Miten juhlia nuoren ripille pääsyä jos ei ketään joita kutsua kylään?
Kommentit (17)
Menette ulos syömään perheen kanssa.
Käykää syömässä jossain hienossa ravintolassa ?
onko teillä sitten niin pieni suku, ettei kukaan ole tulossa?
Perheen kesken jotain mukavaa tekemistä.
Meette yhdessä syömään? Vuokraatte jonkun mökin viinonlopuksi ja grillaatte herkkuja siellä yms?
Näin me ollaan tehty, eikä jääty suremaan.
Meillekin tulee pian valmistujaisjuhlat, sukua ei oikeastaan enää ole. Mennään syömään yhdessä, juhlistaa minusta ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tehdä numero? Jokainen järkevä eroaa kirkosta kun täyttää 18v.
Rippilapsi on yleensä 15 v.
Voisitte esimerkiksi repiä seteleitä ja huuhdella ne vessanpöntöstä alas.
Siis sen summan edestä, joka juhliin olisi kulunut. Toki voitte panna menemään enemmänkin, jos ökyillä haluatte.
Muuta?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole edes kavereita?
Niillä on omat rippijuhlansa.
Entä kaverit? Naapurit?
Vanhempien kaverit?
Mutta jos tosiaan ei ole ketään, niin syömään tai jotain extraa perheen kesken.
Onko nuori itse toivonut mitään ? Häneltä kyselemällä ja erilaisia vaihtoehtoja tarjoamalla voisi aloittaa ?
Eikö riittäisi täytekakkukahvit perheen kesken . Ei siitä tarvitse tehdä isoa numeroa, jos ei varsinkaan nuori itse halua.Paineita ei ainakaan kannata ottaa.
Menisin jonnekin kivaan hotelliin tai spahan yöksi, tilaisin pöydän, mihin pyytäisin henkilökunnalta kivan yllätyksen. Onhan meilläkin niitä hieman yksinäisiä juhlia ollut. Oikein paljon onnea ja mukavaa juhlapäivää teille!
Suomalaisten vähetessä laajenee reviiri kaverien etsinnässä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö riittäisi täytekakkukahvit perheen kesken . Ei siitä tarvitse tehdä isoa numeroa, jos ei varsinkaan nuori itse halua.Paineita ei ainakaan kannata ottaa.
Voi sitä ripille pääsyä juhlistaa vähän paremmin kuin vaikka synttäreitä. Jos nuori tykkää ruuasta, niin perheen kesken ravintolaruokailu toimii aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rippilapsi on yleensä 15 v.
Silloin on vielä järkevämpää erota kirkosta.