Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi

Vierailija
09.10.2022 |

Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊

Kommentit (2068)

Vierailija
801/2068 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni paksut, pitkät hiukset laadultaan karheahkot ja taipuisat, eli jos en hiusten pesun jälkeen föönaa niin hiukset menevät kiharalle eivätkä tunnu sileiltä.

Itse jokaisen hiuspesun jälkeen levitän pyyhekuiviin hiuksiin hiusöljyä latvoihin ja harjaan hellästi. Annan hetken vaikuttaa ja föönaan. Silloin tällöin saatan suihkuttaa myös hoitoainetta jos paljon meinaa olla takkuja. Föönauksen jälkeen hiukset näyttää terveille ja sileille sekä näin saan niistä myös suorat (jos en föönaisi ja hiukset kuivuisi niin suoristaminen mahdotonta). Eli mun vinkki on käyttää latvoihin hiusöljyä (GARNIER RESPONS Marvellous Nectar oil) ja sen lisäksi suihkutettavaa hoitoainetta (SCHWARZKOPF

Gliss Total Repair Conditioner Spray).

Se, mikä tässä sinunkin ensimmäisessä hiukstuotteessasi siloittaa ja suoristaa hiukset, on silikoni. Kaksi ensimmäistä ainesosaa ovat silikoneja. Toisesta laskin ainakin neljä erilaista silikoinia. Ne eivät hiusta hoida vaan meikkaavat sen kiiltäväksi.

802/2068 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta, että silikonit lähinnä meikkaavat hiusta sileämmäksi. Mutta kyllä ne myös sitovat kosteutta hiukseen.

QKokeilin aikanaan silikonitonta hiustenhoitoa noin vuoden ja hiukset olivat sen jälkeen ihan hirveä takkupallo, 20 cm lähti pituutta vaivalla kasvattamastani tukasta.

Nykyään vannon silikokiseerumeiden nimeen, Biosilk suosikkimerkki.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/2068 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Tuo on totta, että silikonit lähinnä meikkaavat hiusta sileämmäksi. Mutta kyllä ne myös sitovat kosteutta hiukseen.

QKokeilin aikanaan silikonitonta hiustenhoitoa noin vuoden ja hiukset olivat sen jälkeen ihan hirveä takkupallo, 20 cm lähti pituutta vaivalla kasvattamastani tukasta.

Nykyään vannon silikokiseerumeiden nimeen, Biosilk suosikkimerkki.

Silikonit hiuksiin? EIkö ne oteta rintoihin t. m40

Vierailija
804/2068 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni pitkien hiustenhoito ei eroa kovin paljon keskimittaisten tai lyhyiden hiustenhoidosta. Itsellä rasvaisuuteen auttoi tämä boostaava shampoo https://tinyurl.com/3nzytv8f

Suurkiitokset!

Vierailija
805/2068 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kakarat ja/tai mt-ongelmaiset näköjään paskoo useitakin ketjuja täällä, mutta hiusaiheiset taitaa olla erityisen lähellä sydäntä. :-D

ylis taas vauhis :D

Vierailija
806/2068 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu täällä taas vastailee mitä sattuu?

Vierailija
807/2068 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä pesu shampoolla hyvä huuhtelu ja viimeisenä kylmällä vedellä huuhtelu. Hoitoaineen, lakat, muotoilutuotteet, ei jatkoon:)

Vierailija
808/2068 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni pitkien hiustenhoito ei eroa kovin paljon keskimittaisten tai lyhyiden hiustenhoidosta. Itsellä rasvaisuuteen auttoi tämä boostaava shampoo https://tinyurl.com/3nzytv8f

Tack så mycket

Vierailija
809/2068 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silkkinen tyynyliina tai sellainen silkkinen yömyssy. Normaali tyynyliina hankaa ja katkoo hiuksia kun kääntyilee yöllä. Tilasin omani silkkikauppa.fistä.

Pompuloissa käytä mielellään silkkisiä donitseja. Normaalit pompulat myös hankaavat ja katkovat hiuksia. Suihkun jälkeen älä kuivaa hiuksia froteepyyhkeeseen vaan esim t-paitaan puristelemalla.

ei kyllä ennen vanhaa puuvilla tai pellavatyynyt haitanneet. Eivät minua taikka entisajan letti-leenoja ja nutturamummoja. Mulla ollu aina paksut tuuheat hiukset. Kyllä latvat ovat haaroutuneet ja katkeilleet jos ovat ei leikattu säännöllisesti, mutta keskipitkät tasapaksut hienot juukset oli. Ihan froteepyhkeellä ja kaupan tuotteilla, föönaten ja studio linellä mentiin koko nuoruus ja vasta noin 30 v. aloin värjäämään. Vieläkin oli peruukki kuunnossa. Vaan nyt ei olekaan ja pitäisi hankkia silkkityyny eikä saisi froteella kuivattaa. Jassoo. Mutta totta sen on, koronan myötä tukkani on ohentunut reilusti, katkeilee, eli ei kasva pitkäksi, pitää reilusti lyhentää huonokuntoista latvaa. En ole värjännyt 2, 5 vuoteen kampaamossa, jonkun kotivärin laitoin jossain vaiheessa. Kalliita luomutuotteita pitää käyttää. Liittyy koronaan tai rokoutuksiin tämä meneillään oleva hiuskato ym huonokuntoiset hiukset jotka pitää silkkityynyllä levätä.

Donitsipyyhe? Ai pyyhe jossa on donitsi

Vierailija
810/2068 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä vastaavia kokemuksia?

Vierailija
811/2068 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pitkää loppuu hyväuskoiset höynäytettävät kesken

Vierailija
812/2068 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vaan en ymmärrä miksi tulette tänne tahallaan pilaamaan minun keskustelun. Huolestuttavaa on, että eikö teillä oikeasti ole mitään parempaa tekemistä? Esim harrastuksia tai ihmissuhteita.

-ap

Ok boomer 🤣🤣

Ok zoomer

Vierailija
813/2068 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit.

Vierailija
814/2068 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vaan turhaa kalinaa

Vierailija
815/2068 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tätä voisi sensuroida?

Vierailija
816/2068 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on netissä halvempi hinta.

Vierailija
817/2068 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joulupukin vaimo ei saa syödä jouluruuaksi valmistettua kalkkunaa? - Koska hän ei saisi pysyä kohtuullisessa painossa tarpeeksi.

Vierailija
818/2068 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tätä voisi sensuroida?

Vierailija
819/2068 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ohuita ja hentoisia hiuksia vahvistaa kasviväreillä värjääminen, mutta et ehkä tätä halua tehdä- sävyt on usein punertavia eikä vaaleaa saa. Lisäksi luonnonharjainen harja on ihan ehdoton, kaikki muut katkoo ja repii. Hiukset pesen pari kolme kertaa viikossa, sen jälkeen hyvä hoitoaine vaikuttamaan, tykkään monista luonnonkosmetiikan hoitoaineista, koska ne vie sähköisyyden pois ja ei tee liian liukkaita hiuksia. Nukun hiukset leteillä tai nutturalla, niin saa kivasti vähän laineikkuutta aamulla hiuksiin eikä ne mene pahasti takkuun yöllä.

Mutta kannattaa yrittää miettiä millaiset sun hiukset luonnostaan on ja mikä niissä on kaunista, eikä yrittää muuttaa niitä ihan toisenlaiseksi. Ennen yritin saada paksuutta hiuksiin esim. tekstuurisuihkeen ja kuivashampoon avulla, mutta loppujen lopuksi parhaalta nämä näyttävät mitä vähemmän teen niillä mitään, koska kaikki nuo aineet kuitenkin kuluttaa hiusta. Puhumattakaan lämpökäsittelystä tai tupeerauksesta.

Vierailija
820/2068 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menestysrobotti enkä anna minkään estää minua saavuttamasta tavoitteitani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä