REIM isännöinti
Kyseinen isännöinti toimii tässä taloyhtiössä, jossa asun. Vessanpönttö meni tukkoon, kun raikastin oli tippunut sinne. Yritin ensin itse kaivaa sitä sieltä, ei onnistunut. Huoltomies kävi, eikä hänkään saanut raikastinta pois. Hän tilasi paikalle putkimiehet, jotka sitten vaihtoivat lopulta koko pöntön.
Nyt sain puhelun vuokranantajalta, että lasku on lähetetty hänelle, vaikka sovimme, että lasku lähetetään minulle, jonka jälkeen ilmoitan laskun summan eteenpäin, ja yhtiö maksaa puolet, minä puolet. Näin minulle luvattiin. Tänään sitten yritin soittaa isännöintiin ennen puhelinajan sulkeutumista, mutta linjat oli jo laitettu kiinni n. tunnin etuajassa? Huomenna siis uusi yritys.
Onko kellään kokemusta tästä isännöintitoimistosta? Tiedän vain sen, että palvelee useammalla paikkakunnalla. Vähän kummastuttaa tämä toiminta, että jotain sovitaan, ja sitten toimitaan ihan toisin. Ja se, että yhteyttä ei saa, vaikka puhelinpalvelun pitäisi vielä olla auki.
Kommentit (2)
Joensuun Reim isännöinti myös ihan ala-arvoista. Isännöitsijä ei vastaa puheluihin eikä sähköposteihin, jätetty viestejä kuukausien ajan. Olisko hommat vähän hakusessa? Kun yhtiökokousessa myöntää tietävänsä lait mutta mitään ei tapahdu.Hänellehän maksetaan siitä palkkaa
Erittäin huonoja kokemuksia oli myös ylen korruptiouutisessa käsitelty yritys. Yli kuukauteen ei isännöitsijä vastaa maileihin ja annetaan harhaanjohtavia tietoja. Suomi24 palstalla voi lukea ihmisten kokemuksia..