Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi
Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊
Kommentit (2068)
Töihin tuskin en tule mememään koska masennus ym ongelmat perintörahoilla täs rullaillaan .tää on sitä aitoa vapaaherran elämää voiko joku toista väittää?
Osittaiset hiuspidennykset oikeilla hiuksilla ja ammattilaisen tekemänä. Jos ei koko päähän , niin sivuille ja niskaan. P.s. kts. Sanna.
Täytyy kyllä uusia kolmen kuukauden välein...siis nämä pidennykset/ tuuhennukset... kallista tietysti.
Kyllä tuntuu menevän joidenkin naisten ihon alle tämä :D
Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.
Kiitos kauniista kommenteista.
iha ok mut ootko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D
Mikä toi yenione grafitti on ja miksi se näkyy kaikkialla?
Ei kissa osaa painaa kahvaa hiljaisesti.
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa
Jotkut kakarat ja/tai mt-ongelmaiset näköjään paskoo useitakin ketjuja täällä, mutta hiusaiheiset taitaa olla erityisen lähellä sydäntä. :-D
plaa plaa plaa