
Ke: miniristeily Turusta, saatiin lahjakortti aikaisemmin keväällä.
To:suunnittelemme halloweenjuhlia ja askarrellaan kaikille halloweenasut sekä mietitään mitä hauskoja syötäviä keksimme
Pe:Mennään uimaan ja käydään sen jälkeen hakemassa herkkuja ja vietetään leffamaraton katsellen Lempileffat.
La: lapset saavat kutsua yökylään ystävänsä
Oon yrittänyt keksiä tällaisia lähes ilmaisia juttuja koska rahat ovat muutenkin vähissä.