Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ainetta mun poika on vetänyt?

Vierailija
09.10.2022 |

Väittää mulle että vain vähän viinaa otti mutta uskon että on jotain muutakin. Pupillit oli isot, ei pysynyt ollenkaan pystyssä, hän puhui tosi paljon mutta en saanut mitään selvää. Yöllä kun kävin katsomassa niin hän oli ihan hikinen. Aamulla oksensi muutaman kerran. Tosiaan mitään ei myönnä ja suuttui jo mulle kun sanoin etten usko. Olen yrittänyt googlesta katsoa mutta en tiedä mitä tuo voi olla. Onko jollain hyvä arvaus?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se mitä on vetänyt. Jos oksensi niin hyvä, silloinhan sillä on nyt vähemmän sheissea sisällään. Varmaan alkosta johtui oksennus, suuret pupillit taas ekstaasista tai amfesta. Lsd:n vaikutuksen alaisena ei kukaan ryyppää alkoa, pilaisi tripin. Eli veikkaisin essoa tai fetaa. Anna sen olla. Juttele vaikka huomenna siihen malliin että sinä et rahoita joka viikonlopun ryyppäämistä ja bilettämistä(ei tarvii mainita mitään huumeista kun ei sulle kuitenkaan myönnä mitään) joten jos hän jatkaa samaan malliin niin viikko/kuukausiraha pienenee huomattavasti. Piste.

Vierailija
22/43 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabisöverit. Kolahtaa viinan kanssa yllättävän helposti.

Kuinkakohan monta kiloa kannabista pitäisi vetää, että se menisi överiksi? Ja ne pupillitkin vielä, hmmm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaraperunat kaikilla mausteilla aiheuttaa mainitsemisia oireita.

Vierailija
24/43 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Kokemusta on.

Niin niin.. :D

Vierailija
25/43 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyttäät poikaasi?

Vierailija
26/43 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on vetänyt nopeita, sillä ne selventävät kännisenkin ihmisen, eikä todellakaan sekoita pahempaan kuntoon. Pupillit laajenevat joillakin pelkästä alkoholistakin. Kaverini joutuu usein portsareiden taskulamputtamaksi jo muutaman kaljan jälkeen. Hänellä alkoholi saa pupillit laajenemaan samalla tavalla kuin mitä essut minulla. Oisko poitsu vetänyt alkoholia ja jotain kipulääkkeitä, jotka tekevät itsellenikin joka kerta pahan ja oksettavan olotilan. Etenkin mikäli myös alkoholia on nautiskeltu samaan aikaan.

M37

Riippuu ihmisestä ja käytetyistä määristä tuo selventyminen. Tässähän kyse on teinistä, voi hyvinkin olla kyse nopeista. Mutta ekstaasia veikkaan itse.

Vierailija
27/43 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että hän on saanut toiselta pojalta spermaa pyllyynsä. :)

Tuollaisen jälkeen elämä tuntuu niin mahtavalta ja vapautuneelta, että väkisinkin on silmät isona.

Vierailija
28/43 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama se mitä on vetänyt. Jos oksensi niin hyvä, silloinhan sillä on nyt vähemmän sheissea sisällään. Varmaan alkosta johtui oksennus, suuret pupillit taas ekstaasista tai amfesta. Lsd:n vaikutuksen alaisena ei kukaan ryyppää alkoa, pilaisi tripin. Eli veikkaisin essoa tai fetaa. Anna sen olla. Juttele vaikka huomenna siihen malliin että sinä et rahoita joka viikonlopun ryyppäämistä ja bilettämistä(ei tarvii mainita mitään huumeista kun ei sulle kuitenkaan myönnä mitään) joten jos hän jatkaa samaan malliin niin viikko/kuukausiraha pienenee huomattavasti. Piste.

Kyllä kännissä voi helposti monikin tehdä virheen, että vetää myös sellaista kamaa, mitä ei todellakaan pitäisi sillä hetkellä vetää. Itsekin olen vetänyt +100 överiä, kun on pitänyt mennä polttelemaan kannabísta liian kovassa humalassa.

Vierailija
29/43 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bentsot ja nopeet laajentaa pupilleja.

Pikatesti apteekista asap.

Vierailija
30/43 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyttäät poikaasi?

Siksi koska hän on minulle tosi rakas. Ap

Vierailija
31/43 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan monta kiloa kannabista pitäisi vetää, että se menisi överiksi? Ja ne pupillitkin vielä, hmmm.

Kiloa? Mä oon vetänyt vaikka kuinka monet överit ihan vaan esim. yhdellä jointilla. Ja siis överit tarkoittaa tässä sitä että tulee epämiellyttävä ja sekava olo, ei tietenkään mitään hoitoa vaativaa tilaa. Pupillit ei kyllä siitä suurene.

Vierailija
32/43 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut eivät kestä ollenkaan humalan ja kannabiksen yhteisvaikutusta.

T: Lukemattomia kännipilviövereitä vuosikymmenien aikana todistanut ja vetänyt

Vierailija
33/43 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on vetänyt nopeita, sillä ne selventävät kännisenkin ihmisen, eikä todellakaan sekoita pahempaan kuntoon. Pupillit laajenevat joillakin pelkästä alkoholistakin. Kaverini joutuu usein portsareiden taskulamputtamaksi jo muutaman kaljan jälkeen. Hänellä alkoholi saa pupillit laajenemaan samalla tavalla kuin mitä essut minulla. Oisko poitsu vetänyt alkoholia ja jotain kipulääkkeitä, jotka tekevät itsellenikin joka kerta pahan ja oksettavan olotilan. Etenkin mikäli myös alkoholia on nautiskeltu samaan aikaan.

M37

Riippuu ihmisestä ja käytetyistä määristä tuo selventyminen. Tässähän kyse on teinistä, voi hyvinkin olla kyse nopeista. Mutta ekstaasia veikkaan itse.

Minä en laskekaan ekstaasia nopeisiin vaan psykedeeleihin, kuten esimerkiksi taikasienetkin. Nopeilla tarkoitan a-vitamiinia tai esimerkiksi adhd-lääkkeitä.

M37

Vierailija
34/43 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä hän ei ole vielä uskaltanut kertoa homoseksuaalisuudestaan.

Vierailija
35/43 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa ja pameja

Vierailija
36/43 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pam-Pam-Pam-Pameja.

Ai kun olo on niin ihana!

Vierailija
37/43 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyttäät poikaasi?

Minä kyttään kanssa vaikka poikani kohta 20. Kotona asuu ja haluan pitää huolta. Hyvin toimittu ap. Siis tarkoitan että välität ja otat selvää. Samanlainen olen itsekin ja huumeista huolissani.

Vierailija
38/43 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholi+bentsot eli perus nistisetti.

Vierailija
39/43 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alkoholi+bentsot eli perus nistisetti.

Ei bentsoista lennä laatta. Subuista ja pilvestä kyllä.

Vierailija
40/43 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö joku olemaan riidanhaluinen essoissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi