Vanhemmat miehet, jatka ajattelevat ettei ikäerolla ole merkitystä
Valottakaapa hieman tätä psykologista seikkaa. Mikä saa parikymmentä buotts vanhemman miehen olettamaan, että nsinen näkisi hänet parisuhdemielessä? Kyllä poikkeuksia on, mutta harvemmin näitä pariskuntia kuitenkaan kohtaa.
Kommentit (336)
Vierailija kirjoitti:
Jos vanha ruma länsiukko kehuu nuoremmalla thaikulla, niin siitä ei saa kuin nolouspisteitä!
Koska jokainen ukko täältä voi sen tehdä, eli se ei ole mitenkään ihmeellistä eikä harvinaista!Sama asia, kuin jokainen Suominainen ikään ja kokoon katsomatta saa seuraa myös kolmansista maista nuorista miehistä.
SE PITÄÄ TEHDÄ KOTIRINTAMALLA JA ILMAN RAHAA.
ONNISTUUKO!
MULLA ONNISTUU.
MIEHET NUOREMPIA MULLA.
Olet jokseenkin säälittävä otus. Ketä kiinnostaa minkä ikäisiä panosi ovat. Itse en pidä suomalaisten naisten luonteesta, siksi tapailen vain ei-kantasuomalaisia.
Mies on parisuhteissa keskimäärin 2-3 vuotta vanhempi kuin nainen. Tämä on fakta. Tilastollinen fakta ja totuus.
Minä kerron nyt yhden faktan.
Niko Kivelä on vasta 43, ja näyttää viiiskymppiselle setämiehelle.
Minä olen 44 nainen ja näytän huomattavasti häntä nuoremmalta. Tosin olen ikäisistäni noin muutenkin sieltä nuorekkaimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vanha ruma länsiukko kehuu nuoremmalla thaikulla, niin siitä ei saa kuin nolouspisteitä!
Koska jokainen ukko täältä voi sen tehdä, eli se ei ole mitenkään ihmeellistä eikä harvinaista!Sama asia, kuin jokainen Suominainen ikään ja kokoon katsomatta saa seuraa myös kolmansista maista nuorista miehistä.
SE PITÄÄ TEHDÄ KOTIRINTAMALLA JA ILMAN RAHAA.
ONNISTUUKO!
MULLA ONNISTUU.
MIEHET NUOREMPIA MULLA.Olet jokseenkin säälittävä otus. Ketä kiinnostaa minkä ikäisiä panosi ovat. Itse en pidä suomalaisten naisten luonteesta, siksi tapailen vain ei-kantasuomalaisia.
Thaikkujen baarityttöjä sinä vain tapailet, eli yleisiä naisia. Huh,,,,,
Mitä tekisin tuhkaminalla.... En mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään ladyboysta, shemaleista aka transnaisista. Maksan niistä. Olen 45 ja palveluntarjoajat ovat alalla yleensä 23-29 vuotiaita. Kuka haluaisi maksaa minun ikäisestäni ladyboysta jos on vara valita se nuori kaunis ja timmivartaloinen?
Minä olen nainen 45 ja niin nuorekas ja kaunis että puolta nuoremmat miehet pyörii ympärillä.
Mennäämpä historiaan. Kautta historian vanhemmat miehet ovat ottaneet nuorempia, joskus todella nuoria naisia vaimokseen tai sivuvaimokseen. Nuoria miehiä kuoli paljon sodissa, ja lapsikuolleisuus oli suurta. Täytyi saada suvun ja oman kansan selviytymisen takaamiseksi lapsia jo nuorena. Vanhemmilla miehillä yleensä oli rahaa ja mahdollisuus tarjota katto pään päälle, elatus ja kaikkea mitä nuoret naiset tarvitsivat. Nuoremmilla miehillä harvemmin oli niin hyvät mahdollisuudet näissä, ja heistä moni tosiaankin kupsahti sodissa. Ei tästä ole kovin kauaa aikaa, kun Suomessakin oli tavallista, että talon isäntä kävi polkemassa piikaa. Iäkäs äitin kertoi, että varsinkin maaseudulla se oli yleinen tapa varakkaammissa maatalouksissa. Tietyssä mittakaavassa tätä tapahtuu edelleen. On sugardaddyjä, playboy tyttöjä yms, jotka kulkevat vanhemman miehen käsipuolessa, koska ukoilla on mammonaa. Italiassahan esimerkiksi on miehelle kunnia, jos nainen on nuori, näyttävä ja vieläpä pidempi kuin miehensä. Yleensä nämä miehet ovatkin kunnon kroisoksia. Kummasti se kulta, hopea ja luksus elämä saa monet naiset lankeamaan vanhempiin miehiin. Sinänsähän siinä sekä nainen että mies käyttää hyväkseen toistaan. Sellaista vaihtokauppaa.
