Mies kohtelee äitiään todella törkeästi
En haluaisi niillä vierailuilla enää olla läsnä, hän kohtelee äitiään ikäänkuin äiti olisi vieläkin hänelle jotain velkaa, kuten lapsena. Aivan hirveää kielenkäyttöä ja välinpitämättömyyttä. Olen asiasta miehelle huomauttanut, mutta ei vastaa asiaan mitenkään, kerran kysyi, että mitä se minulle kuuluu ja sanoin, että rumaa kuuluu enkä halua enää olla näillä vierailuilla mukana. Miksi ihmeessä hän haluaa kotiinsa kun äiti on hänelle peikko ?
Kommentit (85)
Mies ei ole kasvanut aikuiseksi. Äiti parka.
Oikein. Tue miestäsi, tai painu vìttuun.
Tämänhän sinä haluat kuulla: samalla tavalla hän tulee kohtelemaan myös sinua, jos ja kun jatkatte yhteiselämäänne.
Se on melkoisen suora korrelaatio ja nähty niin monta kertaa eli miten mies kohtelee äitiään, kertoo hyvin paljon siitä, millainen hän tulee olemaan esim. perheenisänä. Poikkeuksiakin varmaan on, mutta en lähtisi arpomaan.
voitko puhua asiasta äitinsä kanssa? kerro mitä mieltä olet miehesi käytöksestä, onko parempi ettei enää käy sielä yms.
Jaahas taas. No on sulla paljon kaikkea miehesi kanssa.
Jotain on lapsuudessa jäänyt puuttumaan. Oletko kysellyt, onko mies kerrtonut? Minkälainen suhde miehelläsi on isäänsä? Saisitko houkuteltuaketään keskustelemaan? Onko äitinsä kertonut missä syy voisi olla?
Kertoo paljon ihmisestä miten kohtelevat läheisimpiä. Ei se millaista roolia näyttelee vieraille. Lähisuhteessa joissa ei tarvi teeskennellä paljastavat kunkin todellisen luonnon.
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Tue miestäsi, tai painu vìttuun.
Äitien vitusta ne miehetkin ovat tulleet, sinusta en tiedä, ehkä olet tullut äitisi peräpäästä ?
Isoveljeni tekee samaa, kun tapaa vanhempamme. Rupeaa kiukuttelevaksi teiniksi tai uhmaikäiseksi.
Hän jäi vähälle huomiolle ja ilman rakkautta nuorempana. Syyttää siitä edelleen vanhempia, osittain toki oikeutetusti, mutta kyllähän hänen pitäisi osata olla jo aikuinen. On itsekin sanonut, ettei ymmärrä miksi hän alkaa käyttäytyä niin vanhempien seurassa.
Monet muuttuvat teineiksi, kun menevät lapsuudenkotiin, eivät pääse ulos siitä teinin roolista. Osa taas haluaa kostaa vanhemmilleen - teen nyt sinulle saman mitä sinä teit minulle, eli olen kylmä ja inhottava, koska sinäkin olit minulle aikanaan.
Ei kuulu sinulle mitenkään. Eikä sinun siellä tarvitse kyläillä.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon ihmisestä miten kohtelevat läheisimpiä. Ei se millaista roolia näyttelee vieraille. Lähisuhteessa joissa ei tarvi teeskennellä paljastavat kunkin todellisen luonnon.
Tuo on kyllä totta, eli kun ei tarvitse "näytellä tai teeskennellä" ja ihminen on läheinen, puoliso tai ehkä jopa lapsi, niin silloin on käytöksen pidikkeet poissa. En vaan jaksa ja viitsi kuunnella miehen hävytöntä käytöstä. Hänen äitinsä antaa aina jotain meidän mukaan, niin ainoa joka kiittää on minä, samoin minä olen se, joka muistaa jouluna anoppia, ei hän välitä tuon taivaallista, ei edes kiitä jouluateriasta vaan katsoo, että se on varmaan äidin rooli vielä 100-vuotiaanakin jos elinpäiviä riittää. Kauheaa on miehen käytös, minulle ei niinkään uskalla tuollainen olla tai katsotaan miksi hän muuttuu, jos, niin silloin käydään tilanne lävitse.
Vierailija kirjoitti:
Puolustelet tällaista käytöstä, erikoista. - ei ap -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei kuulu ulkopuolisille mitenkään eikä ap:n tarvitse miehen sukulaisia tavata. Tosiasioita vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei kuulu ulkopuolisille mitenkään eikä ap:n tarvitse miehen sukulaisia tavata. Tosiasioita vain.
Niinkö, eli mies käyttäytyy huonosti niin kaikkien kuuluu jättäytyä pois, erikoinen vaatimus, mies opettelee olemaan ihmisten tavalla, tosiasioita vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö, eli mies käyttäytyy huonosti niin kaikkien kuuluu jättäytyä pois, erikoinen vaatimus, mies opettelee olemaan ihmisten tavalla, tosiasioita vain.
Täh? Miten niin jättäytyä pois? Miksi se ap edes menee sinne? Miehen sukulainen, ei ap:n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Miten niin jättäytyä pois? Miksi se ap edes menee sinne? Miehen sukulainen, ei ap:n.
Mistä sinä jättäydyt pois, kaikestako, koska eivät ole sukulaisiasi, tai eikö sinua edes haluta vierailulle ?
Isä nimittelee ja halveksii avoimesti äitiä. Poika nimittelee ja halveksii avoimesti omaa tyttöystäväänsä. Kierre jatkuu....
Todella sääli, ettet huomannut tätä miehesi omituista käytöstä äitiään kohtaan jo seurusteluaikana. Silloin olisit vielä helposti voinut lähteä lätkimään suhteesta.
Itse huomasin kuinka huolehtiva ja kunnioittava mieheni oli äitinsä ja isänsä suhteen. Tiesin, että minä ja lapsemme tulevat saamaan samanlaisen kohtelun häneltä, enkä ollut väärässä. Hän on ollut hyvä aviomies ja isä. Hän ei ole kaikkien sisarustensa kanssa yhtä läheinen kuin minä sisaruksiini nähden. Silti hänestä kyllä huokuu syvä välittäminen kaikkiin sukulaisiinsa. Hän on itsekin hyvin pidetty.
Miehesi kerää huonoa karmaa ja pilaa perheenne.
Onko vanhemmat eronneet? Jospa isä onkin syöttänyt pojalleen valheita äidistä. Näin meillä lapsen isä toimii.
On sinulla huonokäytöksinen mies, eroa !