Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi
Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊
Kommentit (2068)
Mielestäni tämä on vähän turha julkaisu
Nauratti oikein koko ketju ei voi muuta sanoa :)
Mitä lahjoja teidän perheen lapset ovat saaneet aiemmin jouluna jotka ovat olleet erityisen suosittuja?
Mitäköhän minä täällä vaahtoan ;)
Mielestäni tämä on vähän turha julkaisu
Miksi apinat eivät voi olla hyviä kokkeja? - Koska ne eivät osaa sekoittaa ruokiaan.
Priorin extra. Minun hiusteni pelastus. Tosin erikseen voi myös biotiinia ja vehnänalkioöljyä ottaa koska tuote aika hintava. On kuitenkin hintansa arvoinen.
Pesu markettishamppoilla kolmesti viikossa. Ei hoitoaineita, hyvin harvoin kiinnikettä. Hyvä huuhtelu. Hiukset kuivuu yöllä ilman kuivattamista. Yöksi löysä ponnari, ei takkuunnu.
Hiukset tasoittuvat nuorena enemmän. Tasaantuu siis iän myötä.
En ymmärrä paksujen hiusten palvomista. Ovat mielestäni kamalat ja vanhentavat. Ohuempi hiuslaatu on paljon kauniimpi, taipuukin kauniimmin ja nuorentaa. (huom! Ei ohentuneet tai harventuneet).
Menkää ohennuttamaan ne paksut hiuksenne, niin paljon nätimpi on.
Ihana tapa jakaa omaa osaamista ja tietämystä
Älä koskaan myy tuotetta alhaisempaan hintaan kuin mitä olet maksanut sen itse.
Onko kellään vinkkejä lahjoihin jotka sopivat sekä pienille että isoille lapsille?
Mitä lahjoja teidän perheen lapset ovat saaneet aiemmin jouluna jotka ovat olleet erityisen suosittuja?
En ole pelkuri vaan uskallan ottaa riskin saavuttaakseni päämääräni.
Ei tämä keskustelu ole edes mielenkiintoista
Miksi apinat eivät koskaan voi olla onnistuneita pankkiireita? - Koska ne eivät osaa laskea rahaa.
Onneksi minulla ei ole aikaa lukea tätä kakkaa
Älä koskaan ole liian ylpeä ottaaksesi neuvoja vastaan.