Hieronta läskinä.
Olen n. 15 kg ylipainoinen, 58v eukko. Haluaisin mennä selän hierontaan, selkä täynnä jumeja. Mutta en ilkeä. Hävettää läskit, veltto iho yms. Hävettää riisuuntua vieraan edessä. Kamalaa, kun on näin estynyt, mutta en voi sille mitään.
Kommentit (7)
Paljon lihavempiakin sielä käy kuin sinä. Kyllä ne on kuule kaiken näköisiä kehoja nähnyt eivätkä sun kropan makkaroihin ja ryppyihin kiinnitä huomiota.
Sama ongelma täällä. Olen 10 vuotta nuorempi ja vain kerran käynyt hierojalla aiemmin. Kroppa huonossa kunnossa ja hartiat jumeja täynnä, isot rinnat. Jotenkin hävettää, mutta apua pitäisi saada.
Tapasin eräässä koulutuksessa pari miespuolista hierojaa ja he puhuvat todella rumasti ylipainoisista asiakkaistaan. Itse olen lopettanut hierojalla käymisen heidän takiaan, en vain pysty unohtamaan heidän puheitaan.
No siinähän on kannuste laihduttaa sitten!
Vierailija kirjoitti:
Tapasin eräässä koulutuksessa pari miespuolista hierojaa ja he puhuvat todella rumasti ylipainoisista asiakkaistaan. Itse olen lopettanut hierojalla käymisen heidän takiaan, en vain pysty unohtamaan heidän puheitaan.
Oikeasti? Kai niitä oikeita, asiantuntevia ja ammatistaan ylpeitäkin hierojia löytyy? Mistä tällaisen sitten tunnistaisi? Työnantaja takaa itselleni hierontaedun.
Ottaahan se eteen, kun näkee 58v läskin naisen alastomana, mutta kyllä siitä selviää...
-ap
Et ole ainoa läski, joka siellä käy.