Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi

Vierailija
09.10.2022 |

Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊

Kommentit (2068)

Vierailija
701/2068 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät geenit.

Vierailija
702/2068 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on maantienvärinen, suomalainen tukka, jossa on paljon hiuksia, mutta yksittäinen hius on ohut. Haluaisin tietää, onko millään hoitoaineella oikeasti vaikutusta tähän hiukseen.

Siis puolipitkän hiuksen latvat menevät aina nuudelimaisesti nippuun ja muutenkin tuntuu, että kaikki muotoiluaineet tekevät hiuksista vain rasvaisemmat. Alan jo epäillä, etteivät mitkään aineet vaikuta tähän hiuslaatuun "oikein". Siis jäävät jotenkin hiuksen pinnalle killumaan ja tekemään vaan likaista vaikutelmaa. Suolasuihke oli pahin hullutus, jonka oon ostanut, en ymmärrä mitä sen olisi pitänyt tehdä, mulla vaan teki pesemättömän näköiseksi.

En ihmettele yhtään suomalaisten naisten pilkattuja kouvola-kananperse-lähiö tms.-tukkia. Mun hiuksista ei tunnu saavan klassisen kauniita mitenkään, ne on aina ku pikkutytöllä tuossa olkapäillä, joten taidan mennä ottamaan kunnon punkkarikampauksen parilla pinkillä osiolla. Ainakin näkyy että hiuksille on tehty jotain :D Eli mun mielestä se hiusvärien ja -leikkausten rajuus johtuu siitä, että ei noilla föönauksilla oikein mitään näkyvää vaikutusta tähän littanaan ole, ihan turhaa työtä kun vielä pyöräilykypärän laittaa päähän. Eikä pysy kiharat, hyvä kun ponnarikaan.

Mun teoria muuten siitä Monacon ruhtinatar Charlenen sivusiilistä on hermostuminen liru-luru -hiuslaatuun ja siksi otti sen sivusiilin. Mitään aviokriisiä tarvi olla, tämä tukkalaatu tekee hulluksi:D

Mulla on TÄSMÄLLEEN sama tukka. Olen lähtenyt linjalle että läträän sen superkiiltäväksi, suoraksi ja sileäksi enkä tee sille *yhtään mitään* muuta. Eli kun se kerran luonnostaan on suora ja sileä niin iloitaan sitten siitä. Hyväkuntoiset pitkät hiukset kyllä keräävät katseita vähän ohuempinakin :)

Ja kuivuupahan nopeammin kuin paksumpi...

Mutta siis turha haaveilla kohotuksista, kiharoista, laineista. Ne eivät pysy. Korosta siis omien hiuksiesi parhaita puolia! Kivan värin voit vielä laittaa, esim.kiiltokäsittelyllä saa kevyttä sävyä joka ei ole suomalaisten väritykseen liian raju

Täällä vielä yksi nuudelitukka linjoilla. Yritän kasvattaa hiuksia mutta hidasta on. Vinkkejä kasvatukseen ja tukan hoitoon otetaan vastaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/2068 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo

Vierailija
704/2068 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan turkista tehty peruukki?

Vierailija
705/2068 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tavattoman tyhmiä ja mitättömiä neuvoja täällä annetaan

Ensimmäistä päivää vauva-palstalla?

Vierailija
706/2068 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa tukkaa ei kannata leikata humalassa

Vierailija
707/2068 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikoniton, sulfaatiton ja parabeeniton shampoo ja hoitoaine olisi tarkoitus ottaa käyttöön.

Olen kyllästynyt kuivaan ja elottoman hauraisiin hiuksiin. Päänahan ongelmista lähtien.

Vielä en ole löytänyt merkkiä mikä rajaisi nuo "myrkyt" pois.

Famon palashampoo ja palahoitoaine.

Vierailija
708/2068 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä leikkaa itse tukkaasi

Vierailija
709/2068 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauta sellanen lyhyt ja räväkän värine junttitukka niiku suominaiset tekee. Liho 40kg samal

Vierailija
710/2068 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljun leikkaus

Vierailija
711/2068 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä kahta eri shampoota

Vierailija
712/2068 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä kahta eri shampoota

Ai samaa merkkiä

Vierailija
713/2068 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljun leikkaus

Vierailija
714/2068 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtoponnari

Vierailija
715/2068 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on maantienvärinen, suomalainen tukka, jossa on paljon hiuksia, mutta yksittäinen hius on ohut. Haluaisin tietää, onko millään hoitoaineella oikeasti vaikutusta tähän hiukseen.