Vierailija kirjoitti:
On normaalia että 16-25-vuotiaat naiset pariutuvat itseään huomattavasti vanhempien miesten kanssa.
Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Nuoret pariutuvat normaalisti keskenään, ei isiensä ikäisten kanssa.
Kukin etsiköön sen ikäistä seuraa kuin haluaa. Tilastollisesti parisuhteissa mies kuitenkin hivenen vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään ladyboysta, shemaleista aka transnaisista. Maksan niistä. Olen 45 ja palveluntarjoajat ovat alalla yleensä 23-29 vuotiaita. Kuka haluaisi maksaa minun ikäisestäni ladyboysta jos on vara valita se nuori kaunis ja timmivartaloinen?
Minä olen nainen 45 ja niin nuorekas ja kaunis että puolta nuoremmat miehet pyörii ympärillä.
Mutta olet cis nainen. Minä taas sanoin haluavani shemaleja. Millä tavalla minutes tuo kommenttisi liittyi minun kommenttiini? Jos nainen on hyvännäköinen niin tottakai nuoret pojankolpit haluavat päästä panemaan, se nyt on tiedetty iät ja ajat. Lisäksi kuulosta suomalaiselta, minä haluan noista yleensä pääasiassa etelä-amerikkalaisia, koska pidän heidän ihonsa väristä, pitkästä mustasta tukasta jne. Et sinä tässä asiassa pysty kilpailemaan heidän kanssaan, niinkuin en minäkään pysty kilpailemaan 25 vuotiaiden nuorten miesten kanssa. Eikä minun tarvitse kilpailla. Minä en vain välitä.
Vierailija kirjoitti:
Kukin etsiköön sen ikäistä seuraa kuin haluaa. Tilastollisesti parisuhteissa mies kuitenkin hivenen vanhempi.
Hivenen mutta ei huomattavasti vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Niko Kivelä on vasta 43, ja näyttää viiiskymppiselle setämiehelle.Minä olen 44 nainen ja näytän huomattavasti häntä nuoremmalta. Tosin olen ikäisistäni noin muutenkin sieltä nuorekkaimmasta päästä.
En tiedä kuka on Niko Kivelä, mutta esität oman mielipiteesi ulkonäöstäsi universaalina totuutena. Linkkaahan kuva itsestäsi niin voimme äänestää minkä ikäiseltä näytät. Tai antaa tekoälyn arvioida ikäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mennäämpä historiaan. Kautta historian vanhemmat miehet ovat ottaneet nuorempia, joskus todella nuoria naisia vaimokseen tai sivuvaimokseen. Nuoria miehiä kuoli paljon sodissa, ja lapsikuolleisuus oli suurta. Täytyi saada suvun ja oman kansan selviytymisen takaamiseksi lapsia jo nuorena. Vanhemmilla miehillä yleensä oli rahaa ja mahdollisuus tarjota katto pään päälle, elatus ja kaikkea mitä nuoret naiset tarvitsivat. Nuoremmilla miehillä harvemmin oli niin hyvät mahdollisuudet näissä, ja heistä moni tosiaankin kupsahti sodissa. Ei tästä ole kovin kauaa aikaa, kun Suomessakin oli tavallista, että talon isäntä kävi polkemassa piikaa. Iäkäs äitin kertoi, että varsinkin maaseudulla se oli yleinen tapa varakkaammissa maatalouksissa. Tietyssä mittakaavassa tätä tapahtuu edelleen. On sugardaddyjä, playboy tyttöjä yms, jotka kulkevat vanhemman miehen käsipuolessa, koska ukoilla on mammonaa. Italiassahan esimerkiksi on miehelle kunnia, jos nainen on nuori, näyttävä ja vieläpä pidempi kuin miehensä. Yleensä nämä miehet ovatkin kunnon kroisoksia. Kummasti se kulta, hopea ja luksus elämä saa monet naiset lankeamaan vanhempiin miehiin. Sinänsähän siinä sekä nainen että mies käyttää hyväkseen toistaan. Sellaista vaihtokauppaa.
Ja mitähän sille talon piialle kävi, jos sattui raskaaksi tulemaan? Ei ollut rikkaasta isännästä elättäjäksi, ei käsipuolessa kulkijaksi. Ulos potkittiin ja ikuiseen häpeään. Siitä suhteesta ei hyötynyt piika millään tavalla, vaan isäntä käytti yksinomaan häntä hyväkseen omien mielihalujensa tyydyttämiseen.
Tiedän, että naiset eivät ole yhtä pinnallisia kuin me miehet.
Vierailija kirjoitti:
Niko Kivelä on vasta 43, ja näyttää viiiskymppiselle setämiehelle.Minä olen 44 nainen ja näytän huomattavasti häntä nuoremmalta. Tosin olen ikäisistäni noin muutenkin sieltä nuorekkaimmasta päästä.
Se että yksi mies näyttää ikäistään vanhemmalle ja sinä ikäistäsi nuoremmalle naiselle ei kerro oikeastaan yhtään mitään.
Laita vertailukohteeksi esim jenkkien Navy Seal erikoisjoukkojen 43 tai 44 vuotias eliittisotilas, joita pidetään yleisesti maailman paraskuntoisimpina ihmisinä, niin tulos ulkonäössä on takuulla erilainen verrattuna johonkin Niko Kivelään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hivenen mutta ei huomattavasti vanhempi.
Niin? Laadukkaat miehet saa nuoren naisen. Tämä on ihan selviö. Valtaosa ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän sille talon piialle kävi, jos sattui raskaaksi tulemaan? Ei ollut rikkaasta isännästä elättäjäksi, ei käsipuolessa kulkijaksi. Ulos potkittiin ja ikuiseen häpeään. Siitä suhteesta ei hyötynyt piika millään tavalla, vaan isäntä käytti yksinomaan häntä hyväkseen omien mielihalujensa tyydyttämiseen.
Katso YouTubesta Seili, hullujen ja spitaalisten saari. Sinne lähetettiin aikanaan spitaalisten lisäksi ne piiat, jotka olivat tulleet raskaaksi isännälle ja hyljätty. Siitä seottuaan osa taphoi lapsensa ja heidät lähetettiin Seiliin. Mukaan annettiin kasa lautoja arkkua varten, koska siltä saarelta ei kukaan palannut takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikääntyviä naisia ahdistaa elämän totuudet. Jos on tasokas mies eli ns. varakas, niin kyllähän saa ja ottaa nuoren naisen, eikä teitä ikääntyviä korppuja. Miehiin vetoaa nuorekkuus,hedelmällisyys ja kauneus. Te vanhenevat av mammat tiedätte tämän kyllä varsin hyvin, mutta silti jaksatte täällä inistä denialismin kourissa tästä aiheesta.
Itsepetos on miehillä tunnettua. Ihanko tosissanne pidätte itseänne niitä ikäisiänne naisia nuorekkaamman näköisinä 😝 jospa sitä peiliä joskus pyyhkisitte että näkisitte miltä oikeasti näytätte. Miehet ei todistetusti ulkonäöstään huolehdi tippaakaan 😂 ja tiedoksi vielä että rahalla saa juu tilapäisesti maksullista heh heh, ei muuta.
Hedelmällisempänä ainakin
M57
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että naiset eivät ole yhtä pinnallisia kuin me miehet.
Päivän paras 😂😂😂 Miehen Ferrarilla, kullalla ja hopealla, hyvällä ammatilla ja ulkonäöllä plus isolla mulkulla ei ole niin väliä naisille 😂 Samanlainen mies luonteeltaan mutta ilman näitä asioita, toki kiinnostaa naisia yhtä paljon. Not.
Ei sillä miehille olekaan merkitystä.