Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi
Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊
Kommentit (2068)
Kerran liukastuin ja hiukset lompsahti vessanpönttöön
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni pitkien hiustenhoito ei eroa kovin paljon keskimittaisten tai lyhyiden hiustenhoidosta. Itsellä rasvaisuuteen auttoi tämä boostaava shampoo https://tinyurl.com/3nzytv8f
Mulla ollut sama käytössä ja voin suositella. Toimii.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta hanaveden juonti. Täynnä alumiinia, raskasmetalleja ja fluoreja.
ja linnut tippuu puusta kun 5g torni tulee,, se on jämpti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vaan en ymmärrä miksi tulette tänne tahallaan pilaamaan minun keskustelun. Huolestuttavaa on, että eikö teillä oikeasti ole mitään parempaa tekemistä? Esim harrastuksia tai ihmissuhteita.
-ap
Ok boomer 🤣🤣
^ Kun äly ei riitä...
Hoitoainetta vain leuasta alaspäin oleviin hiuksiin. Itse ainakin huomannut laitettuani hoitoainetta koko päähän, hiukset näyttävät likaisemmilta, koska hiukset menevät päätä myöten. Lässäyttää lookin.
Vierailija kirjoitti:
Hoitoainetta vain leuasta alaspäin oleviin hiuksiin. Itse ainakin huomannut laitettuani hoitoainetta koko päähän, hiukset näyttävät likaisemmilta, koska hiukset menevät päätä myöten. Lässäyttää lookin.
Miten leuan alla olevien hiuksien hoito eroaa muista hiuksista?
Ei pesua liian usein, vain 1-2 kertaa viikossa. Hiusten pitää antaa kuivaa luonnollisesti, föönaamista ja kihartamista kannattaa välttää.
Pese hiukset 6 kertaa päivässä
Paksut luonno kiharat jotka vyötäröpituiset. Xz mikä tahansa shampoo ja hoitoaine, kerran kuussa syväpuhdistus. Tangle teezer ja hyvä silikoninen latvasuoja. Hiukset kasvaa kuin heinät.
En ole värjännyt hiuksiani kolmeen vuoteen. Hiukset pesen joka toinen päivä shampoolla ja suihkun jälkeen laitan hiuksiin jätettävää hoitoainetta.
Oikeanlainen shampoo ja pesutekniikka tärkeitä. Omalle hiuslaadulle ei todellakaan sovi tuuheuttavat, tekee ikävän mattapinnan. Eli jos haluat kiiltoa, vältä näitä. Sulfaatiton shampoo ja hiusöljyä latvoihin.
Annan kuivua itsekseen, fööni ei ole hyväksi hiuksille. Tukka pysyy kiiltävänä ja terveenä kun en käsittele sitä liikaa.
Leikkauta kananp*rs ja shokkiväri päälle. Niinhän teillä kaikilla muillakin junttiakoilla on :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hieman laineikas hiustyyppi, ja en harjaa pituuksia ollenkaan kuivana. Selvitän ne suihkussa hoitoaineen kanssa, ja suihkun jälkeen levitän jätettävää hoitoainetta ja käyn hiukset vielä läpi hellästi sormilla. Sitten annan kuivua. Kuivumisen jälkeen siistin kammalla hiusten juuriosion pään päältä ja hieman saatan myös haroa kiharia latvoja sormilla.
Öisin laitan hiukset aina letille. Inhoan tätä tapaa, mutta olen huomannut sen vähentävän hiusten takkuuntumista ja katkeilu yön aikana. Nyt pituuttakin on sen verran, että letittäminen yöksi pitää hiukset turvassa.
Lukematta täyttä paskaaa
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hieman laineikas hiustyyppi, ja en harjaa pituuksia ollenkaan kuivana. Selvitän ne suihkussa hoitoaineen kanssa, ja suihkun jälkeen levitän jätettävää hoitoainetta ja käyn hiukset vielä läpi hellästi sormilla. Sitten annan kuivua. Kuivumisen jälkeen siistin kammalla hiusten juuriosion pään päältä ja hieman saatan myös haroa kiharia latvoja sormilla.
Öisin laitan hiukset aina letille. Inhoan tätä tapaa, mutta olen huomannut sen vähentävän hiusten takkuuntumista ja katkeilu yön aikana. Nyt pituuttakin on sen verran, että letittäminen yöksi pitää hiukset turvassa.
Lukematta täyttä paskaaa
- ap
törkeää!"!
Vierailija kirjoitti:
ok boomer
ok zoomer
Hyvä leikkaus ja väri , laadukkaat tuotteet, aina lämpösuoja-aine ennen föönausta, suoristamista tai kihartamista.
Kaljun leikkaaminen? Silloin hiukset on tuskin enään ongelma
Sattuisiko joku tietämään missä voisi mittauttaa elimistön piitason?
Sori ot, mut kiinnostaisi kokeilla tuota lisää, mut sitä ennen haluisin selvittää, onko siitä puute ja jos on, miten paha.