Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi
Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊
Kommentit (2068)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laadukkaat hoitotuotteet on kaiken a ja ö. Itselle parhaiten toimivat tuotteet on Olaplexin shampoot, hoitoaineet ja hiusöljy sekä Kevin Murphyn lämpösuojasuihkeet (tosin Olaplexin hiusöljyssä on lämpösuoja mukana). Ja itsellä samankaltainen hius kuin AP:lla, rasvoittuu aika nopeasti ja hiukset on vaalennuksesta huolimatta raskaat ja pitkät, tähän auttaa oikeasti se että jaksaa föönata hiukset pesun jälkeen mikä "nostaa" hiusta pikkuisen hiuspohjasta eikä anna niiden ilmakuivua lättänöiksi. Tiedän että kaikilla hiustyypeillä ei näin käy mutta jotkut hiustyypit vaativat sen föönaamisen pesun jälkeen. Toki mieluiten oikeilla, omalle hiustyypille sopivilla tuotteilla ja fööninkään ei tarvitse olla mikään Dyson mutta on senkin laadulla jotain väliä, omasta kokemuksesta ionisointi-toiminnolla varustetut föönit ovat tosi hyviä.
Lukematta täyttä paskaaa
- ap
jälleen - ap
Siis kerroin mikä omien hiusten kuntoa on reippaasti parantanut, ja sitten tullaan inisemään että puhun 'paskaa'? Mikä ihmeen tarve joillain on tulla haukkumaan toiselle ihmiselle toimivat keinot? Vastasin asiallisesti juuri siihen, mitä AP kysyi. Ja AP:ko mulle nyt v*ttuilee? :D voi että.
Tämän ketjun AP taitaa olla hieman yksinkertainen kun alkoi valittamaan jo siitä kun sai muutaman vastauksen ketjuun :D
Peukutettu
Kokeile gröönlantilaista shampoota
Pidän hiukset kiinni, esim hainhampailla.
Syön monipuolisesti. Pesen hiukset 2 krt viikossa ja lyhennän latvoja 3 krt vuodessa.
En käytä juuri mitään muotoiluaineita.
Hiukseni ovat hyvässä kunnossa
Hoitoaineet, shampoot mitä noita nyt on
Hei. Kokeile tätä vinkkiä. Älä pese hiuksiasi kahteen viikkoon. Kauheaa, eikö niin, mutta kannattaa. Sitten pikkuhiljaa pidennät pesuvälejä. Kerran kahdessa kuussa (kuukaudessa) voi jo olla hyvä väli ja kas, huomaat, että hiukset rakastavat ja niistä tulee kauniit. Syö monipuolista ruokaa, mutta vältä rasvaista ruokaa kuitenkin enemmän. Kalanmaksaöljy kapseleina on erityisen hyvä ja porkkana sekä lohi. Olut on hyvä juttu kun sitä lotraa shamoopesun jälkeen. Ei haise. Minun hiukset alkoivat kihartua ja ihmiset ihastelevat niitä. Olen 70-vuotias. En pidä lyhyestä hiusmuodista vaikka kuinka väännetään asiaa, että vanhempi ihminen ja lyhyt tukkoaon mukamas must, mutta eipähän ole. Minua luullaan usein 45v. Se on hyvä juttu. Kiitos ravinto.
Liiallinen pesu, siis usean kerran viikossa. Hiusten nyplääminen likaisin käsin. Tiukka pipo päässä, mikä hautoo hiuksia. Ei ole minulla ollut tuota ongelmaa koskaan. Välillä voisi kokeilla kuivashampoota.
Möller tupla kirjoitti:
Hei. Kokeile tätä vinkkiä. Älä pese hiuksiasi kahteen viikkoon. Kauheaa, eikö niin, mutta kannattaa. Sitten pikkuhiljaa pidennät pesuvälejä. Kerran kahdessa kuussa (kuukaudessa) voi jo olla hyvä väli ja kas, huomaat, että hiukset rakastavat ja niistä tulee kauniit. Syö monipuolista ruokaa, mutta vältä rasvaista ruokaa kuitenkin enemmän. Kalanmaksaöljy kapseleina on erityisen hyvä ja porkkana sekä lohi. Olut on hyvä juttu kun sitä lotraa shamoopesun jälkeen. Ei haise. Minun hiukset alkoivat kihartua ja ihmiset ihastelevat niitä. Olen 70-vuotias. En pidä lyhyestä hiusmuodista vaikka kuinka väännetään asiaa, että vanhempi ihminen ja lyhyt tukkoaon mukamas must, mutta eipähän ole. Minua luullaan usein 45v. Se on hyvä juttu. Kiitos ravinto.
Tämä on hyvä vinkki, jos haluaa tulehtuneen ja ärtyneen päänahan. Jättäisitkö jonkun muun kehonosan pesemättä viikkokausiksi?
Esim shebaa hiuksiin