Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen merkittävästi lihava mutta en mielestäni lihava ollenkaan

Vierailija
12.10.2022 |

Painoindeksi yli 32. Vaikka olen urheilullinen, yleisilmeeltä en nyt laiha mut sporttinen mutta muodokas. Vyötärön ympärys aamuisin 73cm mut iltaa kohden lähemmäs 80cm. Veriarvot loistavat, ei viskeraalista rasvaa. Herkkuja en syö, liikun paljon. Muita merkittävästi lihavia mut sporttisia ja normaalin näköisiä? Vaatekoko on s-Xl riippuen vaatteesta. Hm menee usein s mut housut tarvii olla 44 yleensä, joistain menee 42. Paidat S-L.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ylipainoinen, mutta olo ei tunnu ylipainoiselta. Liikun tosi paljon ja jumppaan selkä- ja vatsalihaksia säännöllisesti. Laihtuisin tosi helposti, jos laittaisin ruokavalion kuntoon, mutta toistaiseksi ei kiinnosta. 

Niin laihdutat sitten kun oot saanut aivoverenvuodon ja sokeritaudin

sitten kun sydän toimii enää 30 % prosenttisesti kun osittain kuoliossa

👍

Lets do that

Toki monien sairauksien riskit kasvaa merkittävästi lihavuuden myötä, mutta ei ne sentään mitenkään vääjäämättömiä ole. Äitini painoi jostain kolmekymppisestä asti noin 120 kg ja nyt 77 v:nä ei ole vielä mitään kroonisia sairauksia tai pysyväislääkityksiä ja hyvin voi. Paljon näitä tällaisiakin on.

Hys hys, ei pidä järjen ääntä näissä läskiasioissa täällä AV:lla yrittää tuoda esiin. Perusmammalla on matikka sen verran hukassa että, "kohonnut riski" tarkoittaa varmaa kärsimystä. Ajatellaan, että jos riski alunperin on ollut 5% ja lihavuus korottaa sitä 25%, niin sehän on sitten 125% varmuus....

Varmasti on korkea verenpaine

Älä puhu soopaa. Itse olen pullukahko ja vyötärön ympäryskin on 91 cm, mutta verenpaine on alhainen, välillä vähän liiankin, eikä sokeritkaan ole koholla.

Vierailija
42/42 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe itseäni lihavana vaikka bmi 34.8 aamupainosta. Tiimalasivartalo, sopivasti lihasta ja pituuttakin 176 cm. Vaa'alle astuminen silti aina vähän hirvittää, kun se numero on aika iso. Varsinkin jos vaatteet päällä ja turvotustakin. Ystävä ei meinannut uskoa näkemäänsä.

Ootsä kyllä aika iso ihan objektiivisesti sanottuna. Painoa varmaan yli 110kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä