Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KYSYMYS PIKKUJOULUISTA: Jos näet työkaverin pettämässä miestään/naistaan, kerrotko siitä eteenpäin?

Vierailija
11.10.2022 |

Itse olen monesti nähnyt hoitaja työkavereita pettämässä pikkusievässä, mutta en ole koskaan kertonut.

Entä sinä?

Kommentit (167)

Vierailija
21/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ellei kyseessä ole erittäin läheisen ystäväni kumppani, joka pettää ystävääni.

Vierailija
22/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ihmisten suhteista, onko avoin yms. Joten en todellakaan kertoisi, tekisin itseni vain idiootiksi, jos olettaisin, että kaikki ovat monogamisessa heterosuhteessa. Herää, pahvi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa se on mennä toisten asioihin puuttumaan.

Vierailija
24/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään seekaantua toisten juhlajuttuihin. Viestintuoja voidaan jopa  tappaa. Vain hyviä viestejä.  Maailma ei ole niin mustavalkoinen että kannattaisi  epäilyksiään  kertoa.

Vierailija
25/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minä pillunsaamisistani kertoisin? Tosi panomies ei puhu.

Samaa mieltä maine menee eikä saa jos juttu liikkuu.

Vierailija
26/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, mitä se kellekään kuuluu mitä muut puuhailee.

Ei ole minun asiani toimia muiden parisuhteen poliisina.

Vierailija
27/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua puuttua muiden asioihin, ja mistäpä minä sitä paitsi tietäisin jos heillä on avoin suhde.

Vierailija
28/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ei sulle tule pikkujouluissa mitään sutinoita, suotta kyselet.

Vierailija
29/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyisi kysymys miksi se nainen ei eroa, eikö kykene lähtemään jos mies roikkuu vai onko avoin suhde. Ja onko naisen oma mies kiltti vai pahempi kuumakalle, kannattaako asiasta viestiä. Jollekin tappamiseen taipuvalle ei kannattaisi sanoa naisen asioista mitään, kehottaisi varmaan naista eroamaan. Nimettömänä olisi varmaan helpompaa kuin suoraan, turvallisuussyistä. Muiden asioihin ei halua sotkeutua ylipäänsä, mutta tuo on jotenkin häiritsevää jos joku pettäisi koko ajan.

Vierailija
30/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En toisin edes koskaan ole nähnyt pettämistä. Harvemmin tulee katsottua työkavereiden perään sillä silmällä.

Vierailija
31/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääsen kolmanneksi pyöräksi pidän suuni kiinni. Muutoin huoripukeille käy käry. Siippa saa varmasti kuvia jopa videoita.

Vierailija
32/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron tottakai. Somesta helppo löytää työkavereiden puolisot. Olis ihan hiton kamalaa, jos oma puoliso pettäis pikkujouluissa, eikä kukaan kertois mulle. En kattele pettäjiä sekuntiakaan, se on mun valinta ja koen epäreiluksi, jos multa evätään mahdollisuus olla rehellisen ihmisen kanssa suhteessa. Salailijat riistää multa sen mahdollisuuden. Miettikää ittenne petetyn puolison rooliin, jos todistatte pettämistä.

Vierailija
33/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näette nuoleskelua ja kuorimista tanssilattialla, niin ottakaa kuvat ja somen kautta puolisolle dm:ää.

Vierailija
34/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näette nuoleskelua ja kuorimista tanssilattialla, niin ottakaa kuvat ja somen kautta puolisolle dm:ää.

Kannatan. Silleen on turvallista kertoa ja selviää oliko pettämistä vai avoinsuhde. Jos petti niin kantaa sitten vastuunsa.

Vierailija
35/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatan. Silleen on turvallista kertoa ja selviää oliko pettämistä vai avoinsuhde. Jos petti niin kantaa sitten vastuunsa.

Miksi minun pitäisi tietää onko työkaverilla avoim suhde vai ei?

Vierailija
36/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mikä ihmeen oletus muuten on että nimenomaan pikkujouluissa petetään?

Vierailija
37/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi, vaan menisin jonoon odottamaan liukkaille pääsyä.

Vierailija
38/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mikä ihmeen oletus muuten on että nimenomaan pikkujouluissa petetään?

Ehkä ne on monille ainoita tilaisuuksia kun puoliso ei ole vahtimassa ja kun ei pääse vahtimaan itse halutaan että muut vahtii mitä se puoliso tohuilee.

Vierailija
39/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kerron, niinkuin kuuluukin kertoa. Jos mieheni pettäisi minua juhlissa, niin haluaisinko että asiasta tietävät eivät siitä minulle kertoisi, koska "no eihän se nyt minulle kuulu!!!"? Totta hemmetissä haluaisin asiasta tietää. Pettäjiä ei tueta.

Edellisen kommenttini alapeukuttaja näköjään tukee pettämistä, eikä haluaisi asiasta tietää jos oma puoliso pettää. No, joillakin jää välillä aamulääkkeet ottamatta :) Meistä on moneksi.

Jos sun miehesi sua pettää, on se teidän ongelmanne. Pettämistä ei kukaan tue, mutta ei se kellekään muulle kuulu. Hoida omat asiasi

Vierailija
40/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai kerron työkavereille ja sitten ihmetellään yhdessä.