Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KYSYMYS PIKKUJOULUISTA: Jos näet työkaverin pettämässä miestään/naistaan, kerrotko siitä eteenpäin?

Vierailija
11.10.2022 |

Itse olen monesti nähnyt hoitaja työkavereita pettämässä pikkusievässä, mutta en ole koskaan kertonut.

Entä sinä?

Kommentit (167)

Vierailija
41/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan heti seiskaan.

Vierailija
42/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä mielelläni näkemästäni juoruilen muille työkavereille, mutta en minä nyt minkään esimiehen tai puolison puheille marssi? Vai kenelle kertomista tässä tarkoitettiin

Juoruilu on törkeää. Ei saa juoruta. Ainut jolle asia kuuluu, ovat pettäjien puolisot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristäisin naiskollegan antamaan mullekin.

Jos ei lohkee, niin käryt ukolleen.

M25

Vierailija
44/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No totta kai kerron työkavereille ja sitten ihmetellään yhdessä. 

Juoruilu on varmasti monille hauskaa hupia mutta enemmän se kertoo kyllä aina juoruilijoista.

Vierailija
45/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä mielelläni näkemästäni juoruilen muille työkavereille, mutta en minä nyt minkään esimiehen tai puolison puheille marssi? Vai kenelle kertomista tässä tarkoitettiin

Juoruilu on törkeää. Ei saa juoruta. Ainut jolle asia kuuluu, ovat pettäjien puolisot.

No ei se niin törkeää ole kuin pettäminen. Miksi pettäjiä suojellaan?

Vierailija
46/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoruilu on varmasti monille hauskaa hupia mutta enemmän se kertoo kyllä aina juoruilijoista.

Mitä tapahtuu työpaikalla sen saa myös työpaikalla kertoa. Meillä juorutaan paljonkin pikkujoulujen jälkeen, kun kaikenlaista näkyy sattuvan. 

Vierailija
47/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei minulle kuulu ,vastaan siis EN. Lisäksi en kyttää pikku-joulu,joulu- juhlat muita, vaan pidän hauskaa. Ehkä seinäruusut kyttä katelisina ?

Vierailija
48/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se kertoo? Hän vaan sanoo, että on nähnyt jotain sopimatonta. Mitä pahaa tuossa nyt on?

Vierailija
49/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais kyllä aina olla kertomassa. En tiedä yhtään naista tai miestä joka ei edes vähän pettäis jos ravintolaan mennään ilman puolisoa. Kyllä se on menoa aina. Tätä ei alle 40v uskonut mut elämä opettaa.

Vierailija
50/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se kertoo? Hän vaan sanoo, että on nähnyt jotain sopimatonta. Mitä pahaa tuossa nyt on?

Miksi oletat että se on sopimatonta? Ei se läheskään kaikille ole. On typerää tehdä oletus että ihmiset ajattelevat samoin ja heidän tulee olla samanlaisia kuin minä.

Vierailija
51/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin omat  housut kinttuun ja sanoisin: Mulle kans!

Vierailija
52/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia ei minulle kuulu ,vastaan siis EN. Lisäksi en kyttää pikku-joulu,joulu- juhlat muita, vaan pidän hauskaa. Ehkä seinäruusut kyttä katelisina ?

Silmät ummessa pidät hauskaa? Kyllä minä näen asioita vaikka umpikännissä pitäisin hauskaa.  Tosin asiat saattavat palautua mieleen pätkittäin seuraavana päivänä.

Vierailija
53/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sais kyllä aina olla kertomassa. En tiedä yhtään naista tai miestä joka ei edes vähän pettäis jos ravintolaan mennään ilman puolisoa. Kyllä se on menoa aina. Tätä ei alle 40v uskonut mut elämä opettaa.

Kuinka paljon sä tarkkailet muita mennessäsi ravintolaan? Ja onko pettämistä jos sanoo jotakin vastakkaiselle sukupuolelle?

Vierailija
54/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat että se on sopimatonta? Ei se läheskään kaikille ole. On typerää tehdä oletus että ihmiset ajattelevat samoin ja heidän tulee olla samanlaisia kuin minä.

No jos kaksi naimisissa olevaa touhuaa keskenään ja heillä ei ole avoin suhde, niin eikö se ole sopimatonta?

Vierailija
55/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmät ummessa pidät hauskaa? Kyllä minä näen asioita vaikka umpikännissä pitäisin hauskaa.  Tosin asiat saattavat palautua mieleen pätkittäin seuraavana päivänä.

Ei tarvitse kulkea silmät ummessa vaikka ei keskittyisikään tarkkailemaan muita.

Vierailija
56/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kaksi naimisissa olevaa touhuaa keskenään ja heillä ei ole avoin suhde, niin eikö se ole sopimatonta?

Sinusta todennäköisesti se on sopimatonta, minusta ei.

Vierailija
57/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kulkea silmät ummessa vaikka ei keskittyisikään tarkkailemaan muita.

No eihän sitä tarvitse tarkkailla, kun vessaan mennessä näkee vaikka pussauspariskunnan nurkassa. 

Vierailija
58/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta todennäköisesti se on sopimatonta, minusta ei.

No jos sulle pettäminen on ok, niin mikäs siinä sitten. 

Vierailija
59/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu työpaikalla sen saa myös työpaikalla kertoa. Meillä juorutaan paljonkin pikkujoulujen jälkeen, kun kaikenlaista näkyy sattuvan. 

Työpaikoilla juorutaan paljon vaikka ei koko pikkujoulua edes olisi. Juoruilusta se ei silti tee yhtään sivistyneenoää käytöstä vaikka "kaikki tekee sitä".

Vierailija
60/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole parempaa kuin vieras tussu.