Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi
Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊
Kommentit (2068)
Vierailija kirjoitti:
Voi voi kun ei suomalaisesta liruhiuksesta saa mitenkään hyvännäköistä :DDD
Olen 99 % suomalainen ja hiukseni eivät ole lirut, vaan tuuheat, karkeat ja vahvat. Ja tuskin olen ainoa..
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni pitkien hiustenhoito ei eroa kovin paljon keskimittaisten tai lyhyiden hiustenhoidosta. Itsellä rasvaisuuteen auttoi tämä boostaava shampoo https://tinyurl.com/3nzytv8f
Auttaako liuruhiuksiin?
Shampoon vaihtelu. Minä pesen hiukset kolme kertaa viikossa ja aina eri shampoolla.
Paras vinkki: oman näkökulman muutos.
Päässä on parhaat hiukset mitä siihen kasvaa.
Ja hiukset on todellakin vain hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Anthi anthi missä on se anthi kirjoitti:
Mulla ainahi meinaa olla tukka aika pöllyssä jollei sen anna rasvoittua ainahi 2 viikkoa. Se leikottiin viimeksi 21.1. tänä vuona muttei soo simmone liukas ja luistava kuten 2012 kun mulla viimmeksi oli noin yhtä iso tukka. Tiiä sitt pitääskö juoja jotai saviteetä kussois hiusten tarvimaa piitä. Takkuiseksi meinaa mennä. mikä siihin on syynnä? Onko hiussen latva liian ohut sillon. puuttooko hiusesta siinä tapauksessa vettä, rasvaa vahi jotain hiuksen perusmassaa?
Ilmeeni kun entinen koira kantoi aina karvatura koira kantoi sänkyyn kesällä hiekkaa kun makoili ja pyöri tarhassa jotka karisi sitten illalla sisälle kun otettiin koirat sisään.
:DD
Suomalainen liuruhiuksi hakemassa apua muilta liuruhiuksilta :D naurattaahan se
Vierailija kirjoitti:
Laadukkaat hoitotuotteet on kaiken a ja ö. Itselle parhaiten toimivat tuotteet on Olaplexin shampoot, hoitoaineet ja hiusöljy sekä Kevin Murphyn lämpösuojasuihkeet (tosin Olaplexin hiusöljyssä on lämpösuoja mukana). Ja itsellä samankaltainen hius kuin AP:lla, rasvoittuu aika nopeasti ja hiukset on vaalennuksesta huolimatta raskaat ja pitkät, tähän auttaa oikeasti se että jaksaa föönata hiukset pesun jälkeen mikä "nostaa" hiusta pikkuisen hiuspohjasta eikä anna niiden ilmakuivua lättänöiksi. Tiedän että kaikilla hiustyypeillä ei näin käy mutta jotkut hiustyypit vaativat sen föönaamisen pesun jälkeen. Toki mieluiten oikeilla, omalle hiustyypille sopivilla tuotteilla ja fööninkään ei tarvitse olla mikään Dyson mutta on senkin laadulla jotain väliä, omasta kokemuksesta ionisointi-toiminnolla varustetut föönit ovat tosi hyviä.
Lukematta täyttä paskaaa
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laadukkaat hoitotuotteet on kaiken a ja ö. Itselle parhaiten toimivat tuotteet on Olaplexin shampoot, hoitoaineet ja hiusöljy sekä Kevin Murphyn lämpösuojasuihkeet (tosin Olaplexin hiusöljyssä on lämpösuoja mukana). Ja itsellä samankaltainen hius kuin AP:lla, rasvoittuu aika nopeasti ja hiukset on vaalennuksesta huolimatta raskaat ja pitkät, tähän auttaa oikeasti se että jaksaa föönata hiukset pesun jälkeen mikä "nostaa" hiusta pikkuisen hiuspohjasta eikä anna niiden ilmakuivua lättänöiksi. Tiedän että kaikilla hiustyypeillä ei näin käy mutta jotkut hiustyypit vaativat sen föönaamisen pesun jälkeen. Toki mieluiten oikeilla, omalle hiustyypille sopivilla tuotteilla ja fööninkään ei tarvitse olla mikään Dyson mutta on senkin laadulla jotain väliä, omasta kokemuksesta ionisointi-toiminnolla varustetut föönit ovat tosi hyviä.
Lukematta täyttä paskaaa
- ap
jälleen - ap
AP: ellei joku jo aiemmin ole kertonut niin minä kerron: hiukset ovat kuollutta ainetta, keratiinia. Siinä vaiheessa kun ne puskevat ulos päänahastasi, mikä tahansa aine joita niihin tunget on verrattavissa kalmon balsamointiin ja meikkaamiseen.
Ainoa tapa millä EHKÄ voit vaikuttaa hiustesi kuntoon on ravinto, hiusten päivittäisen lämpökäsittelyn unohtaminen ja elämäntavat. Hiustesi laatu määräytyy pitkälti perintötekijoiden mukaan joten siihen ei voi kikkakolmosilla vaikuttaa.
Hiukset ja kynnet ovat samaa ainetta. Ylläoleva pätee kumpiinkin.
Se nyt vaan on typerää aloittaa ketju aiheesta johon ei ole yhtä oikeaa vastausta. Kertoo paljon alottajan älystä tai sen puutteesta.
Synny uudestaan upeahiuksisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 99 % suomalainen ja hiukseni eivät ole lirut, vaan tuuheat, karkeat ja vahvat. Ja tuskin olen ainoa..
Niinpä niin, mutta kun muut on 100% suomalaisia. Sulla on siitä yhdestä prosentista ei-suomalaiset hiukset.
Vierailija kirjoitti:
AP: ellei joku jo aiemmin ole kertonut niin minä kerron: hiukset ovat kuollutta ainetta, keratiinia. Siinä vaiheessa kun ne puskevat ulos päänahastasi, mikä tahansa aine joita niihin tunget on verrattavissa kalmon balsamointiin ja meikkaamiseen.
Ainoa tapa millä EHKÄ voit vaikuttaa hiustesi kuntoon on ravinto, hiusten päivittäisen lämpökäsittelyn unohtaminen ja elämäntavat. Hiustesi laatu määräytyy pitkälti perintötekijoiden mukaan joten siihen ei voi kikkakolmosilla vaikuttaa.Hiukset ja kynnet ovat samaa ainetta. Ylläoleva pätee kumpiinkin.
Se nyt vaan on typerää aloittaa ketju aiheesta johon ei ole yhtä oikeaa vastausta. Kertoo paljon alottajan älystä tai sen puutteesta.
Lukematta jälleen täyttä paskaa t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni pitkien hiustenhoito ei eroa kovin paljon keskimittaisten tai lyhyiden hiustenhoidosta. Itsellä rasvaisuuteen auttoi tämä boostaava shampoo https://tinyurl.com/3nzytv8f
Kiitos!
Kiitän myös vinkistä! Vaikuttaa saaneen niin ylistäviä arvosteluja, että pitää ainakin kokeilla itsekin tuota tuotesarjaa. Cocopandassa näköjään ihan hyvässä tarkouksessakin juuri nuo tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!
Kiitän myös vinkistä! Vaikuttaa saaneen niin ylistäviä arvosteluja, että pitää ainakin kokeilla itsekin tuota tuotesarjaa. Cocopandassa näköjään ihan hyvässä tarkouksessakin juuri nuo tuotteet.
Koskien siis tuota vinkkiä Sebastian Volupt Volum -tuotteista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa tapa millä EHKÄ voit vaikuttaa hiustesi kuntoon on ravinto, hiusten päivittäisen lämpökäsittelyn unohtaminen ja elämäntavat. Hiustesi laatu määräytyy pitkälti perintötekijoiden mukaan joten siihen ei voi kikkakolmosilla vaikuttaa.Hiukset ja kynnet ovat samaa ainetta. Ylläoleva pätee kumpiinkin.
Lukematta jälleen täyttä paskaa t. ap
Sairasta t. sirkka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!
Koskien siis tuota vinkkiä Sebastian Volupt Volum -tuotteista!
Onko nuo niitä boostaavia shampoita?
Vierailija kirjoitti:
Ihmeitä ei voi tehdä, kuten kasvattaa hiuksia kaljuun tai muuttaa kiharia suoriksi, mutta täyttä horinaa väittää, että hiusten kuntoon ei voi hoitotuotteilla vaikuttaa. Ei varmaankaan halvimmilla perustuotteilla, mutta paremmilla tehotuotteilla kyllä. Niillä esimerkiksi suojataan sitä keratiinia, jotta hiuksen kunto ei heikkene ja katkeile.
Oma vastauksesi kertoo kyllä ihan tarpeeksi älykkyydestäsi. Suuri suu pienessä päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeitä ei voi tehdä, kuten kasvattaa hiuksia kaljuun tai muuttaa kiharia suoriksi, mutta täyttä horinaa väittää, että hiusten kuntoon ei voi hoitotuotteilla vaikuttaa. Ei varmaankaan halvimmilla perustuotteilla, mutta paremmilla tehotuotteilla kyllä. Niillä esimerkiksi suojataan sitä keratiinia, jotta hiuksen kunto ei heikkene ja katkeile.
Oma vastauksesi kertoo kyllä ihan tarpeeksi älykkyydestäsi. Suuri suu pienessä päässä.
Lukematta paskaa t. ap