Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi

Vierailija
09.10.2022 |

Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊

Kommentit (2068)

Vierailija
201/2068 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksethan ovat kuollutta materiaalia, joten lähtisin siitä, että koristeet ovat tärkeitä.

Vierailija
202/2068 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ns. Miesystäväni on opettanut :

- ei itsensä hoitamista

- ei meikkiä (lainkaan)

- älä sheivaa, koska hän veivaa

all by himself

- ei tuoksuja

- pidä kuluneita, reikäisiä vaatteita

ylläsi ("ei välii", ei nappaa, sussa e

ole mitään haluttavaa)

- avoimesti vaikka (hänen

tapaansa !!! ) piereskele

ronskisti

yhteisvuoteessa

LUOMUA 😅

No nyt kuulostaa jo pahalta 😅😅

*Toton Africa alkaa soida päässä*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/2068 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito vahvistaa hiuksia ja luita

Vierailija
204/2068 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa kalju niin saa täydelliset hiukset (andrew tate lookki)

Vierailija
205/2068 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Radico- kasviväri kerran kuussa tai kahdessa. Mikään muu ei hoida hiuksiani yhtä hyvin. Peittää alkavat harmaat, vie pois säkkärän, tuo rakennetta ja hius laskeutuu kauniimmin. Tekee kai saman kuin proteiinihoito.

Pesurutiini: pesen hiukset ja levitän niihin System 4-hoitoaineen, joka päässä istun mieluiten saunassa hiukset hupulla ja pyyhkeellä suojattuna, jos aikaa on. Sen jälkeen pesen hiukset vielä kerran ja huuhtelen omenaviinietikalla, jossa on rosmariinin ja katajan eteerisiä öljyjä. Annan kuivua luonnollisesti ja laitan hiuspuuteria juuriin. Tuloksena on upean tuuheat, pehmeät ja kiiltävät hiukset, vaikka lähtötilanne on rasvoittuva ja lasimainen. Pesuväli 2-3 päivää.

Ennen pesin, hoidin ja föönasin. Hiukset olivat litteä ja narumainen pettymys, ihan sama mitkä kampaajan suosittelemat aineet oli käytössä. Kaikki muuttui, kun kuulin tästä hoitoaineen ja shampoon väärinpäin käytöstä. Vuosi sitten löysin Flow-merkkisen hiusetikan, joka oli se viimeinen silaus rutiiniini. Nykyään sekoitan etikan ja öljyt itse.

Minulla myös paksut ja hyväkuntoiset hiukset, mutta hieman harmaita ja Radicon sävysi kiinnostaisi. Muistatko, mikä sävy? Samoin kiinnostaisi hiuspuuteri, minkä merkkistä käytät?

En sinulle, mutta ihan yleensä muistutan, että osa meistä tarvitsee kunnolla pesevän samppoon tai päänahka kutisee ja rasvoittuu. Itse pesen Erisanin samppoolla, se sopii hyvin ja hiukset ovat hyväkuntoiset ja paksut ja vyötäröpituiset, ikää lähes 49v.

Käytän hieman punaisiin taittaviin, keskiruskeisiin hiuksiini joko Ash Blonde- tai Strawberry Blonde- sävyä, eli lähintä mahdollista omaan väriin verrattuna. Auburn Red oli myös kiva mutta todella punainen, enkä itse välttämättä haluaisi hennatun näköisiä hiuksia.

Parhaaksi hiuspuuteriksi olen todennut Schwarzkopfin got2be Powderfulin. Se oli ennen tuoksuton mutta parissa viimeisimmässä purkissa on ollut mieto tuoksu (pitäisi kirjottaa maahantuojalle).

Vierailija
206/2068 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä paras vinnkkini täydellisiin hiuksiin. Kerran viikossa maissitärkkelys-kookosöljy maskia. Eli liuot 2 rkl tärkkelystä 2-3 dl veteen. Lämmitä sitä kunnes sakeutuu sileäksi kisseliksi. Ota pois liedeltä ja lisää 1 rkl kookosöljyä. Sekoita hyvin. Odota et se vähän kylmenee. Laita kisseli hiuksia pitkiin. Kääri pääsi vaikka kelmulla tai muovipussilla. Anna vaikuttaa 30-60 min.

Kokeile ja tuu kertoo miten toiminut sun kaa :)

Voin kertoa, että tuollainen moska tukkii viemärit aika tehokkaasti. Kookosöljy kertyy kivasti putkistoihin ja maissijauholla saat sementin aikaan. Käytin purkin verran kookospohjaista luomukuorintavoidetta ja saatiin melkoinen lasku viemärin avaamisesta. Se kuorintatöhkä oli siellä putkissa samanlaisena valkoisena kerroksena kuin kookosöljy purkissaan.

Vierailija
207/2068 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Radico- kasviväri kerran kuussa tai kahdessa. Mikään muu ei hoida hiuksiani yhtä hyvin. Peittää alkavat harmaat, vie pois säkkärän, tuo rakennetta ja hius laskeutuu kauniimmin. Tekee kai saman kuin proteiinihoito.

Pesurutiini: pesen hiukset ja levitän niihin System 4-hoitoaineen, joka päässä istun mieluiten saunassa hiukset hupulla ja pyyhkeellä suojattuna, jos aikaa on. Sen jälkeen pesen hiukset vielä kerran ja huuhtelen omenaviinietikalla, jossa on rosmariinin ja katajan eteerisiä öljyjä. Annan kuivua luonnollisesti ja laitan hiuspuuteria juuriin. Tuloksena on upean tuuheat, pehmeät ja kiiltävät hiukset, vaikka lähtötilanne on rasvoittuva ja lasimainen. Pesuväli 2-3 päivää.

Ennen pesin, hoidin ja föönasin. Hiukset olivat litteä ja narumainen pettymys, ihan sama mitkä kampaajan suosittelemat aineet oli käytössä. Kaikki muuttui, kun kuulin tästä hoitoaineen ja shampoon väärinpäin käytöstä. Vuosi sitten löysin Flow-merkkisen hiusetikan, joka oli se viimeinen silaus rutiiniini. Nykyään sekoitan etikan ja öljyt itse.

Minulla myös paksut ja hyväkuntoiset hiukset, mutta hieman harmaita ja Radicon sävysi kiinnostaisi. Muistatko, mikä sävy? Samoin kiinnostaisi hiuspuuteri, minkä merkkistä käytät?

En sinulle, mutta ihan yleensä muistutan, että osa meistä tarvitsee kunnolla pesevän samppoon tai päänahka kutisee ja rasvoittuu. Itse pesen Erisanin samppoolla, se sopii hyvin ja hiukset ovat hyväkuntoiset ja paksut ja vyötäröpituiset, ikää lähes 49v.

Käytän hieman punaisiin taittaviin, keskiruskeisiin hiuksiini joko Ash Blonde- tai Strawberry Blonde- sävyä, eli lähintä mahdollista omaan väriin verrattuna. Auburn Red oli myös kiva mutta todella punainen, enkä itse välttämättä haluaisi hennatun näköisiä hiuksia.

Parhaaksi hiuspuuteriksi olen todennut Schwarzkopfin got2be Powderfulin. Se oli ennen tuoksuton mutta parissa viimeisimmässä purkissa on ollut mieto tuoksu (pitäisi kirjottaa maahantuojalle).

Mikä on Schwarzkopfin got2be Schwarzkopfin got2beSchwarzkopfin got2beSchwarzkopfin got2be???!?

Vierailija
208/2068 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidolla paranee

Vierailija
209/2068 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeeni kun entinen koira kantoi aina karvatura koira kantoi sänkyyn kesällä hiekkaa kun makoili ja pyöri tarhassa jotka karisi sitten illalla sisälle kun otettiin koirat sisään.

Vierailija
210/2068 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vaan en ymmärrä miksi tulette tänne tahallaan pilaamaan minun keskustelun. Huolestuttavaa on, että eikö teillä oikeasti ole mitään parempaa tekemistä? Esim harrastuksia tai ihmissuhteita.

-ap

Ok boomer 🤣🤣

Joopa joo

Vierailija
211/2068 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse shampoo. Kanamunasta ja viinietikasta,Älä käsittele liikaa.Sadevedenkin väitetään olan hyväksi.

Vierailija
212/2068 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silkkinen tyynyliina tai sellainen silkkinen yömyssy. Normaali tyynyliina hankaa ja katkoo hiuksia kun kääntyilee yöllä. Tilasin omani silkkikauppa.fistä.

Pompuloissa käytä mielellään silkkisiä donitseja. Normaalit pompulat myös hankaavat ja katkovat hiuksia. Suihkun jälkeen älä kuivaa hiuksia froteepyyhkeeseen vaan esim t-paitaan puristelemalla.

Mahtavia vinkkejä, kiitos!

Lisäksi kysyisin, millä ihmeellä jotkut saa hiukset kiiltäviksi ja sileiksi, sellaisiksi kuin esim Demi Moorella ja Kardashianeilla (mitään muuta ei heiltä kadehdi)?

Vierailija
213/2068 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee itse shampoo. Kanamunasta ja viinietikasta,Älä käsittele liikaa.Sadevedenkin väitetään olan hyväksi.

Muinaiset roomalaiset eivät käyttäneet tuollaista reseptiä

Vierailija
214/2068 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anthi anthi missä on se anthi kirjoitti:

Mulla ainahi meinaa olla tukka aika pöllyssä jollei sen anna rasvoittua ainahi 2 viikkoa. Se leikottiin viimeksi 21.1. tänä vuona muttei soo simmone liukas ja luistava  kuten 2012 kun mulla viimmeksi oli noin yhtä iso tukka. Tiiä sitt  pitääskö juoja jotai saviteetä kussois hiusten tarvimaa piitä. Takkuiseksi meinaa mennä. mikä siihin on syynnä? Onko hiussen latva liian ohut sillon. puuttooko hiusesta siinä tapauksessa vettä, rasvaa vahi jotain hiuksen perusmassaa?

Ilmeeni kun entinen koira kantoi aina karvatura koira kantoi sänkyyn kesällä hiekkaa kun makoili ja pyöri tarhassa jotka karisi sitten illalla sisälle kun otettiin koirat sisään.

Sivusta. Karvaturista puheen ollen, oikeasti olen kokeillut omaan kuontaloon - ihan vaan mielenkiinnosta - koirien shampoota. :D 

Meidän koira peseytyy siten että kissa nuolee sitä

Vierailija
215/2068 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa kalju :D

Vierailija
216/2068 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja latvoja kannattaa leikata pois

Vierailija
217/2068 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako nämä vinkit myös parran kasvuun? t. kaulaparta

Vierailija
218/2068 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olaplex tuotteet auttanut itsellä ainakin. Hiuksista tuli jonkun kuukauden päästä paljon paksummat ja terveemmät. 

Vierailija
219/2068 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olaplex tuotteet auttanut itsellä ainakin. Hiuksista tuli jonkun kuukauden päästä paljon paksummat ja terveemmät. 

Sama. Onko kellään kokemusta Kerastasen Densifique-kapseleista? Huijausta vai toimiiko?

Vierailija
220/2068 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Onko kellään kokemusta Kerastasen Densifique-kapseleista? Huijausta vai toimiiko?

Olen käyttänyt Kerastasen Densifique Fondant Densité Conditioner ja hiuksieni laatu parani huomattavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi