Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KYSYMYS PIKKUJOULUISTA: Jos näet työkaverin pettämässä miestään/naistaan, kerrotko siitä eteenpäin?

Vierailija
11.10.2022 |

Itse olen monesti nähnyt hoitaja työkavereita pettämässä pikkusievässä, mutta en ole koskaan kertonut.

Entä sinä?

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut

koska aiemmin tuo petetyn puoliso oli syyllistänyt mut

Vierailija
162/167 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi kenellekään paitsi ehkä puolisolle kotona taivastelisin. Toki, jos sattuisi olla tilanne, että tämän työkaverin puoliso on ystäväni, saattaisin kertoa hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ap, en ole kertonut. Oma on asiansa. Olen itsekin suudellut muiden kanssa pienessä sievässä, se nyt on ihan peruskauraa kun ollaan humalassa ja erilaisessa ympäristössä. Mihinkään sänkyyn en kuitenkaan ole mennyt enkä mene, mutta jos joku niin toimii, niin oma on asiansa. 

Vierailija
164/167 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat yksiavioisen puolison, valitse yksiavioinen puoliso ja lakkaa vaatimasta, että toiset raportoi sinulle puolisosi tekemisistä.

Vierailija
165/167 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kertoisin näiden puolisoille ja ottaisin kuvan jos vain kykenisin todisteeksi.

Mulla ei ole minkäänlaista arvostusta pettäjiä kohtaan ja todellakin aion kertoa heidän tekemisistä.

Pettäminen kun on henkistä pahoinpitelyä puolisoa kohtaan, eikä henkilö joka henkisesti pahoinpitelee puolisoaan ansaitse arvostusta tai sitä, että minä piilottelen hänen tekemisiäänsä.

Myös puolisona haluaisin, että minulle kerrottaisiin jos oma puolisoni tekisi jotain tuollaista.

Korkealle en kyllä arvostaisi henkilöa joka lähtee kuvaamaan mun puolisoa tai tämän työkavereita pikkujoulussa.

No ehkä sinä olet sitten sellainen henkilö, joka tahtoo pettävän puolison. Älä itke, kun tuo sitten tapahtuu sinulle. 

Ymmärrä nyt, että se ei kuulu sinulle millään lailla. Pidä mölyt mahassasi.

Jos mulle tulis joku tuollaisia kuvia näyttämään, tekisin siitä rikosilmoituksen.

Eri.

Vierailija
166/167 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä mielelläni näkemästäni juoruilen muille työkavereille, mutta en minä nyt minkään esimiehen tai puolison puheille marssi? Vai kenelle kertomista tässä tarkoitettiin

Miksi et petettävän puolisolle kerro? Miltä sinusta tuntuisi, jos sinun lähimmät ystävät salaisivat sen, että miehesi pettää sinua?

Ainakin paremmalta kuin jos he katsoisivat oikeudekseen tulla siitä kertomaan. Katkaisisin välit sellaisiin ihmisiin.

Vierailija
167/167 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kertoisin näiden puolisoille ja ottaisin kuvan jos vain kykenisin todisteeksi.

Mulla ei ole minkäänlaista arvostusta pettäjiä kohtaan ja todellakin aion kertoa heidän tekemisistä.

Pettäminen kun on henkistä pahoinpitelyä puolisoa kohtaan, eikä henkilö joka henkisesti pahoinpitelee puolisoaan ansaitse arvostusta tai sitä, että minä piilottelen hänen tekemisiäänsä.

Myös puolisona haluaisin, että minulle kerrottaisiin jos oma puolisoni tekisi jotain tuollaista.

Korkealle en kyllä arvostaisi henkilöa joka lähtee kuvaamaan mun puolisoa tai tämän työkavereita pikkujoulussa.

No ehkä sinä olet sitten sellainen henkilö, joka tahtoo pettävän puolison. Älä itke, kun tuo sitten tapahtuu sinulle. 

Ymmärrä nyt, että se ei kuulu sinulle millään lailla. Pidä mölyt mahassasi.

Jos mulle tulis joku tuollaisia kuvia näyttämään, tekisin siitä rikosilmoituksen.

Eri.

Minäkin olen eri, mutta kiinnostaa minkä yrittäisit saada rikosnimikkeeksi tuohon rikosilmoitukseesi koskien kuvan näyttämistä sinulle.