Siis puolipitkän hiuksen latvat menevät aina nuudelimaisesti nippuun ja muutenkin tuntuu, että kaikki muotoiluaineet tekevät hiuksista vain rasvaisemmat. Alan jo epäillä, etteivät mitkään aineet vaikuta tähän hiuslaatuun "oikein". Siis jäävät jotenkin hiuksen pinnalle killumaan ja tekemään vaan likaista vaikutelmaa. Suolasuihke oli pahin hullutus, jonka oon ostanut, en ymmärrä mitä sen olisi pitänyt tehdä, mulla vaan teki pesemättömän näköiseksi.

En ihmettele yhtään suomalaisten naisten pilkattuja kouvola-kananperse-lähiö tms.-tukkia. Mun hiuksista ei tunnu saavan klassisen kauniita mitenkään, ne on aina ku pikkutytöllä tuossa olkapäillä, joten taidan mennä ottamaan kunnon punkkarikampauksen parilla pinkillä osiolla. Ainakin näkyy että hiuksille on tehty jotain :D Eli mun mielestä se hiusvärien ja -leikkausten rajuus johtuu siitä, että ei noilla föönauksilla oikein mitään näkyvää vaikutusta tähän littanaan ole, ihan turhaa työtä kun vielä pyöräilykypärän laittaa päähän. Eikä pysy kiharat, hyvä kun ponnarikaan.

Mun teoria muuten siitä Monacon ruhtinatar Charlenen sivusiilistä on hermostuminen liru-luru -hiuslaatuun ja siksi otti sen sivusiilin. Mitään aviokriisiä tarvi olla, tämä tukkalaatu tekee hulluksi:D

Mulla on TÄSMÄLLEEN sama tukka. Olen lähtenyt linjalle että läträän sen superkiiltäväksi, suoraksi ja sileäksi enkä tee sille *yhtään mitään* muuta. Eli kun se kerran luonnostaan on suora ja sileä niin iloitaan sitten siitä. Hyväkuntoiset pitkät hiukset kyllä keräävät katseita vähän ohuempinakin :)

Ja kuivuupahan nopeammin kuin paksumpi...

Mutta siis turha haaveilla kohotuksista, kiharoista, laineista. Ne eivät pysy. Korosta siis omien hiuksiesi parhaita puolia! Kivan värin voit vielä laittaa, esim.kiiltokäsittelyllä saa kevyttä sävyä joka ei ole suomalaisten väritykseen liian raju

Täällä vielä yksi nuudelitukka linjoilla. Yritän kasvattaa hiuksia mutta hidasta on. Vinkkejä kasvatukseen ja tukan hoitoon otetaan vastaan :)

Hiusnaamio kerran viikossa (esim. omalle tukalle xz kauraöljy on hyvä mutta joku muu voi kaivata tymäkämpää), hoitoaine pyyhekuiviin hiuksiin (ohuelle kuivalle tukalle xz:n hyaluroni). Pesun jälkeen etikkahuuhde ja hiuksiin jätettävä hoitoaine. Etikka tekee tosi sileäksi!

Olaplex on tosi hyvä myös ja niiden kotihoitsikat.

Kerran kuussa voi tehdä öljyhoidon.

Kampaajalle pari kertaa vuodessa ja pitää löytyää semmoinen joka ymmärtää että haluat pitkät hiukset - yleensä kampaajat haluavat leikata liikaa.

Hifistelyä varten silkkinen tyynyliina tai pipo/myssy yöksi ja silkkidonitsi ponnariksi. Letit parempia hiuksille ja ponnarin paikkaa hyvä vaihdella. Ei lämpökäsittelyjä kuin pari kertaa vuodessa eli fööni ja käherrysraudat kierrätykseen.

Onnea matkaan!

Mutta geeneistä se silti on kiinni kuinka pitkäksi tukka voi kasvaa eli sitä ei kannata surra jos ei kasva kuin lapoihn tms, kaunis sekin on kun pitää huolen.

Vierailija
716/2068 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljun leikkauis

Vierailija
717/2068 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 mm tukka

Vierailija
718/2068 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonikorvaushoito

Eipä ollu

Vierailija
719/2068 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju

Vierailija
720/2068 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvoittuville hiuksille on omat shampoot lukee purkissa.Kuivat hiukset hoidetaan öljyllä ei rasvoittuvia.Toisia on auttanut kuivashampoo ja 3 kertaa viikossa rasvoittuville tarkoitettu shampoo ja hoito aine.Totta latvat pitää siistiä 1-2 kertaa vuodessa kampaajalla/ parturissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi