Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi

Vierailija
09.10.2022 |

Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊

Kommentit (2068)

Vierailija
681/2068 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda tavoitteesi.

Vierailija
682/2068 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytät vääränlaista shampoota, jos hiuksesi rasvoittuvat helposti.

Tää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/2068 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo

Vierailija
684/2068 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo korjaa

Vierailija
685/2068 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkakello

Vierailija
686/2068 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuun nukkumaan töihi

Vierailija
687/2068 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vinkiä

Vierailija
688/2068 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vaan en ymmärrä miksi tulette tänne tahallaan pilaamaan minun keskustelun. Huolestuttavaa on, että eikö teillä oikeasti ole mitään parempaa tekemistä? Esim harrastuksia tai ihmissuhteita.

-ap

Ei kellään täällä hengaavalla ole ihmissuhteita

Tää

Vierailija
689/2068 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on maantienvärinen, suomalainen tukka, jossa on paljon hiuksia, mutta yksittäinen hius on ohut. Haluaisin tietää, onko millään hoitoaineella oikeasti vaikutusta tähän hiukseen.

Siis puolipitkän hiuksen latvat menevät aina nuudelimaisesti nippuun ja muutenkin tuntuu, että kaikki muotoiluaineet tekevät hiuksista vain rasvaisemmat. Alan jo epäillä, etteivät mitkään aineet vaikuta tähän hiuslaatuun "oikein". Siis jäävät jotenkin hiuksen pinnalle killumaan ja tekemään vaan likaista vaikutelmaa. Suolasuihke oli pahin hullutus, jonka oon ostanut, en ymmärrä mitä sen olisi pitänyt tehdä, mulla vaan teki pesemättömän näköiseksi.

En ihmettele yhtään suomalaisten naisten pilkattuja kouvola-kananperse-lähiö tms.-tukkia. Mun hiuksista ei tunnu saavan klassisen kauniita mitenkään, ne on aina ku pikkutytöllä tuossa olkapäillä, joten taidan mennä ottamaan kunnon punkkarikampauksen parilla pinkillä osiolla. Ainakin näkyy että hiuksille on tehty jotain :D Eli mun mielestä se hiusvärien ja -leikkausten rajuus johtuu siitä, että ei noilla föönauksilla oikein mitään näkyvää vaikutusta tähän littanaan ole, ihan turhaa työtä kun vielä pyöräilykypärän laittaa päähän. Eikä pysy kiharat, hyvä kun ponnarikaan.

Mun teoria muuten siitä Monacon ruhtinatar Charlenen sivusiilistä on hermostuminen liru-luru -hiuslaatuun ja siksi otti sen sivusiilin. Mitään aviokriisiä tarvi olla, tämä tukkalaatu tekee hulluksi:D

Monacon ruhtinattarella ei tosiaankaan ole liurua

Vierailija
690/2068 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset liuruhiukset kokoontuu :D

Vierailija
691/2068 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietailija kirjoitti:

Priorin ekstra tuuheuttaa hiukset. Biotiini ja vehnänalkioöljy ovat hiusten herkkua. Argan öljystä on tullut lemppari tuote. Eritoten vaalennetut hiukset tykkäävät siitä.

Voin suositella voluptia

Vierailija
692/2068 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää siniseksi

Vierailija
693/2068 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns kova vesi rasvoittaa tukan nopeasti, koska tukkaan jäävät kemikaalit kerää itseensä likaa ja rasvaa. Ostakaa suihkusuodatin tai peskää jörvivedellä!

Useimmilla paikkakunnilla Suomessa on pehmeä vesi.

Vierailija
694/2068 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo

Vierailija
695/2068 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytät vääränlaista shampoota, jos hiuksesi rasvoittuvat helposti.

Miten tätä on alapeukutettu näin paljon kun tottahan tuo on?

Vierailija
696/2068 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä leikkaa humalassa tukkaa

Vierailija
697/2068 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että kirjoittaja tarkoittaa ettei pese hiuksia shampoolla vaan pelkällä lämpimällä vedellä. Niin minä olen tehnyt jo pari vuotta ja tukka voi hyvin, kiiltää ja TUOKSUU hyvältä. Vedellä lähtee jopa hiuslakat ja geelit sun muut joka oli minulle suuri yllätys. 

Vierailija
698/2068 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravinto vaikuttaa eniten!

Vierailija
699/2068 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eisampoo kirjoitti:

Luulen että kirjoittaja tarkoittaa ettei pese hiuksia shampoolla vaan pelkällä lämpimällä vedellä. Niin minä olen tehnyt jo pari vuotta ja tukka voi hyvin, kiiltää ja TUOKSUU hyvältä. Vedellä lähtee jopa hiuslakat ja geelit sun muut joka oli minulle suuri yllätys. 

Jos pesee pelkällä lämpimällä vedellä, ei hiukset tule puhtaaksi.

Vierailija
700/2068 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Möller tupla kirjoitti:

Hei. Kokeile tätä vinkkiä. Älä pese hiuksiasi kahteen viikkoon. Kauheaa, eikö niin, mutta kannattaa. Sitten pikkuhiljaa pidennät pesuvälejä. Kerran kahdessa kuussa (kuukaudessa) voi jo olla hyvä väli ja kas, huomaat, että hiukset rakastavat ja niistä tulee kauniit. Syö monipuolista ruokaa, mutta vältä rasvaista ruokaa kuitenkin enemmän. Kalanmaksaöljy kapseleina on erityisen hyvä ja porkkana sekä lohi. Olut on hyvä juttu kun sitä lotraa shamoopesun jälkeen. Ei haise. Minun hiukset alkoivat kihartua ja ihmiset ihastelevat niitä. Olen 70-vuotias.  En pidä lyhyestä hiusmuodista vaikka kuinka väännetään asiaa, että vanhempi ihminen ja lyhyt tukkoaon mukamas must, mutta eipähän ole. Minua luullaan usein 45v. Se on hyvä juttu.  Kiitos ravinto.

Tämä on hyvä vinkki, jos haluaa tulehtuneen ja ärtyneen päänahan. Jättäisitkö jonkun muun kehonosan pesemättä viikkokausiksi?

Hahahahhaaaaa, oletpa hauska ja tyhmä samalla. Tietenkin käyn suihkussa ja myös saunassani. Ei minun silti tarvitse hiuksiani pilata shampoopesulla vaan pelkkä vesi riittää. Ja sitten ne lutrittelut kerran kuussa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän