Miksi miehet eivät halua kanssani parisuhteeseen?
29-vuotias nainen enkä ole ikinä seurustellut, miehiä ei tunnu kiinnostavan seurustelu joko ylipäätään tai sitten vika on kokonaan minussa. Olen ihan hyvännäköinen, sillä kelpaan kyllä muuksi seuraksi. 170 senttiä ja 60 kiloa. Luonnolliset pitkät hiukset ja pukeudun usein treenikamoihin työnikin vuoksi. En ymmärrä tätä, kaikki kaverit ovat parisuhteessa ja minusta ei ole mihinkään. Kuitenkin paljon ystäviä, koen olevani hyvä kuuntelija ja hauskakin. Auttakaa, haluan poikaystävän.
Kommentit (326)
Sopivan ihmisen löytäminen on pitkälti tuurista kiinni. Sulla on vaan ollut huono tuuri. Et ole ainoa.
Ei myö tiietä. Pitäisiköhän sun lyöttäytyä Allun kanssa yksiin?
Ehkä sulla on liikaa sitä muuta seuraa, ettei mikään vakavampi ketään selväjärkistä kiinnosta?
Ken tietää. Ehkä olet tylsä, rasittava, tai muuten vaan ärsyttävää seuraa.
Eikö sinua sitten lähestytä vai mistä kiikastaa? Käytätkö Tinderiä yms? Omat kriteerit taivaissa?
Olet todennäköisesti tosiaan hyvännäköinen ja myös ekstrovertti ja sosiaalinen, ehkä tosi hyvässä kunnossa (jos urheilu liittyy ammattiisikin). Ehkä miehille tulee paineita kanssasi. Uskaltavat kevyeen suhteeseen, mutta ego ei kestä olla sun kanssa pidemmän päälle. Miesten kun usein täytyy tuntea olevansa jotenkin parempitasoisia kuin naisensa. Esim. kovempia urheilemaan, enemmän/paremmat sosiaaliset piirit, paremman näköinen, parempi työ, mikä nyt kenellekin on sitten se munanjatkeensa. Monestihan mies ottaa naisen, jonka pystyvät voittamaan joka lajissa, jolloin asetelma on selvä, että kuka se perheen alfa on.
Saattavat kokea sinut ns. uhaksi ja pelkäävät näyttävänsä reppanoilta sinun vierelläsi. Saavat voittonsa sillä, että ottavat kevyen suhteen kanssasi, mutteivät kestäisi virallistaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää ymmärtää oma arvosi. Olet koko elämäsi kuolannut niitä top 5% miehiä, vaikka omat speksit riittävät siihen keskitasoon. Laske rimaa ulkonäköön liittyen ja tee rohkeasti alotteita, kyllä se siitä! :)
Olen täysin päinvastaista mieltä. Todennäköisesti tarvitsee niin hyvän miehen, että miehellä riittää itsetunto olla hänen kanssaan. t. nro.11
No ketä olet lähestynyt? Ei Suomessa miehet lähesty jos ole itse hölösuu ja ekstovertti. minä ainakin nättinä hoikkana pitkänä naisena sain olla yksin mutta omapa vika se oli kun en itsekään uskoltanut lähestyä ketään. Sitten menin nettiin ja aloin siellä kijoitella erään miehen kanssa, nyt ollaan pari.
Miksi olisi välttämätöntä että sulla pitäisi olla poikaystävä?
Minä haluan. Terveisin Kaarlo 74 v
"Auttakaa, haluan poikaystävän." Tämä on se ongelma. Kyllä tällainen tarrautuminen työntää luotaan kenet tahansa. Tai narsisteja tällainen varmaan kiinnostaa.
En ole ikinä ajatellut asiaa tältä kantilta, aina vain itseinhon kautta. Mielenkiintoinen näkökulma.
AP
Vierailija kirjoitti:
Oot vähän pullea. Olen sun pituinen ja ikäinen ja painan 5 kg vähemmän. Laihduta.
En kyllä ole pullea :D kaukana siitä
AP
1. Perusta Tinder profiili
2. Vastaanota satoja tykkäyksiin muutamassa päivässä
3. Valitse parhaat, ja käy niiden kanssa treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
3. Valitse parhaat, ja käy niiden kanssa treffeillä.
Ongelma ei ole treffeille pääsy, vaan se ettei miehiä tunnu kiinnostavan mikään vakava.
AP
Sinulla on vain ollut huono tuuri. Oikeasti ulkonäkösi (jossa ei todellakaan ole mitään vikaa kuvailusi perusteella, päinvastoin!) ei ole merkitsevä asia kun se oikea osuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3. Valitse parhaat, ja käy niiden kanssa treffeillä.Ongelma ei ole treffeille pääsy, vaan se ettei miehiä tunnu kiinnostavan mikään vakava.
AP
Sanotko miehille ekalla deitillä että haet vakavaa parisuhdetta?? Sähän työnnät ne luotasi. Deittailun tarkoitushan on pitää hauskaa yhdessä, katsoa ensin onnistuuko se sinun kanssasi. Seksiä toisen tai viimeistään kolmannen deitin päätteeksi, taas miehet katsovat miten hyvin se teiltä onnistui, yleensä silloin alamme ajattelemaan "tuon muijan kanssa kaikki natsaa hmm vois sitä olla ehkä jopa parisuhteessa". Älä hypi suoraan tohon "vakavaan" kun ette alussa tiedä millainen se toinen ihminen olisi parisuhteessa.
-mies
Jokaisella miehellä on varmaan ihan omat syynsä. Minä esimerkiksi en edes tunne sinua, enkä muutenkaan halua nyt uusiin parisuhteisiin kenenkään kanssa.