Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (19517)

Vierailija
19301/19517 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä ole yksinäisille tarkoitettu ketju?

Mitä tekee syrjäytynyt yksinäinen nuori tai mies kaiketi päivät. Tumputtaa. Katsoo videota ja tumputtaa.  Ei kuulu muuta.  Jos hän uskaltautuu kirjoittamaan tänne, hänen elämäänsä kuuluu seksi ja ehkä syöminen. Ne ovat hänen kuulumisiaan. Ajatteko hänet pois, koska teitä inhottaa?

No, minä olen ollut yksinäinen melko syrjäytynyt nuori koko aikuisikäni ja sitäkin ennen. Yksinäinen olen edelleen. Kyllä minä silti teen paljon asioita ja on monesti paljon tekemistä. Näin minusta kyllä jokainen löytää päivistään jotain muutakin kerrottavaa. Edes jotain jos haluaa. 

Maalla onnistuu paremmin, kaupunkiyksiössä on vaikeampaa. Varsinkin jos ei uskalla ulos.

Sosiaalisesti ahdistunut ei pysty menemään ulos kuin yöllä.  Ei halua tavata yhtään ketään. Silti hän tarvitsee ihmiskontakteja edes netissä.

Vierailija
19302/19517 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeiden kirjoittaminen on mukavaa. Saaminen myös. Kakskymppisen kummitytön kanssa ollaan kirjoiteltu kirjeitä siitä asti, kun oppi kirjoittamaan. Serkun kanssa kirjoitetaan kirjeitä muutama kerta vuodessa. Siskonkin kanssa kirjoitellaan, vaikka uudemmatkin yhteilytavat on käytössä.

Täälläkin on useampi maininnut kirjeistä, siis ei todellakaan ole 'viime vuosituhannen taito'. Eipä taida nykynuoret enää kaunoa osatakaan, vai opetetaanko taas koulussa? Ainakin välillä oli pois. Äikänopea paikalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19303/19517 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken taas itekseni, tämä tyhjä elämä, kukaan ei kaipaa minua koska minulla ei ole ketään. Tänään on huono päivä, on tullut mietttyä eilen tätä omaa elämääni, miten tässä näin on käynyt, että jäin yksin enkä jaksa enää yksin.

Vierailija
19304/19517 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkö muumio? Mätänemiseltä säästynyt ruumis.

Palsamoitu minua ei ole, joten suotuisissa ympäristöolosuhteissa olen muumioitunut itsestään.  Wau!

Tunnen montakin elävää muumiota :)

Vierailija
19305/19517 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan, lähes 7kymppinen eläkeläinen loukkaantuisi reippaaksi nimittelystä. Mielelläni olisin reippaampi tekemisissäni.

Vierailija
19306/19517 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sulle oikein tuli? Kuuluu radiosta siis. Täällä on mahdoton tuuli, puut huojuu vaarallisesti. Myrskylukemia ennusteessa, toivottavasti ei tule sähkökatkoksia. Ehkä varalta lataan koneeni.

Maanantai on mahdollisuus.

Vierailija
19307/19517 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee DorisAnonyymi-ikuisestiDrolliPoisto-PirjoEinsteinilla tunteisiin. Ollaanko vähän ärripurrina siellä... 

Tuo edellinen nimittelysi oli vain pieni osa täällä harrastamastasi sääntöjen rikkomisesta. Tiedätkö? Hyvin suuri osa viesteistäsi lähti pysyvästi lainvastaisina. Myös hyvin suuri osa viesteistäsi ilmoitettiin näin; spämmää omia sääntöjään keskustelun sääntöjä vastaan.

Vierailija
19308/19517 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan, lähes 7kymppinen eläkeläinen loukkaantuisi reippaaksi nimittelystä. Mielelläni olisin reippaampi tekemisissäni.

Samaa mieltä. Reipas on oikein hyvä adjektiivi moneen tarkoitukseen.

Vierailija
19309/19517 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Uudisraivaajia' kymmenittäin ? Millä mitattu? Jankkareita ehkä yksi. Tavallisten kuulumisten kirjoittelijoita suurin osa, luulen näin. Olis kiva kyllä tietää absoluuttinen totuus.

Vierailija
19310/19517 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Uudisraivaajia' kymmenittäin ? Millä mitattu? Jankkareita ehkä yksi. Tavallisten kuulumisten kirjoittelijoita suurin osa, luulen näin. Olis kiva kyllä tietää absoluuttinen totuus.

Modehan voisi kerätä ip osoitteiden perusteella tilaston, vpn käyttäjiä ei tietenkään laskettaisi mukaan, heillähän taitaa olla muutakin salattavaa.

Vierailija
19311/19517 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju ei kyllä tee mielenterveydelle hyvää. Poistun.

Vierailija
19312/19517 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kirjoitti sanan muumio? Heti esiin. Tunnusta. Pyydä anteeksi. Kirjeen kirjoittajat ei ole semmoisia. Tule esiin. Heti. Jankuti jankuti jankuti

Päiväni trollina :) tulipas kokeiltua, ei enää koskaan

Minä kirjoitin. Muumio on sellainen, joka on jäänyt edelliselle vuosisadalle. Ja kirjeen kirjoittaja on minun mielestäni muumio. En pyydä anteeksi mielipidettäni, sen takana seison. Mites muut, tulkaa tunnustamaan omat poistonne. 

Poistitko aiemman muumiokirjoituksesi? Et taida tietää, mikä muumio on. Se säilyy iankaiken, ei lahoa koskaan. Vähän kuin 'tervaskanto'. Ei ole edellisvuosisadan tuote vaan kuuluu futuuriin.

Vierailija
19313/19517 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Modehan voisi kerätä ip osoitteiden perusteella tilaston, vpn käyttäjiä ei tietenkään laskettaisi mukaan, heillähän taitaa olla muutakin salattavaa.

Tää olis hyvä. Turha vänkääminen loppuis. Vedettäis skaala alusta tähän päivään. * miettii: mielenkiintoista :)

Vierailija
19314/19517 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse vänkäätte ja pilaatte kivan ketjun.

Vierailija
19315/19517 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee DorisAnonyymi-ikuisestiDrolliPoisto-PirjoEinsteinilla tunteisiin. Ollaanko vähän ärripurrina siellä... 

Tuo edellinen nimittelysi oli vain pieni osa täällä harrastamastasi sääntöjen rikkomisesta. Tiedätkö? Hyvin suuri osa viesteistäsi lähti pysyvästi lainvastaisina. Myös hyvin suuri osa viesteistäsi ilmoitettiin näin; spämmää omia sääntöjään keskustelun sääntöjä vastaan.

Niin, ja lisäksi kohdistit viestisi toistuvasti yhteen  keskustelijaan. Vaikka anonyymillä ollaankin, oli käytöksesi jo hyvinkin vainoamiseen verrattavaa. 

Vierailija
19316/19517 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli on viesti tai henkilö jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä=kiihkeitä tai muuten tunteellisia vastauksia. Älä ruoki trollia!

Vierailija
19317/19517 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maalla onnistuu paremmin, kaupunkiyksiössä on vaikeampaa. Varsinkin jos ei uskalla ulos." 

Tähän vielä. Jos kirjoitit itsestäsi tai joku näitä viestejä laittanut oikeasti kertoi sen totuuden tilanteeseensa niin kyllä minä ymmärrän teitä ja on itselläkin ollut vaikeaa varsinkin aiemmin. Jännitän itsekin sosiaalisia tilanteita. Toivon, että saisitte jostain apua ja muutosta elämäänne. Vinkkinä se, että tehkää silti asioita. Yrittäkää ulkoilla silti yms.

Muistan, kun tänne teki ketjun joskus mies, joka ei ollut ilmeisesti vuosiin tms uskaltanut kuin yöllä ulos asunnostaan. Hän kertoi siitä kaikesta ja itsekin yritin jotain neuvoja antaa, vaikka vaikeaa se on. Tuli tämä mieleen 

Vierailija
19318/19517 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista hyvä maku. Älä kiroile, älä huuda, älä solvaa.

Käyttöohjeita keskusteluun. Älä kopioi, älä toista, älä trollaa.

Vierailija
19319/19517 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen ollut yksinäinen melko syrjäytynyt nuori koko aikuisikäni ja sitäkin ennen. Yksinäinen olen edelleen. Kyllä minä silti teen paljon asioita ja on monesti paljon tekemistä. Näin minusta kyllä jokainen löytää päivistään jotain muutakin kerrottavaa. Edes jotain jos haluaa. 

Maalla onnistuu paremmin, kaupunkiyksiössä on vaikeampaa. Varsinkin jos ei uskalla ulos.

Sosiaalisesti ahdistunut ei pysty menemään ulos kuin yöllä.  Ei halua tavata yhtään ketään. Silti hän tarvitsee ihmiskontakteja edes netissä.

Totta. Ja siksihän sinäkin viihdyt täällä palstanaisten kanssa vuodesta toiseen, aamusta iltaan, aina vaan. :D

Vierailija
19320/19517 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuinen tuuli. Omenoita putoilee, haen kohta pudokkaat ja keitän hilloa. Paremmat säästän syöntiomenoiksi. Aurinkoista, mutta kalsea tuuli eilisen 20asteen jälkeen. Nyt on kai 14.

Palapelistä paljastuu kohta ihminen, luulen. Hidasta on tämä touhu. Mutta palkitsevaa. Kiva olla vapaalla maanantai, tuntuu minilomalta.

Mitäs muut? Ketjussa keskellä päivää: työtön/työssä/vapaalla/eläkkeellä? Vilkas ketju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän