Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi

Vierailija
09.10.2022 |

Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊

Kommentit (2068)

Vierailija
361/2068 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö oikeasti näitä teidän kikkoja? Osa kuulostaa niin urpoilta että en tiedä oletteko tosissanne

Vierailija
362/2068 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukki :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/2068 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee oma lääkäriltä estrogeeni korvaus hoidon sillä estrogeenin puute johtaa kaljuuntumiseen. Minulle tuli normaali tukka päähän eikä näkynyt sisäkumi kun sain estrogeenia. 

Matala estrogeenipitoisuus aiheuttaa muun muassa unettomuutta, masentuneisuutta, ahdistuneisuutta, uupumusta, ärtyisyyttä, nivelkipuja, lisääntynyttä virtsaamistarvetta ja sydämen rytmihäiriöitä.

Vaihdevuosioireet mielletään monesti viisikymppisen naisen vaivoiksi. Monilla naisilla estrogeenitasot alkavat kuitenkin laskea jo kymmenen vuotta aiemmin. Estrogeenin vähyyteen liittyvät oireet voivat kestää vanhuuteen saakka.

Vaihdevuosioireiden tunnistamista voi vaikeuttaa myös se, että ne voivat alkaa vähitellen ja välillä helpottua.

https://rosie.fi/ika-vaihdevuodet/vaihdevuosien-monet-oireet-milloin-fs…

Vaihdevuosien aikana naisen hiukset usein ohenevat ja harvenevat. Ne saattavat jopa irrota tukkoina ja aiheuttaa pieniä paljaita läiskiä päälaelle tai ohimoille. Syy tähän on tutkijoiden mukaan hormonaalinen epätasapaino, estrogeenin ja progesteronin tuotannon väheneminen elimistössä. Nämä molemmat hormonit auttavat hiuksia kasvamaan nopeammin ja pysymään päässä pidempään.

https://www.vogel.fi/blog/hiusongelmiavaihdevuosina.php

Vierailija
364/2068 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne hiukset mitään rasvotu, vaan päänahka, hiukset ovat kuollutta keratiinia, kuten kynnetkin.

Vierailija
365/2068 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän pesee vaikka ihan vedelläkin niin vesikin kuivattaa. Opiskelin joskus kampaajaksi niin kampaamojen aineilla hiukset pysyi parempina kuin tavaratalo aineksilla. 

Vierailija
366/2068 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akm kirjoitti:

Ei ne hiukset mitään rasvotu, vaan päänahka, hiukset ovat kuollutta keratiinia, kuten kynnetkin.

Päänahka = hiukset

Kissat = koiria

Vierailija
367/2068 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akm kirjoitti:

Päänahan rasva vain levittyy hiuksiinkin varsinkin nukkuessa. Mitenkä luulet hiusten olevan ihan kaukana päänahasta 🤣

Vierailija
368/2068 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänahka se on joka rasvoittuu ja se tali tietty siirtyy hiuksiin, hiukset ovat kuolutta keratiiniä, niissä ei ole mitään eloa.

Ainoa elävä osa on päänahan alla oleva karvatuppi.

Vierailija
369/2068 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksiin ja kynsiin on ihan turha tuhlata mitään kaupallisia ulkopuolisia aineita kun vain elimistön sisäiset partikkelit niihin vaikuttavat. 

Kaikki ulkopuoliset tahnat ovat rahan tuhlausta kuten ryppyvoiteet niin ne eivät eivät voi enää kuolleeseen solukkoon vaikuttaa muuten kuin turvottaen ihoa siten ryppyjä hetkellisesti madaltaen niin että ihminen kuvittelee niiden auttavan jotain. 

Kaikki ulkoisesti käytettävät aineet ovat suurta huijausta joista ei kevene muuta kuin rahapussi. 

Kaikki nää huuhaa pillerit ja huuhaa muka ravitsemus aineet on ihan tehotonta paskaa kuten ne Jussilan maito happopillerit. Se jätkä tienasi pillereillä ja huijasi tyhmiä ihmisiä niin kauan kunnes joku paljasti että sitä samaa ainetta saa kaupan pakastimesta todella halvalla. Teki konkurssin ja se ämmä sai ne rahat millä lähti tyhjästä menestymään. 

Vierailija
370/2068 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akm kirjoitti:

Päänahka = hiukset

Kissat = koiria

eipä ollu

Vierailija
371/2068 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hiukset auki 🤣

Vierailija
372/2068 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkinen tyynyliina

Vierailija
373/2068 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

merivesi ja merilevä

Mitä merivesi muka tekee?

Vierailija
374/2068 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anthi anthi missä on se anthi kirjoitti:

Mulla ainahi meinaa olla tukka aika pöllyssä jollei sen anna rasvoittua ainahi 2 viikkoa. Se leikottiin viimeksi 21.1. tänä vuona muttei soo simmone liukas ja luistava  kuten 2012 kun mulla viimmeksi oli noin yhtä iso tukka. Tiiä sitt  pitääskö juoja jotai saviteetä kussois hiusten tarvimaa piitä. Takkuiseksi meinaa mennä. mikä siihin on syynnä? Onko hiussen latva liian ohut sillon. puuttooko hiusesta siinä tapauksessa vettä, rasvaa vahi jotain hiuksen perusmassaa?

Ilmeeni kun entinen koira kantoi aina karvatura koira kantoi sänkyyn kesällä hiekkaa kun makoili ja pyöri tarhassa jotka karisi sitten illalla sisälle kun otettiin koirat sisään.

mitä h*ttoa mä luin

*Toton Africa alkaa soida päässä*

Vierailija
375/2068 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainahi meinaa olla tukka aika pöllyssä jollei sen anna rasvoittua ainahi 2 viikkoa. Se leikottiin viimeksi 21.1. tänä vuona muttei soo simmone liukas ja luistava  kuten 2012 kun mulla viimmeksi oli noin yhtä iso tukka. Tiiä sitt  pitääskö juoja jotai saviteetä kussois hiusten tarvimaa piitä. Takkuiseksi meinaa mennä. mikä siihin on syynnä? Onko hiussen latva liian ohut sillon. puuttooko hiusesta siinä tapauksessa vettä, rasvaa vahi jotain hiuksen perusmassaa?

Ilmeeni kun entinen koira kantoi aina karvatura koira kantoi sänkyyn kesällä hiekkaa kun makoili ja pyöri tarhassa jotka karisi sitten illalla sisälle kun otettiin koirat sisään.

Sivusta. Karvaturista puheen ollen, oikeasti olen kokeillut omaan kuontaloon - ihan vaan mielenkiinnosta - koirien shampoota. :D 

Toimiiko koirien shampoo? Onko tehokkaampaa

Vierailija
376/2068 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta. Karvaturista puheen ollen, oikeasti olen kokeillut omaan kuontaloon - ihan vaan mielenkiinnosta - koirien shampoota. :D 

Ei saa käyttää karvaturien shamppoota 😡

Toimiiko koirien shampoo? Onko tehokkaampaa

Vierailija
377/2068 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö lihaa paljon

Mihinköhän tutkimuksiin perustuu lihan hiustenkasvua parantava vaikutus? Kaikki vähänkään luotettava tutkimus mitä itse olen nähnyt hiustenkasvua parantavista tuotteista on ollut kasviperäisistä tuotteista.

Toki jos on runsasta raudanpuutosta niin liha voi sisältää kohtuullisissa määrin sitä, mutta rautaa saa yhtä hyvin tai paremmin muualtakin eikä liha ole sen suhteen mitenkään erityisessä asemassa.

"Rautaa imeytyy eniten punaisesta lihasta, huonoiten kasviksista. C-vitamiini edistää raudan imeytymistä, kun taas kalsium hidastaa sitä. Kasvissyöjillä on erityisen tärkeää, että rautapitoisten ruokien kanssa nautitaan raudan imeytymistä edistäviä juomia ja vältetään sitä heikentäviä juomia."

https://www.mehilainen.fi/laboratorio/raudanpuute-anemia-ja-ferritiini

Aina paikalle on pakko osua viisastelijoita😡

😡😡

Vierailija
378/2068 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni pitkien hiustenhoito ei eroa kovin paljon keskimittaisten tai lyhyiden hiustenhoidosta. Itsellä rasvaisuuteen auttoi tämä boostaava shampoo https://tinyurl.com/3nzytv8f

Olen käyttänyt samaa ja voin suositella :) Auttoi kovasti 

Vierailija
379/2068 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuksiin ja kynsiin on ihan turha tuhlata mitään kaupallisia ulkopuolisia aineita kun vain elimistön sisäiset partikkelit niihin vaikuttavat. 

Kaikki ulkopuoliset tahnat ovat rahan tuhlausta kuten ryppyvoiteet niin ne eivät eivät voi enää kuolleeseen solukkoon vaikuttaa muuten kuin turvottaen ihoa siten ryppyjä hetkellisesti madaltaen niin että ihminen kuvittelee niiden auttavan jotain. 

Kaikki ulkoisesti käytettävät aineet ovat suurta huijausta joista ei kevene muuta kuin rahapussi. 

Kaikki nää huuhaa pillerit ja huuhaa muka ravitsemus aineet on ihan tehotonta paskaa kuten ne Jussilan maito happopillerit. Se jätkä tienasi pillereillä ja huijasi tyhmiä ihmisiä niin kauan kunnes joku paljasti että sitä samaa ainetta saa kaupan pakastimesta todella halvalla. Teki konkurssin ja se ämmä sai ne rahat millä lähti tyhjästä menestymään. 

Joo ja ei. Paljon liikkuu alalla huuhaata. Ja hiuksiin minkään laittaminen ei tosiaan auta, hiusjuureen vaikuttaminen saattaa toimia. Vaikka huijareita alalla riittääkin ei se silti tarkoita etteikö hiustenkasvuun ja laatuun voisi vaikuttaa.

Vierailija
380/2068 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaat hoitotuotteet on kaiken a ja ö. Itselle parhaiten toimivat tuotteet on Olaplexin shampoot, hoitoaineet ja hiusöljy sekä Kevin Murphyn lämpösuojasuihkeet (tosin Olaplexin hiusöljyssä on lämpösuoja mukana). Ja itsellä samankaltainen hius kuin AP:lla, rasvoittuu aika nopeasti ja hiukset on vaalennuksesta huolimatta raskaat ja pitkät, tähän auttaa oikeasti se että jaksaa föönata hiukset pesun jälkeen mikä "nostaa" hiusta pikkuisen hiuspohjasta eikä anna niiden ilmakuivua lättänöiksi. Tiedän että kaikilla hiustyypeillä ei näin käy mutta jotkut hiustyypit vaativat sen föönaamisen pesun jälkeen. Toki mieluiten oikeilla, omalle hiustyypille sopivilla tuotteilla ja fööninkään ei tarvitse olla mikään Dyson mutta on senkin laadulla jotain väliä, omasta kokemuksesta ionisointi-toiminnolla varustetut föönit ovat tosi hyviä.