Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rivatril loppui apteekeista

Vierailija
11.10.2022 |

Te joilla on Rivatril lääkitys, millä valmisteella lääkärinne korvaa hoidon nyt kun Rivatrilissa on toimitusvaikeuksia?

Minua on hoidettu tällä valmisteella vuosia ja nyt lääkäri kirjoitti pamit, eikä niillä ole mitään vaikutusta. Olo on tuskainen ja kamala.

Kohtalotovereita?

Kommentit (419)

Vierailija
301/419 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niillä sivuvaikutuksia?

Vierailija
302/419 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla ihan hemmetin typerä, että käyttää jotain kilometrin mittaisen haittavaikutuslistan omaavaa Ozempicia laihduttamiseen sen sijaan, että laihduttaisi ruokavaliolla ja mahdollisesti liikunnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/419 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla ihan hemmetin typerä, että käyttää jotain kilometrin mittaisen haittavaikutuslistan omaavaa Ozempicia laihduttamiseen sen sijaan, että laihduttaisi ruokavaliolla ja mahdollisesti liikunnalla.

Minulta putosi paino 20 kg Ozempicilla. V*tuttaako?

Vierailija
304/419 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sellainen diabeetikko tyhmä, joka käyttää Ozempicia ja paino on sen ansiosta  pudonnut?

Vierailija
305/419 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kannattanu jemmata puolet annoksista ja yrittää selvitä hieman vähemmällä?

Vierailija
306/419 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko kannattanu jemmata puolet annoksista ja yrittää selvitä hieman vähemmällä?

Niinhän minä juuri olen tehnyt ja olo on mennyt huonommaksi sen takia, eikä tämä olo ole tasoittunut edes kolmeen kuukauteen, kokoajan tärisyttää ja ahdistaa

Vierailija
307/419 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta putosi paino 20 kg Ozempicilla. V*tuttaako?

Mulla tippuu nyt paino, koska Rivatril loppui, olen nyt laihtunut noin 8 kiloa kuukaudessa, koska mikään ei maistu ja Diapamilla periaatteessa nukun kokoajan, koska se väsyttää minua ihan älyttömästi verrattuna Rivatriliin minkä ansiosta olin normaalin pirteä

Vierailija
308/419 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt jo se valitus, mielenkiinnosta luin koko artikkelin ja nyt minua ahdistaa

Vierailija
309/419 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenzettokin loppu, eiiii 😭

Vierailija
310/419 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän väliin olisi hyvä pistää jonkun välikevennyksen. https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/6040c9ec-b663-4af6-867b-fb360…

Vierailija
311/419 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä tuu mitään. Torstaina kävin lääkärissä ja vihdoin kirjoitti Clonazepamiin reseptin ja katsoin lääkehakua, niin näytti että yhdessä aptkeeissa olisi täällä ja menin sitten apteekkiin siinä toivossa, että vihdoin saisin lääkkeeni, mutta kaikki olivat varattu ja farmaseutti sanoi, että tukkukin on tyhjä, joten ei voinut antaa. Nyt oli sitten pakko tilata jostain 400km päästä kun ei ollut lähempänä. Ei oo todellista !!! Ja todellä käsittämätön tilanne. Tajuaisivat jo pikkuhiljaa tehdä se rinnakkasilääke Rivatriliin, koska tämä on niin tärkeä lääke epileptikoille, dystoniaa sairastaville jne.

Vierailija
312/419 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään yhdessä apteekissa olisi lääkehaun mukaan Rivatrilia, mutta suljettu pysyvästi, nice 🥴

Vierailija
313/419 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä rivatrilin annostus ollut jo vuosia 0,5 mg kolmesti päivässä. Auttanut ahdistuneisuuteen hyvin. Tilalle sain 0,5 mg Xanorin.

Rinnakkaisvalmisteita en ole saanut ollenkaan. Olo on ollut todella outo jo kuukausia. Ei toi xanor tunnu auttavan kuin hetken. Kun lääke jouduttiin vaihtamaan lennosta toiseen tuli mulle ainakin ihan järkyttävät kivut ja säryt. Masennus puhkesi päälle myös. Yöunet menivät. Lisäksi korvissa tinnitus jatkuvaa. Joka päivä kyttään lääkehakua turhaan josko jo rivatrilia löytyisi mutta ei.

Ihme että olen kyennyt käymään töissä. Vuoroduuni vielä. Ei voi ihan noin vaan jäädä saikulle. Pakottanut itseni töihin tsemppaamalla että " kyllä sä selviät, päivä kerrallaan".

Apteekin viimeisin tieto on että viikolla 9 pitäisi rivatril tulla takaisin mut oon menettäny uskoni koko juttuun jo.

Vierailija
314/419 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivatril on ns. Pitkävaikutteinen bentso ja Xanor on lyhytvaikutteinen, Temesta ja Opamox keskipitkiä ja taas Diapam luokitellaan pitkävaikutteiseksi, koska poistuu niin hitaasti elimistöstä.

Mitään bentsoa ei saa suoraan vaihtaa toiseen bentsoon, jos on syönyt vuosia, koska voi tulla vieroitusoireet toisesta lääkkeestä. Hälyttävä tilanne on kyllä!

Vierailija
315/419 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin vaivaan sulla on mennyt Rivatril?

Muistaakseni se on epilepsia lääke alunperin, mutta tiedän että se auttaa mm lihasjännitykseen.

Itse en tunne eri läkeiden nimiä.Olen onnekas en lääke koukussa. Siksi olisi ihan kiva avaisitte aloiteissanne myös Mihin nimeämänne lääkettä käytätte? Vai onko tällä sivustolla kaikki vain henkilöitä jotka syövät mielenterveysläkeitä? Rauhoittavia ymm????

Vierailija
316/419 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo onnellinen että olet terve. Sairauden hoitoon käytetään myös lapsilla! Kaikki on myrkkyä kun väärin käytetään. Joku juo lasin viiniä, joku koko putelin.

Huomenna voi olla toisin itse kelläkin, toivottavasti sinäkin saat apua kun sitä tarvitset.

Vierailija
317/419 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on fimean sivujen mukaan tulossa lisää vasta 31.3. Voisivat mielummin vaan ilmoittaa ettei ole tietoo millon tulee lisää.

Vierailija
318/419 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei prkle!! Nyt fimea sanoo, että tulee vasta 31.3.2023. Lopettaisivat nyt jo tuon siirtelyn, seuraavaksi varmaan 31.4 jne. Ei tästä tuu mitään. Olen jo joutunut työttömäksi tämän asian takia, koska kauhea stressi koko asian johdosta ja ym.t.

Vierailija
319/419 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pelleilyä Fimealta ja tuolta lääkeyhtiöltä. Miksi ihmeessä Roche meni myymään Rivatrilit tuolle paskalääkeyhtiölle, mikä ei saa edes lääkkeitä niitä tarvitseville ja siirtävät tuota saatavuutta joka kuukausi. Käsittämätöntä!!

Vierailija
320/419 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin emaililla, että miksi ette lähetä Rivatrilia Suomeen. Mikä on syy

Vastaus: Eva Gläser cheplapharm.com

Thank you for your mail concerning our product Rivatril. We are currently facing which affect several countries. We are working with greatest effort to solve them. Fresh goods have just been produced and are only waiting for their release.

We can ensure you that we know about the urgency to deliver the goods and do everything within our control to solve the problem.

Mitä tämä tarkoittaa? (Fresh goods have just been produced and are only waiting for their release)??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi