Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen merkittävästi lihava mutta en mielestäni lihava ollenkaan

Vierailija
12.10.2022 |

Painoindeksi yli 32. Vaikka olen urheilullinen, yleisilmeeltä en nyt laiha mut sporttinen mutta muodokas. Vyötärön ympärys aamuisin 73cm mut iltaa kohden lähemmäs 80cm. Veriarvot loistavat, ei viskeraalista rasvaa. Herkkuja en syö, liikun paljon. Muita merkittävästi lihavia mut sporttisia ja normaalin näköisiä? Vaatekoko on s-Xl riippuen vaatteesta. Hm menee usein s mut housut tarvii olla 44 yleensä, joistain menee 42. Paidat S-L.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat verenpainelääkityksen

Se voi viedä potenssin

mutta saat herkutella!

Vierailija
22/42 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun vaatekoko kertoo että mittaat kehonmittasi väärin.

Koon 42 vyötärön ympärys on 82-86 ja jos housutkin on 44 kokoa niin lantiosi on 104-107cm. Todennäköisesti lähempänä 107cm koska käytät XL kokojakin.

Niin miksei ap:n vyötärönmitta voisi olla 73 cm? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ylipainoinen, mutta olo ei tunnu ylipainoiselta. Liikun tosi paljon ja jumppaan selkä- ja vatsalihaksia säännöllisesti. Laihtuisin tosi helposti, jos laittaisin ruokavalion kuntoon, mutta toistaiseksi ei kiinnosta. 

Niin laihdutat sitten kun oot saanut aivoverenvuodon ja sokeritaudin

sitten kun sydän toimii enää 30 % prosenttisesti kun osittain kuoliossa

👍

Lets do that

Toki monien sairauksien riskit kasvaa merkittävästi lihavuuden myötä, mutta ei ne sentään mitenkään vääjäämättömiä ole. Äitini painoi jostain kolmekymppisestä asti noin 120 kg ja nyt 77 v:nä ei ole vielä mitään kroonisia sairauksia tai pysyväislääkityksiä ja hyvin voi. Paljon näitä tällaisiakin on.

Hys hys, ei pidä järjen ääntä näissä läskiasioissa täällä AV:lla yrittää tuoda esiin. Perusmammalla on matikka sen verran hukassa että, "kohonnut riski" tarkoittaa varmaa kärsimystä. Ajatellaan, että jos riski alunperin on ollut 5% ja lihavuus korottaa sitä 25%, niin sehän on sitten 125% varmuus....

Vierailija
24/42 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaineeseen vaikuttaa muutkin asiat kuin paino. Mun äiti on reilusti ylipainoinen, mutta sen verenpaine on aina ollut alhainen. Yleensä mittaaja mittaa siltä kolmesti paineet, kun ei usko että ne ei ole koholla. Mutsilla ei myöskään ole sokereiden kanssa ongelmia. Kulumia sillä kyllä on, ylipaino&fyysinen työ on kombo joka niitä aika helposti aiheuttaa ja niihin on lisäksi geneetistä alttiutta (eli niitä on suvussa myös normaalipanoisilla).

Vierailija
25/42 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivot on jännä asia. Anorektiset näkee itsensä lihavina ja lihavat näkee itsensä hoikkina.

Mä olen nähnyt itseni ihan samanlaisena välillä BMI 19-40.

Vierailija
26/42 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun painoindeksi on 22. Oon 190 cm ja painan 80 kg. Koen olevani ylipainoinen nainen. 5 kg pois ainakin.

Vierailija
27/42 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ylipainoinen, mutta olo ei tunnu ylipainoiselta. Liikun tosi paljon ja jumppaan selkä- ja vatsalihaksia säännöllisesti. Laihtuisin tosi helposti, jos laittaisin ruokavalion kuntoon, mutta toistaiseksi ei kiinnosta. 

Niin laihdutat sitten kun oot saanut aivoverenvuodon ja sokeritaudin

sitten kun sydän toimii enää 30 % prosenttisesti kun osittain kuoliossa

👍

Lets do that

Toki monien sairauksien riskit kasvaa merkittävästi lihavuuden myötä, mutta ei ne sentään mitenkään vääjäämättömiä ole. Äitini painoi jostain kolmekymppisestä asti noin 120 kg ja nyt 77 v:nä ei ole vielä mitään kroonisia sairauksia tai pysyväislääkityksiä ja hyvin voi. Paljon näitä tällaisiakin on.

Hys hys, ei pidä järjen ääntä näissä läskiasioissa täällä AV:lla yrittää tuoda esiin. Perusmammalla on matikka sen verran hukassa että, "kohonnut riski" tarkoittaa varmaa kärsimystä. Ajatellaan, että jos riski alunperin on ollut 5% ja lihavuus korottaa sitä 25%, niin sehän on sitten 125% varmuus....

Varmasti on korkea verenpaine

Vierailija
28/42 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koon 42 vyötärön ympärys on 82-86 ja jos housutkin on 44 kokoa niin lantiosi on 104-107cm. Todennäköisesti lähempänä 107cm koska käytät XL kokojakin.

Tietysti hänellä voi olla myös kehollinen kokemus että sopivan kokoiset vaatteet ei mahdu hänen päälleen ja haluaa siksi liikkua liian isoissa vaatteissa vaikka voisi pukeutua kokoon 36. Todennäköisempää kuitenkin on, että ap ei saa päälleen koon 36 vaatteita vaikka hänen mittaustensa mukaan pitäisi, koska hän ei ole kokoa 36 ja hän mittaa kehonsa mitat väärin.

Vierailija
29/42 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti hänellä voi olla myös kehollinen kokemus että sopivan kokoiset vaatteet ei mahdu hänen päälleen ja haluaa siksi liikkua liian isoissa vaatteissa vaikka voisi pukeutua kokoon 36. Todennäköisempää kuitenkin on, että ap ei saa päälleen koon 36 vaatteita vaikka hänen mittaustensa mukaan pitäisi, koska hän ei ole kokoa 36 ja hän mittaa kehonsa mitat väärin.

Pitääkö tämä nyt ihan selittää, että vaatteen täytyy sopia päälle muualtakin kuin vyötärön kohdalta. Jos on reitevän ja persevän mallinen, niin housut valitaan sellaista kokoa, että reidet ja perse mahtuvat niihin. Otetaan kokoa 42 tai 44. Jos vyötärö on 73-senttinen, niin ne housut ovat sitten vyötäröltä väljät.

Tätä on tietysti vaikea ymmärtää, jos itse sattuu olemaan vaikka vyötäröltä paksu ja hoikkajalkainen.

Vierailija
30/42 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittaa verenpaine!

Oon ittekkin BMI 35,

en pidä läskivihasta, mutta voit oikeasti saada tukoksen sydämmeen tai aivoihin

siitä ei palaudu

Erittäin matala verenpaine, sykkeet matalat, ei viskeraalista rasvaa, kaikki veriarvot huiput.

Ap

Vierailija
31/42 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tämä nyt ihan selittää, että vaatteen täytyy sopia päälle muualtakin kuin vyötärön kohdalta. Jos on reitevän ja persevän mallinen, niin housut valitaan sellaista kokoa, että reidet ja perse mahtuvat niihin. Otetaan kokoa 42 tai 44. Jos vyötärö on 73-senttinen, niin ne housut ovat sitten vyötäröltä väljät.

Tätä on tietysti vaikea ymmärtää, jos itse sattuu olemaan vaikka vyötäröltä paksu ja hoikkajalkainen.

Itseasiassa lantioni on paljon levempi, varmaan joku 117cm leveimmästä kohdasta ja hyvin mahtuu 44 koko, vyötärö hieman väljä eli vyöt on ahkerassa käytössä ap

36 kokoon olen mahtunut viimeksi lapsena.

Vierailija
32/42 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein näkee kun hoikilla paljon isompi vatsa kun itsellä liikalihavalla yli 100 kiloisella ja löysemmät kädet ja muutenkin huonompi kroppa. Tasapaksu vartalo usein laihoilla, ei minkäännäköisiä. Ja voin sano et miehet tykkää kun ei ole laiha tasapaksu vaan just hoikka vyötärö ja muuten muotoja. Itsellä lisäksi pitkät raajat niin ei näytä lihavalta.

Vierailija
33/42 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuntemani naisihminen painaa noin 140 kiloa, pituutta on hiukan päälle puolitoista metriä, ikää lähempänä neljääkymmentä. Omasta mielestään tyttö on normaalipainoinen ja muut järkyttävän laihoja. En ole koskaan tajunnut, miten jollain voi kehonkuva olla noin vääristynyt. En ole kuitenkaan koskaan sanonut mitään, sillä eihän se minulle kuulu. Tärkeintä, että tyttö on itse tyytyväinen. Tytöttelen häntä, sillä omasta mielestäni hän on jäänyt henkisesti pikkutytöksi. Kehitysvammainen hän ei ole vaan ennemminkin hiukan heikkolahjainen.

Vierailija
34/42 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaville ei voi sanoa, että on lihava, koska kyllä ne tietää sen itsekin. Just.

Vierailija
35/42 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että olen painoindeksin mukaan lihava, eli massaa löytyy. On vaan sijoittunut kivasti. Hoikka vyötärö, perää ja reittä löytyy, tissit ei jätit mut 75E-F, vyötärö sen 73cm. Pituutta löytyy ja nimenomaan pitkät säret ja kädet. Eli laihat kädet mut sporttiset. En siis missään nimessä pyöreä pallo vaikka painoa himpun yli 100. Onko sitten vaan niin että painoindeksi ei kuvasta pitkien ihmisten ulkonäköä ainakaan. Tosiaan verenpaine matala, ei viskeraalista rasvaa, todella hyvä kunto. Veroarvot ihan huoput kun juuri kävin mittauttamassa. Ei vaaraa diabetekseen tms

Vierailija
36/42 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein näkee kun hoikilla paljon isompi vatsa kun itsellä liikalihavalla yli 100 kiloisella ja löysemmät kädet ja muutenkin huonompi kroppa. Tasapaksu vartalo usein laihoilla, ei minkäännäköisiä. Ja voin sano et miehet tykkää kun ei ole laiha tasapaksu vaan just hoikka vyötärö ja muuten muotoja. Itsellä lisäksi pitkät raajat niin ei näytä lihavalta.

Kaveri painaa 45kg vähemmän ku mä ja hänen vyötärönympärys yli 80cm ku mulla 73cm

Vierailija
37/42 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen salilla viimeksi kattelin yhtä meidän seuran nuorempaa nostajaa, joka takuulla on BMI:n mukaan ylipainoinen. Ei hän kyllä lihavalta näyttänyt. Ihmisillä on oikeesti väärä kuva siitä miltä lihaksikas urheilija oikeasti näyttää.

Vierailija
38/42 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen hoikka, mutta näen itseni vähän pullerona

Vierailija
39/42 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen hoikka, mutta näen itseni vähän pullerona

Ehkä oletkin pullero, monet laihat on läskin näkösiä mut pienoiskoossa. Jotku ihmiset tosi pieniä, vieressä voi olla tuplat isompi mut pienemmällä rasvaprosentilla. Niin ollaan erilaisia ihmiset. Tosi moni on vaikeasti lihava mutta oikeasti ovat hoikkia mutta urheilee paljon ja paino ei koostu läskistä.

Vierailija
40/42 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe itseäni lihavana vaikka bmi 34.8 aamupainosta. Tiimalasivartalo, sopivasti lihasta ja pituuttakin 176 cm. Vaa'alle astuminen silti aina vähän hirvittää, kun se numero on aika iso. Varsinkin jos vaatteet päällä ja turvotustakin. Ystävä ei meinannut uskoa näkemäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme