Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi
Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊
Kommentit (2068)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vaan en ymmärrä miksi tulette tänne tahallaan pilaamaan minun keskustelun. Huolestuttavaa on, että eikö teillä oikeasti ole mitään parempaa tekemistä? Esim harrastuksia tai ihmissuhteita.
-ap
Ok boomer 🤣🤣
huutista zoomerille
ok luuserit
Kaikki kehuu aina että mulla on ihan shampoomainoshiukset. Ovat pitkät, paksut ja hyväkuntoiset. En värjää tai käsittele hiuksia juurikaan, käytän laadukkaita shampoita ja hoitoaineita (Sebastian, Paul Mitchell jne) enkä pese niitä joka päivä.
Mulla on helposti rasvoittuva päänahka, mutta onneksi teen töitä etänä, eli ei tarvitse joka päivä ollakaan edustuskelpoinen, eli tukka saa rasvoittua rauhassa parikin päivää pesujen välillä. Mulla on huono tapa rapsutella päänahkaa, mikä rasvoittaa sitä entisestään, mutta samalla näyttää kiihdyttävän päänahan verenkiertoa, koska hiukseni kasvavat nopeasti.
En edes syö kovin terveellisesti tai mitään vitamiineja tai muita ravintolisiä.
En silti usko että itse pystyy paljoakaan vaikuttamaan hiustensa kuntoon tai paksuuteen tai mihinkään. Mulla ja sisarellani on molemmilla paksut ja hyväkuntoiset hiukset, kun taas moni kaveri tuskastelee hiusten ohuutta, huonoa kuntoa ja kaikkea, vaikka ovat kokeilleet samoja hoitoaineita ja muita vinkkejä hiustensa kunnon kohentamiseen. Etenkin hyvin moni oman ikäinen tuntuu kärsivän hiusten ohenemisesta, kuivumisesta ja haaroittumisesta vaikka mitä tekis. Geeneistä kiinni hyvin pitkälti karvojenkin kunto.
N47
Olaplexit. Ainoa huono puoli on se, että se lähtee pois kun pesee hiukset vedellä. Tulee ilmeisesti joku kalvo päälle.
Vierailija kirjoitti:
Anthi anthi missä on se anthi kirjoitti:
Mulla ainahi meinaa olla tukka aika pöllyssä jollei sen anna rasvoittua ainahi 2 viikkoa. Se leikottiin viimeksi 21.1. tänä vuona muttei soo simmone liukas ja luistava kuten 2012 kun mulla viimmeksi oli noin yhtä iso tukka. Tiiä sitt pitääskö juoja jotai saviteetä kussois hiusten tarvimaa piitä. Takkuiseksi meinaa mennä. mikä siihin on syynnä? Onko hiussen latva liian ohut sillon. puuttooko hiusesta siinä tapauksessa vettä, rasvaa vahi jotain hiuksen perusmassaa?
.
Ilmeeni kun entinen koira kantoi aina karvatura koira kantoi sänkyyn kesällä hiekkaa kun makoili ja pyöri tarhassa jotka karisi sitten illalla sisälle kun otettiin koirat sisään.
. Aah, vanha kunnon Sigma
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vaan en ymmärrä miksi tulette tänne tahallaan pilaamaan minun keskustelun. Huolestuttavaa on, että eikö teillä oikeasti ole mitään parempaa tekemistä? Esim harrastuksia tai ihmissuhteita.
-ap
No miksi sitten kysyt meiltä neuvoja jos ketjuun ei saa vastata
Föönikuivaus on parempi hiuksille kuin antaa niiden kuivua itsekseen. Ja ap:n mainitsemaa pyörrettä ei saa asettumaan muuten kuin föönaamalla hiukset oikeaan asentoon.