Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuuko miehet tällaiseen seurusteluun?

Vierailija
09.10.2022 |

Kertokaa ajatuksianne, varsinkin miehet. Kumpikin asuu omassa taloudessa, vietetään kerran tai kaksi kuukaudessa koko viikonloppu yhdessä, muuten ei juuri nähdä. Muita ei saa deittailla. Ikämme on 40+ ja lapset tehty tahoillamme. Onko tällainen huono suhde? En jaksa mitään kotileikkiä, mutta avoin suhdekaan ei kiinnosta.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä toi muita ei saa deittailla pois niin voit saada jonkun ihan ok miehen, muuten tuohon suostuu vain sellaiset miehet joita sinä tuskin haluat.

Vierailija
2/66 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan olisi avoin suhde, koska osa miehistä pettää ja uskottelee sulle että tuo toimii noin kun kysyt. Aika vähäinen määrä tapaamisia kuussa, toisaalta viikonloput aika pitkiä taas kerralla, toinenhan saattaa haluta lähteä milloin tahansa kotiin takaisin. Rakastunut taas haluaa viettää toisen kanssa paljon aikaa. Seksin perässä menevä ei muuta haluakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaat itseäsi jos kuvittelet, että tuossa kuviossa ei tapailla muita. Kerran tai kahdesti kuukaudessa vietetty viikonloppu ei ole mikään seurustelusuhde vaan kevyttä deittailua. 

Vierailija
4/66 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen sitten niin helppo pettää siinä välissä? Hänelläkin lapsia, tuskin voi hirveästi liehua. Eikö kerran pari kk viikonloppu niin paljon seksiä kuin haluaa riitä?

Vierailija
5/66 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano, että on huono suhde.

Mulla vaan kaikki suhteet ovat olleet tuollasia (eri syistä tapaamisten väli oli pitkä), eivätkä toimineet. Toinen, noissa tapauksissa nainen, halusi ilmeisesti enemmän, muttei pystynyt sanomaan sitä ääneen. tai sitten vaan mielenkiinto loppui koko hommaan.

Harmittaa vaan se hukkaan heitetty aika. :(

Vierailija
6/66 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehen sitten niin helppo pettää siinä välissä? Hänelläkin lapsia, tuskin voi hirveästi liehua. Eikö kerran pari kk viikonloppu niin paljon seksiä kuin haluaa riitä?

Riippuu minkälaisen miehen joku ottaa. Onko periaatteita vai menee naisten perässä. Periaatteita omaavia ei taida kauheasti olla, monilla on oluttölkki vaan kädessä.

Vierailija
7/66 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollainen suhde. En kauempaa jaksaisikaan naisen seuraa. On helpotus aina sunnuntaina kun hän lähtee.

M49

Vierailija
8/66 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit selkeästi varattua miestä.

Vierailija
9/66 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joku mieskin tuollaisen suhteen haluaa. Eri asia miten helposti löydätte toisenne.

Vierailija
10/66 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle ainakaan riittäisi. Yhteen ei tarvitsisi muuttaa, mutta muuten tuo ei tyydyttäisi seurustelun- ja seksintarvettani.

Vierailija
11/66 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä kerro mutta arvoaa kuhan kerkeet

Vierailija
12/66 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimisi omalla kohdallani.

Ankealta tuommoinen suhde tuntuisi.

Eikö sitten parempi olisi olla kavereita, jos noin vähän vain nähdään?

Vierailija
13/66 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa täydelliseltä suhteelta omasta mielestäni

Vierailija
14/66 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa huonolta. Entä jos tekee mieli torttua? Ei saisi hakea sitä muualta mutta ei saa välttämättä edes kerran kuussa?

Vierailija
15/66 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä määrä tapaamista olisi mielestänne hyvä? Jos ei kumpikaan halua yhteenmuuttoa eikä ole sellaisia tarkoituksia.

Vierailija
16/66 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuollainen suhde. En kauempaa jaksaisikaan naisen seuraa. On helpotus aina sunnuntaina kun hän lähtee.

M49

Miksi ihmeessä olla tuollaisessa suhteessa?

Vierailija
17/66 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa suostuu, osa ei, ihan 100 prosenttisella varmuudella.

18/66 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen, mutta minä olisin tyytyväinen tuohon. Olen luonteeltani introvertti, ja viihdyn myös itsekseni.

Vierailija
19/66 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi. Joku toinen ehkä.

Vierailija
20/66 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna saa torttua niin paljon kuin jaksaa ja näitä viikonloppuja on yleensä kaksi kuukaudessa. Joskus voidaan muutenkin tavata. Onko se vain sitten liian vähän? Eikö se ole ihan ok diili, kauhea homma iskämiehen kuitenkin luukuttaa tinderiä että saisi useammin, jos tältä naiselta saa varmasti ja on muutenkin kivaa seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä