Mihin olette lähdössä syyslomalla?
Kommentit (78)
Syysloma vasta marraskuussa, sitte Osloon
Tornioon anoppilaan ja sitten päiväseltään ulkomaille Haaparannalle: Systembolaget ja karkkikauppa.
Lähilaavulle paistamaan makkaraa.
Ei mulla mitään lomaa ole vielä. Jospa sitten talvella taas pidempi reissu vaikkapa Ausseihin. Ketä kiinnostaa jotkut risteilyt ja kanariat...
Ei mulla ole mitään syyslomaa. Kesällä 4 viikkoa lomaa ja sitten talvella pidän talvilomaa 9 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla mitään lomaa ole vielä. Jospa sitten talvella taas pidempi reissu vaikkapa Ausseihin. Ketä kiinnostaa jotkut risteilyt ja kanariat...
Onpa sulla ylimielinen asenne. Jokainen valitsee itse mihin matkustaa eikä oma matkustelu ole mikään pätemisen aihe. Ei, en ole menossa risteilylle tai Kanarialle koska ei mulla edes ole mitään syyslomaa. Ensi kesänä menen varmaan Lontooseen.
Espanjaan. Säästin kesälomasta 1 viikon koululaisten syyslomalle.
Jännittävästi Tallinnaan.
Tosin siitä onkin vierähtänyt tovi kun siellä on tullut käytyä.
Muutaman yön olen budjettimajoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malediivit🌞
Eikö siellä ole vielä sadekausi lokakuussa?
Niin mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittäjä ja olen lomalla aina kun lapsetkin ovat lomalla koulusta koska en halua että he ovat keskenään kotona päivät. Yritän keksiä jotain kivaa tekemistä yhdessä. Nyt meillä on seuraavanlainen ohjelma:
Ma: menemme luonnonpuistoon, teemme eväät valmiiksi ja paistamme makkaraa.
Ti: valokuvauspäivä, menemme järvenrannalle/ kauniisiin maisemiin ja otamme koirat mukaan ja otamme ja kuvaamme toisiamme, illemmalla tulostetaan kuvat ja tehdään valokuvakollaasi
Ke: miniristeily Turusta, saatiin lahjakortti aikaisemmin keväällä.
To:suunnittelemme halloweenjuhlia ja askarrellaan kaikille halloweenasut sekä mietitään mitä hauskoja syötäviä keksimme
Pe:Mennään uimaan ja käydään sen jälkeen hakemassa herkkuja ja vietetään leffamaraton katsellen Lempileffat.
La: lapset saavat kutsua yökylään ystävänsä
Oon yrittänyt keksiä tällaisia lähes ilmaisia juttuja koska rahat ovat muutenkin vähissä.
Meinasin kirjoittaa jotain ikävää, mutta tajusin olevani vain äärimmäisen kateellinen että joku jaksaa ja voi järjestää tällaista lasten kanssa/lapsille. Itse olen burn Outin kourissa oleva yrittäjä, joudun olemaan töissä syyslomaviikon enkä työpäivien jälkeen jaksa yhtään mitään. On niin huono omatunto ja paska äiti - fiilis.
Oikeasti ihanaa ohjelmaa, lapset varmasti nauttivat Toivoisin lapsillani olevan samanlainen äiti.
Roomaan. Lähdetään jo perjantaina ja tullaan takaisin viikon päästä la.
Oon jo pakannut.
Kiinaan perheen kanssa menossa ja tuodaan koko perheen voimin BF-7 variantti tänne Suomeen.
Ei mihinkään. Kaikki on ihan ylihinnoiteltua koulujen loma-aikoina, joten emme matkusta silloin. Muutenkin kun syksy on jo näin pitkällä, pitäisi lähteä aika kauas jotta olisi kunnolla lämmintä. Välimeren maissa on illat jo tähän vuodenaikaan viileät, ja uima-altaat jäätävän kylmät jos ei ole lämmitetty. Meressä nyt juuri ja juuri vielä tarkenisi uida, ja päivällä vähän lämpöä ja aurinkoakin vielä on. Mutta en maksa sitä mitä matkoista nyt pyydetään, ja tosi huonosti on mitään edes saatavilla. Pakettimatkoja saa lähinnä enää turkkiin ja kreikkaan, ja hinnat hipoo pilviä vaikka ei ole kummoisia kohteita noista kumpikaan. Lennotkin on jokapaikkaan mitä vähänkään voisi harkita kallita, tai sitten ei edes löydy suoria lentoja. Otetaan siis syysloma ihan rennosti kotikulmilla, ja lähdetään mieluummin jossain vaiheessa kevät-talvella kanarialle.
Ei mihinkään,taaskaan.Mun lapset ei ole koskaan vielä päässeet ulkomaille..Ei ole rahaa.Eipä ole silti lomaakaan,kun omaishoidan äitiäni joka vammautui kesällä.Ehkä käydään lasten kanssa leikkipuisto saa,jos aikaa jää.t.kurja elämä
Helsinki (1 yö kahdestaan miehen kanssa, lapset mummolassa) , Tampere (2 yötä koko perhe) ja Mustio (1 yö, koko perhe).
Kaikki kohteet ovat reilun tunnin ajomatkan päässä kotikunnasta, joten tullaan jokaisen reissun välissä kotiin. Meillä on eläimiä ja lapset sen verran pieniä, että tällainen matalan kynnyksen kotimaanlomailu sopii just nyt parhaiten. Ehditään myös olla kotona kiireettömästi, koska ensimmäistä kertaa itse asiassa koskaan meillä on kaikilla kokonainen (ja sama!) viikko syyslomaa. Siis viikonloput mukaan lukien 9 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki (1 yö kahdestaan miehen kanssa, lapset mummolassa) , Tampere (2 yötä koko perhe) ja Mustio (1 yö, koko perhe).
Tallinna (2 yötä ilman akkaa ja muksuja)
Töissä niinku aina