Kävin alusvaateliikkeessä, enkä varmana mene toiste
Kyseessä siis oli liike, joka keskittyi myymään alusvaatteita, ei minkään muun kaupan osasto.
Aluksi sain kuulla, että olen aina käyttänyt väärää kokoa. Tämä sanottiin, ennen kuin edes ehdin sovittaa mitään, kunhan vaan kerroin kokoni.
Olen edelleen sitä mieltä, että kokoni on oikea. Ympärysmitta ei purista, mutta on sopivan napakka ja kupit on sopivan kokoiset.
Mutta ei, olen kuulemma arvioinut ympärysmitan väärin, ja sitä myötä kupinkin. Sovitin sitten huvikseni ehdotettua kokoa ja se oli ympärysmitaltaan aivan liian tiukka, niin tiukka että sattui ja ihoon jäi punaiset jäljet sovituksen jälkeen.
Sanoin asiasta, mutta napakka sen pitää kuulemma ollakin. No, en ostanut liivejä mitä en voi pitää. Ihmetyttää, miksi yritetään myydä epäsopivia liivejä.
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
Löysillä liiveillä ei tee mitään muuta kuin riipparit itselleen, joten 5-10cm pois ympäryksestä ja kuppikoko yhtä pienemmäksi. Tissien pitää näyttää kiinteiltä ja terhakoilta!
Pitää paikkansa jos on strippari tai ilotyttö.
Taviksille ihan sama- pääasia, että on mukava olla.
Vierailija kirjoitti:
Löysillä liiveillä ei tee mitään muuta kuin riipparit itselleen, joten 5-10cm pois ympäryksestä ja kuppikoko yhtä pienemmäksi. Tissien pitää näyttää kiinteiltä ja terhakoilta!
Ja tällä koko alimmalla tulee tuplatissit, jos oletetaan, että kuppikoko on ollut edes lähelle oikea alunperin. Tosi tyylikästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksiä joskus haluaa niin kannattaa jättää ne beeshin väriset löysät lärpäkkeet kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Tissien pitää olla pulleat eikä lörpöttää liian löysissä kupeissa. Ei niistä mitään hyötyä ole, joten ihan oikein myyjä ohjeisti. Siihen vielä stay-up sukat jalkaan niin kyllä illalla saat!
Toistaiseksi hengittäminen ja ehjät kylkiluut on olleet tärkeämmät kuin saaminen.
Aika dramaattista rintaliivien käyttö tämän ketjun mukaan, ei pysty hengittämään, iho vuotaa verta, luut katkeilee😄 Miksi ihmeessä ostatte ja vielä puette päällenne väärän kokoisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikin käydä joskus changen liikkeessä. Niiden laskurit ainakin herjaa, kun syötän omat mitat, että minimi mitta pitää olla 65, kun minulla mitta on 62cm. Menisiköhän myyjällä pasmat sekaisin kun ei saisi myytyä liian kireitä liivejä. :D
Minä G-kuppinen menin suurin toivein uuteen paikkakunnalla avattuun Changeen, kun piti olla J-kuppiin saakka kokoja. Kyllä harmitti, kun olivat aivan liian pienet. Ympärysmitta olisi pitänyt olla parikymmentä senttiä suurempi, jotta olisi löytynyt sopiva kuppi.
Nuo tuohan on paino-ongelma.
Ympärysmittoja on kaupoissa yleensä vähintään 90 cm saakka. Mikä on ympärysmittasi? 85 on naisella maksimi kun on normaalipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksiä joskus haluaa niin kannattaa jättää ne beeshin väriset löysät lärpäkkeet kauppaan.
Ei seksiä harrasteta rintsikat päällä, vaan rinnat iloisesti vapaina ja ihailtavina.
Ainoat hyvät liivit ikinä olen ostanut Turun yliopistonkadun alusvaateliikkeestä, liikeen nimi taisi olla Wow tms. En tiedä löytyykö muilta paikkakunnilta. Muiden kirjoitusten perusteella taisin olla onnekas, kun myyjä ei tullut edes juttusille Hansan Changessa...
Vierailija kirjoitti:
Aika dramaattista rintaliivien käyttö tämän ketjun mukaan, ei pysty hengittämään, iho vuotaa verta, luut katkeilee😄 Miksi ihmeessä ostatte ja vielä puette päällenne väärän kokoisia?
Sitähän täällä juuri ihmetellään, että miksi ihmeessä jotkut liiviliikkeiden myyjät jopa myymällä myy tuollaisia kauhuvaatekappaleita, vieläpä valheellisin väittämin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikin käydä joskus changen liikkeessä. Niiden laskurit ainakin herjaa, kun syötän omat mitat, että minimi mitta pitää olla 65, kun minulla mitta on 62cm. Menisiköhän myyjällä pasmat sekaisin kun ei saisi myytyä liian kireitä liivejä. :D
Minä G-kuppinen menin suurin toivein uuteen paikkakunnalla avattuun Changeen, kun piti olla J-kuppiin saakka kokoja. Kyllä harmitti, kun olivat aivan liian pienet. Ympärysmitta olisi pitänyt olla parikymmentä senttiä suurempi, jotta olisi löytynyt sopiva kuppi.
Nuo tuohan on paino-ongelma.
Ympärysmittoja on kaupoissa yleensä vähintään 90 cm saakka. Mikä on ympärysmittasi? 85 on naisella maksimi kun on normaalipainoinen
Voi nyt hyvä ihme! Mun koko on 85-90 cm ja mulla näkyy kylkiluut! Ihmisiä on eri kokoisia. Häpeä nyt itseäsi. Ongelma sulla on korviesi välissä
Vaikka en olekaan tähän kohteeseen kuuluva niin sen sentään osaan antaa vinkiksi, että sanokaa mitä haluatte ostaa. Kauppias vain voi ehdottaa, mutta te päätätte mitä ostatte. Ostatte sitten itsellenne sopivammat, vaikka ap itselleen ne isommat liivit.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en olekaan tähän kohteeseen kuuluva niin sen sentään osaan antaa vinkiksi, että sanokaa mitä haluatte ostaa. Kauppias vain voi ehdottaa, mutta te päätätte mitä ostatte. Ostatte sitten itsellenne sopivammat, vaikka ap itselleen ne isommat liivit.
Täällä on jo monessa viestissä kerrottu siitä, että on kyllä sanottu. Mutta auttamisen sijaan myyjä on ignoorannut kaikki sanomiset ja yrittänyt jatkaa itse haluamiensa liivien myyntiä.
On siis ohitettu asiakkaan tarpeet täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta huomaa, mitä vässyköitä naiset on. Suurin osa ei saa suutaan auki ja sanotuksi, että nyt hei tästä isompi ympärysmitta. Jopa ostetaan liian pienet. Eipä ole yksikään myyjä kieltäytynyt tuomasta isompaa kokoa.
Ja jos kieltäytyisi, niin kysyisin, haluaako myyntiä vai ei. Kyllä alkais vaihtoehtoja löytymään.Tarjolla ei ole mallia suuri ympärys mutta pieni kuppi. Ei valmisteta.
Mitä pitäis olla? Itselläni marketin B vastaa Changen DD. 85 vastaa Changen 80 (ja oli löysempi kuin mitä myyjä olisi halunnut myydä). Mun suosikkimallista löytyy koko 90DD, joka siis vastaa markettikokoa 95B.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on jo monessa viestissä kerrottu siitä, että on kyllä sanottu. Mutta auttamisen sijaan myyjä on ignoorannut kaikki sanomiset ja yrittänyt jatkaa itse haluamiensa liivien myyntiä.
On kuin puhelinmyyjiä, mutta silti myyjä ei voi päättää mitä ostatte. Sitä voi itse ottaa ja kävellä kassalle ja ostaa ainoastaan itse valitsemat tuotteet.
Sanottiinko sulle, että meillä ei myydä telttoja?
Vierailija kirjoitti:
Miksi myyjät eivät myy sopivan kokoisia ja mukavia käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuin puhelinmyyjiä, mutta silti myyjä ei voi päättää mitä ostatte. Sitä voi itse ottaa ja kävellä kassalle ja ostaa ainoastaan itse valitsemat tuotteet.
Mutta on erittäin huonoa palvelua yrittää myydä asiakkaalle vääränlaisia ja valheellisin väittämin.
Vierailija kirjoitti:
Onko 75B koko teltta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää haastaa riitaa?
Ihan rauhan oloisena tulin tähän ketjuun.
Tämä. Jokainen aktiivisen Pilates-harrastuksen aloittanut nainen saa käydä ostamassa uudet liivit -jos vielä katsoo sellaisia tarvitsevansa.
Rintojen ulkonäköön vaikuttaa paljon enemmän rintalihaksen koko ja rintakehän asento suhteessa selkärankaan, kuin mitkään tissivankilat. Lapatuki vaikuttaa myös rintakehän etupuolelle jne.
Geenit tietysti vaikuttavat myös, yhdellä teini-iän kaverillani tuli suoraan riippurinnat, mutta hänellä olikin sellainen kummallisen lintumainen rintakehä, rintalasta siis törrötti. Eli lihastasapaino ei voinut olla kovin hyvä, ei jaksanut edes punnertaa, joten ihmekös jos tisseissä näkyy.
Isot rinnat tietysti erikseen, mutta noin c-kuppiin saakka sanomani pätee.
Kannattaa muistaa, että liivimyyjien tehtävä EI ole tarjota ihmisille oikeinta mahdollista informaatiota, vaan myydä liivejä. Mitään järjellistä tutkimusta liivien käytöstä ei ole, onpahan vain propagandaa.