Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi

Vierailija
09.10.2022 |

Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊

Kommentit (2068)

Vierailija
261/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikoniton, sulfaatiton ja parabeeniton shampoo ja hoitoaine olisi tarkoitus ottaa käyttöön.

Olen kyllästynyt kuivaan ja elottoman hauraisiin hiuksiin. Päänahan ongelmista lähtien.

Vielä en ole löytänyt merkkiä mikä rajaisi nuo "myrkyt" pois.

Osta palashampoota luontaistuotekaupasta. Eiköhän tuota ole kaikkialla ja mitään myrkkyjä niissä ei ole. Eri asia sitten, miten hiukset tykkää. Minulla ainakin pitkien hiusten latvat kuivui palashampoon käyttöönoton jälkeen. Nyt käytän tyrnishampoota (luomu). Eihän se samanlaista kiiltoa anna kuin kaiken maailman silikonit, mutta ei viitsi itseään myrkyillä kyllästää.

Vierailija
262/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vaan en ymmärrä miksi tulette tänne tahallaan pilaamaan minun keskustelun. Huolestuttavaa on, että eikö teillä oikeasti ole mitään parempaa tekemistä? Esim harrastuksia tai ihmissuhteita.

-ap

Ok boomer 🤣🤣

huutista zoomerille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksumman tukan saa asettumaan, kun seuraa pyörteitä. Eli pesun jälkeen kampaa pyörteiden mukaan, oli ne miten outoja tahansa.

Kun kuivuu, asettuu nätisti.

Vierailija
264/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö lihaa paljon

Mihinköhän tutkimuksiin perustuu lihan hiustenkasvua parantava vaikutus? Kaikki vähänkään luotettava tutkimus mitä itse olen nähnyt hiustenkasvua parantavista tuotteista on ollut kasviperäisistä tuotteista.

Toki jos on runsasta raudanpuutosta niin liha voi sisältää kohtuullisissa määrin sitä, mutta rautaa saa yhtä hyvin tai paremmin muualtakin eikä liha ole sen suhteen mitenkään erityisessä asemassa.

Toki ruokavalio näkyy yleisolemuksessa, mutta proteiinishampoo voi vahvistaa heikkoa hiusta.

Vierailija
265/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako nämä vinkit myös parran kasvuun? t. kaulaparta

Parta tekee puliukon näköiseksi.

Vierailija
266/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivashampoo tekee ihmeitä

Joo, kuten syöpää.

Vierailija
267/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kampaajalla

Vierailija
268/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anthi anthi missä on se anthi kirjoitti:

Mulla ainahi meinaa olla tukka aika pöllyssä jollei sen anna rasvoittua ainahi 2 viikkoa. Se leikottiin viimeksi 21.1. tänä vuona muttei soo simmone liukas ja luistava  kuten 2012 kun mulla viimmeksi oli noin yhtä iso tukka. Tiiä sitt  pitääskö juoja jotai saviteetä kussois hiusten tarvimaa piitä. Takkuiseksi meinaa mennä. mikä siihin on syynnä? Onko hiussen latva liian ohut sillon. puuttooko hiusesta siinä tapauksessa vettä, rasvaa vahi jotain hiuksen perusmassaa?

Ilmeeni kun entinen koira kantoi aina karvatura koira kantoi sänkyyn kesällä hiekkaa kun makoili ja pyöri tarhassa jotka karisi sitten illalla sisälle kun otettiin koirat sisään.

Sivusta. Karvaturista puheen ollen, oikeasti olen kokeillut omaan kuontaloon - ihan vaan mielenkiinnosta - koirien shampoota. :D 

karvatura koira kantoi karvatura aina kesällä hiekkaa koira karvatura kaivoi koira karvatura

Vierailija
269/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo

Vierailija
270/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiero koiran jätöksiä hiuksiin. Luonnontuote joka ravitsee hiuksia.

Vierailija
271/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku mahallaan niin hiukset ei rasitu

Silloin kasvot rasittuu

Vierailija
272/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein pestyt hiukset rasvoittuvat nopeammin.

Vierailija
273/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
274/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun ei hiuksia pestä vaan päänahkaa. Sen voi pestä vaikka joka päivä miedolla shampoolla. Päänahka hikoilee ja tuottaa talia sekä pudottaa kuolleita ihosoluja. Ihmiselle tulee usein hilsettä, jos hän pesee päänahan liian harvoin. Hiivat pääsevät kasvamaan liikaa.

Pitkissä hiuksissa shampoota ei levitetä ollenkaan latvaan.

Vierailija
275/2068 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

peset liian harvoin shampoolla

Vierailija
276/2068 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä kun mä luen näitä :----DDD Käytättekö oikeasti näitä teidän kikkoja?

Vierailija
277/2068 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

merivesi ja merilevä

Vierailija
278/2068 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊"

Jos hiuksille ei tee mitään, niin ne näyttävät juurikin siltä, ettei niille ole tehty mitään.

Jep, aiemmin vaalennettujen ja föönattujen kuiviksi kulahtaneiden ja laitettujen hiusten tilalla on nyt kauniit, terveet ja kiiltävät hiukset. Ihan vaan kun lopetin sen ylenmääräisen laittamisen.

Vierailija
279/2068 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊"

Jos hiuksille ei tee mitään, niin ne näyttävät juurikin siltä, ettei niille ole tehty mitään.

Jep, aiemmin vaalennettujen ja föönattujen kuiviksi kulahtaneiden ja laitettujen hiusten tilalla on nyt kauniit, terveet ja kiiltävät hiukset. Ihan vaan kun lopetin sen ylenmääräisen laittamisen.

:D

Vierailija
280/2068 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese harvemmin ja erilaisella shampoolla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi