Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi
Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊
Kommentit (2068)
Miks miä en ymmärrä miks ihmiset aina ruvee valittaa jostain pienestä asiasta? Se on vaa pieni asia ei se mitään merkitse.
Mitä lahjoja teidän perheen lapset ovat saaneet aiemmin jouluna jotka ovat olleet erityisen suosittuja?
A) pese hiukset aina niin pienellä vedenpaineella, kuin mahdollista. Näin et huuhdo pois shampoon tai hoitoaineen hoitavia ainesosia.
B) leikkauta säännöllisesti kuivat latvat pois. Se ryhdistää hiusta.
C) Olaplex -shampoo + hoito on hyvä ainakin omille hiuksilleni. Mutta vaikutusaikaa hoitoaineelle sellainen 20min. Silloin saat siitä hiusta korjaavan hyödyn irti. Se normaali 2-3 min ei tehoa ollenkaan.
Miksi apinat eivät voi olla hyviä muusikoita? - Koska ne eivät osaa soittaa instrumentteja oikein päin.
Miksi koira aina haukkuu koiranpentua? - Koska se haluaa oppia uusia haukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vähemmän hiuksiaan sorkkii ja mekaaniselle (harjaaminen, peseminen ja hiustenkuivaaja) ja muulle rasitukselle (pakkanen, aurinko, kloorivesi, sauna) altistaa, sitä parempana pysyy. Itse pidän hiuksia useimmiten nutturalla ja vaihtelen paikkaa mihin ne klipsut kiinnitän, ettei katko hiuksia. Metallisia pinnejä en käytä koskaan enkä juurikaan ponnareitakaan, varsinkaan pieniä kuminauhoja. Lopetin jopa hiusharjan käytön ja selvitän takut sormin (tosin mulla onkin kiharuuteen taipuva hius joka tykkää hakeutua ns. omiin osioihinsa eikä niiden auki harjalla repiminen tarkoita kuin ylenpalttista pörröisyyttä ja lisää takkuja). Harvemmin pidän auki juuri siksi koska rasvoittuu nopeammin. En käytä silikoneja tms. joten mun tavoite ei olekaan mikään Pantene-mainoksen hulmuava ja kiiltävä silkkimatto, vaan ihan tämmöinen perushyvinvoiva tavis karhea luonnonhius. Leikkaan itse haaroittuneet hiukset säännöllisesti etteivät ne repeydy ja takkuunnu entisestään. Häntäluuhun asti pitkät hiukset.
Ravinto ja syöminen on myös avainasemassa. Laihduin viime talvena masennuksen ja syömättömyyden vuoksi nopeasti tosi paljon ja hiuksia myös lähti aivan älyttömästi.
Silikonit on hotit naisella m20
Olen täysin samaa mieltä. Oli tosi hienoa kuulla teidän viestejä.
Miksi koira aina haukkuu vieraita ihmisiä? - Koska se haluaa varoittaa heitä että se on pomo.
Kaikki eivät päästä lukemaan itseään kuin avointa kirjaa ja tällöin elämän vaikeudet jäävät muilta piiloon.
En pelkää menettää koska minulla on aina mahdollisuus nousta ylös ja yrittää uudelleen.
Pese ja pidä. Eli pese ja anna kuivua, ja muutaman kerran vuodessa tasoitus. Siinä se.
^ juoppo yritti olla hauska epäonnistui pahasti
Saippualla pesu aamuin illoin. Siinä ratkaisu rasvan poistoon.
Miksi apinat eivät voi olla hyviä puutarhureita? - Koska ne eivät osaa istuttaa siemeniä oikein päin.
Mistä apinat saavat proteiineja? - Apinapavuista.
Miksi koira ei koskaan tule toimeen karhun kanssa? - Koska koira ei osaa taluttaa karhua.
Mitäköhän minä täällä vaahtoan ;)