Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi

Vierailija
09.10.2022 |

Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊

Kommentit (2068)

Vierailija
241/2068 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvivettä hiuksiin, luonnontuote!

Vierailija
242/2068 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydelliset hiukset ovat lyhyet, joten en voi antaa muuta vinkkiä pitkähiuksiselle ap:lle kuin peruukki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/2068 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydelliset hiukset ovat lyhyet, joten en voi antaa muuta vinkkiä pitkähiuksiselle ap:lle kuin peruukki. 

Miten pitkien hiuksien hoito eroaa lyhyistä?

Vierailija
244/2068 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää hiukset punaiseksi

Vierailija
245/2068 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värjää hiukset punaiseksi

Mitä se hyödyttää?

Vierailija
246/2068 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata

Vierailija
247/2068 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen. Jotenkin koen, että vähäisempi hiusten käsittely (useamman vuoden hiukset saaneet levähtää lähinnä rautojen käytöstä tms.), vähempi hoiusten harjaaminen ja laadukkaiden tuotteiden käyttö on auttanuyt (shampoo ja hoito). Olen myös hieronut melko usein päänahkaani öljyn kera. Käytän viikottain tehohoitoa hiuksiin. On tapahtunut muutosta parempaan ja epäilen että johtuu paremmasta hiustenhoito rutiinista. Olenaloittanut tämän vasta pari-kolme vuotta sitten ja muutokset ovat tulleet samaan aikaan. Viikottainen housten hemmottelu, se se varmaan on.

Vierailija
248/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni pitkien hiustenhoito ei eroa kovin paljon keskimittaisten tai lyhyiden hiustenhoidosta. Itsellä rasvaisuuteen auttoi tämä boostaava shampoo https://tinyurl.com/3nzytv8f

Pitääkin ottaa näitä tuotteita testiin :D t. hiukset tippuu päästä

Aika pahalta vaikuttaa nyt :D

Vierailija
249/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI onnistu näillä vinkeillä :D:D

Vierailija
250/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö lihaa paljon

Mihinköhän tutkimuksiin perustuu lihan hiustenkasvua parantava vaikutus? Kaikki vähänkään luotettava tutkimus mitä itse olen nähnyt hiustenkasvua parantavista tuotteista on ollut kasviperäisistä tuotteista.

Toki jos on runsasta raudanpuutosta niin liha voi sisältää kohtuullisissa määrin sitä, mutta rautaa saa yhtä hyvin tai paremmin muualtakin eikä liha ole sen suhteen mitenkään erityisessä asemassa.

"Rautaa imeytyy eniten punaisesta lihasta, huonoiten kasviksista. C-vitamiini edistää raudan imeytymistä, kun taas kalsium hidastaa sitä. Kasvissyöjillä on erityisen tärkeää, että rautapitoisten ruokien kanssa nautitaan raudan imeytymistä edistäviä juomia ja vältetään sitä heikentäviä juomia."

https://www.mehilainen.fi/laboratorio/raudanpuute-anemia-ja-ferritiini

Vierailija
251/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vaan en ymmärrä miksi tulette tänne tahallaan pilaamaan minun keskustelun. Huolestuttavaa on, että eikö teillä oikeasti ole mitään parempaa tekemistä? Esim harrastuksia tai ihmissuhteita.

-ap

Yksikkö sinä haluatkin keskustella? Minusta jos joku kysyy, hänelle on kohteliasta vastata.

Vierailija
252/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vaan en ymmärrä miksi tulette tänne tahallaan pilaamaan minun keskustelun. Huolestuttavaa on, että eikö teillä oikeasti ole mitään parempaa tekemistä? Esim harrastuksia tai ihmissuhteita.

-ap

Yksikkö sinä haluatkin keskustella? Minusta jos joku kysyy, hänelle on kohteliasta vastata.

Tähän tuli aikaisemmin hirveitä trollivastauksia jotka moderaattorit onneksi poisti t. ei-ap

Vierailija
253/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkien hiuksien hoito eroaa lyhyistä?

En ole sama, mutta pitkät hiukset ovat kasvaneet päässä pidempään ja altistuneet kauemmin ulkoisille rasitteille, esim. pakkanen, hankaavat kaulukset, ponnarit. Niihin tulee rakenteellisia vaurioita. Hiusta suojaava rasva päänahasta ei myöskään levity harjaamalla pitkän hiuksen latvaan asti, minkä vuoksi tarvitaan lisähoitoa latvoihin.

Vierailija
254/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Tähän tuli aikaisemmin hirveitä trollivastauksia jotka moderaattorit onneksi poisti t. ei-ap

Ok. Ne ei näy enää, niin siksi tuo ap:n kommentti näytti oudolta. Eli saa antaa vinkkejä kuitenkin.

Vierailija
255/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolla oli pitkät, tuuheat, mustat (harmaaraitaiset) hiukset. Hän laittoi niihin kerran viikossa kananmunaa. Olin pikkutyttö ja se näytti ällöltä, mutta ehkä se toimi. Joskus hän levitti latvaan vähän ruokaöljyä (rypsiöljy), kääri hiukset saunassa vanhaan pyyhkeeseen ja pesi sen sitten pois. Mummo sanoi, että kananmuna ja öljy antaa kiiltoa.

Kesällä silloin kun mummolla vielä oli kesämökki, tai saunamökki oikeastaan, hän uitti hiuksia nokkosvedessä. Keräsi nokkosia ja laittoi niitä veteen, antoi olla siellä hautumassa ja otti nokkoset pois vasta juuri ennen huuhtelua. Sitä huuhteluvettå ei pidä enää huuhdella pois, vaan se on pesun jälkeen viimeinen vesi.

Sitten kun mummon hiukset jäivät kotihoidon avun varaan, kuten koko mummo itsekin, ne nopeasti alkoivat mennä kauhean näköisiksi. Ei harjattu kunnolla, ei hoidettu mitenkään ja pesivät vain kerran viikossa. Pakko oli leikkauttaa polkkatukka, jota hän pystyi itse vielä kampaamaan.

Vierailija
256/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoniton, sulfaatiton ja parabeeniton shampoo ja hoitoaine olisi tarkoitus ottaa käyttöön.

Olen kyllästynyt kuivaan ja elottoman hauraisiin hiuksiin. Päänahan ongelmista lähtien.

Vielä en ole löytänyt merkkiä mikä rajaisi nuo "myrkyt" pois.

Vierailija
257/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruukki

Vierailija
258/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikoniton, sulfaatiton ja parabeeniton shampoo ja hoitoaine olisi tarkoitus ottaa käyttöön.

Olen kyllästynyt kuivaan ja elottoman hauraisiin hiuksiin. Päänahan ongelmista lähtien.

Vielä en ole löytänyt merkkiä mikä rajaisi nuo "myrkyt" pois.

Huonosti olet etsinyt, kun minä löydän useampiakin vaihtoehtoja, nykyään on jopa hankalampaa löytää shampoo joka sisältäisi parabeeneja.

Whamisa organic seeds on mielestäni paras shampoo koko maailmassa, löytyy omat versiot kuiville ja rasvoittuville hiuksille.

https://www.sinunapteekki.fi/products/whamisa-organic-seeds-shampoo-dry…

Vierailija
259/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljun leikkaus? onko jo ehdotettu

Vierailija
260/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Speguli (tietäjät tietää)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän