Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi
Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊
Kommentit (2068)
Miksi koira aina vinkuu kun se näkee koiran? - Koska se haluaa koirakaverin mutta ei osaa sanoa sitä ääneen.
Miksi koira ei koskaan tule toimeen kissan kanssa? - Koirat ovat liian haukkuvaisia ja kissat ovat liian maukkaisia.
Miksi joulupukki ei saa syödä jouluruuaksi valmistettua kalkkunaa? - Koska hän ei saisi pysyä kohtuullisessa painossa tarpeeksi.
Miksi apinat eivät koskaan voi olla onnistuneita pankkiireita? - Koska ne eivät osaa laskea rahaa.
Kiitos hyvästä vinkistä otankin sen huomioon tulevaisuudessa
Nauratti oikein koko ketju ei voi muuta sanoa :)
Miksi apina ei voi olla astronautti? - Koska se ei osaa laskea laskeutumisnopeutta.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni pitkien hiustenhoito ei eroa kovin paljon keskimittaisten tai lyhyiden hiustenhoidosta. Itsellä rasvaisuuteen auttoi tämä boostaava shampoo https://tinyurl.com/3nzytv8f
Suurkiitokset!
En pelkää menettää koska minulla on aina mahdollisuus nousta ylös ja yrittää uudelleen.
Jos juot kahvia, kokeile mitä tekee muutaman päivän paussi. Kun olen ollut pakkopaastolla esim. kaksi päivää, nykyisin suorat ja melko kuivat ja karheat hiukset ovat menneet laineille ja tulleet pehmeämmiksi kuten nuorempana ollessani.
M, 71 v.
En ole koskaan tyytyväinen siihen mihin olen päässyt vaan aina haen enemmän.
Miksi ihmiset aina ruveavat kirjoittamaan tällaista turhaa kakkaa
Miksi apinat eivät voi olla hyviä kirjailijoita? - Koska ne eivät osaa kirjoittaa oikein päin.
Miksi koira ei koskaan tule toimeen karhun kanssa? - Koska koira ei osaa taluttaa karhua.
Ei tämä keskustelu ole edes mielenkiintoista
No ainakin kun jättää väliin sen nyrhityn kananperse lookin, ja jättää MT-kuntoutuja / kouvola-väritykset pois, niin siinä on jo päästy pitkälle.
Ei tämä keskustelu ole edes mielenkiintoista