Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi

Vierailija
09.10.2022 |

Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊

Kommentit (2068)

Vierailija
321/2068 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuhtelen hiukset lopuksi kylmällä vedellä, sulkee hiusta ja saa aikaan upean kiillon. Kesäisin raidoitan hiuksiani sitruunalla ja annan kuivua auringossa, lopuksi huuhtelen. Raidoista tulee kauniin vaaleat eli ei lainkaan kellertävyyttä niissä. Silicea tuotetta nestemäisenä toisinaan ostan apteekista, ihan jo vatsan vuoksi, piidioksidin ansiosta myös hiukset tuuhenevat huomattavasti.

Sattuisiko joku tietämään missä voisi mittauttaa elimistön piitason?

Sori ot, mut kiinnostaisi kokeilla tuota lisää, mut sitä ennen haluisin selvittää, onko siitä puute ja jos on, miten paha.

Vierailija
322/2068 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran liukastuin ja hiukset lompsahti vessanpönttöön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/2068 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni pitkien hiustenhoito ei eroa kovin paljon keskimittaisten tai lyhyiden hiustenhoidosta. Itsellä rasvaisuuteen auttoi tämä boostaava shampoo https://tinyurl.com/3nzytv8f

Mulla ollut sama käytössä ja voin suositella. Toimii.

Vierailija
324/2068 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta hanaveden juonti. Täynnä alumiinia, raskasmetalleja ja fluoreja.

ja linnut tippuu puusta kun 5g torni tulee,, se on jämpti

Vierailija
325/2068 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vaan en ymmärrä miksi tulette tänne tahallaan pilaamaan minun keskustelun. Huolestuttavaa on, että eikö teillä oikeasti ole mitään parempaa tekemistä? Esim harrastuksia tai ihmissuhteita.

-ap

Ok boomer 🤣🤣

^ Kun äly ei riitä...

Vierailija
326/2068 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoainetta vain leuasta alaspäin oleviin hiuksiin. Itse ainakin huomannut laitettuani hoitoainetta koko päähän, hiukset näyttävät likaisemmilta, koska hiukset menevät päätä myöten. Lässäyttää lookin.

Vierailija
327/2068 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoainetta vain leuasta alaspäin oleviin hiuksiin. Itse ainakin huomannut laitettuani hoitoainetta koko päähän, hiukset näyttävät likaisemmilta, koska hiukset menevät päätä myöten. Lässäyttää lookin.

Miten leuan alla olevien hiuksien hoito eroaa muista hiuksista?

Vierailija
328/2068 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pesua liian usein, vain 1-2 kertaa viikossa. Hiusten pitää antaa kuivaa luonnollisesti, föönaamista ja kihartamista kannattaa välttää.

Vierailija
329/2068 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese hiukset 6 kertaa päivässä

Vierailija
330/2068 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut luonno kiharat jotka vyötäröpituiset. Xz mikä tahansa shampoo ja hoitoaine, kerran kuussa syväpuhdistus. Tangle teezer ja hyvä silikoninen latvasuoja. Hiukset kasvaa kuin heinät.

Vierailija
331/2068 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole värjännyt hiuksiani kolmeen vuoteen. Hiukset pesen joka toinen päivä shampoolla ja suihkun jälkeen laitan hiuksiin jätettävää hoitoainetta.

Vierailija
332/2068 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeanlainen shampoo ja pesutekniikka tärkeitä. Omalle hiuslaadulle ei todellakaan sovi tuuheuttavat, tekee ikävän mattapinnan. Eli jos haluat kiiltoa, vältä näitä. Sulfaatiton shampoo ja hiusöljyä latvoihin.

Vierailija
333/2068 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kuivua itsekseen, fööni ei ole hyväksi hiuksille. Tukka pysyy kiiltävänä ja terveenä kun en käsittele sitä liikaa.

Vierailija
334/2068 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauta kananp*rs ja shokkiväri päälle. Niinhän teillä kaikilla muillakin junttiakoilla on :D

Vierailija
335/2068 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hieman laineikas hiustyyppi, ja en harjaa pituuksia ollenkaan kuivana. Selvitän ne suihkussa hoitoaineen kanssa, ja suihkun jälkeen levitän jätettävää hoitoainetta ja käyn hiukset vielä läpi hellästi sormilla. Sitten annan kuivua. Kuivumisen jälkeen siistin kammalla hiusten juuriosion pään päältä ja hieman saatan myös haroa kiharia latvoja sormilla.

Öisin laitan hiukset aina letille. Inhoan tätä tapaa, mutta olen huomannut sen vähentävän hiusten takkuuntumista ja katkeilu yön aikana. Nyt pituuttakin on sen verran, että letittäminen yöksi pitää hiukset turvassa.

Lukematta täyttä paskaaa

- ap

Vierailija
336/2068 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hieman laineikas hiustyyppi, ja en harjaa pituuksia ollenkaan kuivana. Selvitän ne suihkussa hoitoaineen kanssa, ja suihkun jälkeen levitän jätettävää hoitoainetta ja käyn hiukset vielä läpi hellästi sormilla. Sitten annan kuivua. Kuivumisen jälkeen siistin kammalla hiusten juuriosion pään päältä ja hieman saatan myös haroa kiharia latvoja sormilla.

Öisin laitan hiukset aina letille. Inhoan tätä tapaa, mutta olen huomannut sen vähentävän hiusten takkuuntumista ja katkeilu yön aikana. Nyt pituuttakin on sen verran, että letittäminen yöksi pitää hiukset turvassa.

Lukematta täyttä paskaaa

- ap

törkeää!"!

Vierailija
337/2068 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok boomer

Vierailija
338/2068 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ok boomer

ok zoomer

Vierailija
339/2068 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä leikkaus ja väri , laadukkaat tuotteet, aina lämpösuoja-aine ennen föönausta, suoristamista tai  kihartamista.

Vierailija
340/2068 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljun leikkaaminen? Silloin hiukset on tuskin enään ongelma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi