Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (19012)
Trolli on viesti tai henkilö jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä=kiihkeitä tai muuten tunteellisia vastauksia. Älä ruoki trollia!
En tietenkään ole kieltämässä emoijin käyttöä. Onneksi ehkä kirjoitukseni tunnistetaan ilman 💐:n. Olen yleensä kohtelias ja sovinnollinen, ehkäpä jätän jatkossa emojit muille.
Muisteluja. Ei sentään. Mietin vain musiikkia menneisyydestäni. Eräs ihana vanha valssi tuo ihania muistoja mieleen. Kuulumisia nekin.
Surullinen olo. Ikävä edesmennyttä läheistä. Syksyisin muistelen häntä.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään ole kieltämässä emoijin käyttöä. Onneksi ehkä kirjoitukseni tunnistetaan ilman 💐:n. Olen yleensä kohtelias ja sovinnollinen, ehkäpä jätän jatkossa emojit muille.
Harmi tuo. Kyllä sut ehkä täällä tunnistetetaan ilman kukkiakin. Ja hoksattiinhan me tuo äskeinenkin, ettei sulta ollut :)
Kotona, paikkasin pojan shortsit. Hän kävi kaverinsa siunaustilaisuudessa. Paistoin porsaan lavan valmiiksi, huomiseksi. Loppuilta tv kattelua.
Upea ruska tänään, kun mustat pilvet ja kirkas auringonpaiste oli hieno yhdistelmä samaan aikaan. Hirvikärpäsiä ei ollut yhtään. Antoisa metsäretki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muisteluja: Olin oppikoulussa. Kouluruoka ei ollut kummoista, mutta maksullista silti. Joskus toivoin, että äiti unohtaisi antaa ruokarahan. Laput ostettiin viikottain, en muista mistä. Ellei joku päivä käynyt syömässä, sairaus, hammaslääkäri ym, siitä oli silti maksettu myös. Matkatkin maksoivat, linja-autossa oli rahastaja, sievä vaalea neito.
Muisteluja. Kiitos tästä sanasta heti alussa, tietää hypätä yli 💐
Ei kuulosta aidolta kukkakimpulta, voipi toki ollakin.
Kukkakimppu, kommentoithan?
En todellakaan tuota kirjoittanut! Harmillisesti joku on alkanut käyttää kukkakimppua ilkeisiin kommentteihin.💐
Oikeastaan vähän samasta syystä mä aikoinaan rekkauduin palstalle. Täällä oli parikin pitkää ketjua koronapandemiasta ja se eka alkoi tammikuussa 2020. Siis jo ennenkuin virusta oli vielä Suomessa. Kun virus sitten levisi, ihmiset alkoi olla ihan paniikissa. Mä koitin siinä ketjussa rauhoitella ihmisiä ja kerroin, miten virukselta voi ihan oikeasti suojautua (silloinen hallitushan höpisi ihan omiaan, mikä oikeasti suututti mua) . Kirjoittelin paljon siihen ekaan ketjuun, mutta kun vierailijat kommentoi toisiaan, niin jossain vaiheessa sitten tuli kommentteja, että "no äskenhän sä sanoit näin". Juu, en ollut minä, joka sanoi näin vaan joku muu. Kaksplussalla mulla oli oma nikki, mutta en halunnut ottaa sitä samaa käyttöön täällä, koska jollain oli sillä nimellä perustettu sen jälkeen blogikin. En halunnut, että mut sotketaan siihen blogin pitäjään. Hyvä blogi muuten. Joku siinä koronaketjussa sitten kutsui mua - varmaan vinoillakseen - reippaaksi ja tunnolliseksi lampaaksi, joten se oli avot ja tossahan mulle sopiva nimimerkki. Sopi mulle oikein hyvin. Ihan jo senkin vuoksi, että kun ysärin puolivälin jälkeen sukulaispoika (joka oli töissä Saunalahdella) kysyi multa, millä nimellä haluan sen kotisivutilan ja samaan aikaan juteltiin myös siitä, mitä tarjoan suvulle pääsiäispäivällisellä, niin vastasin vähän väärään kysymykseen ja sanoin, että "lammas on hyvä". Tarkoitin sitä päivällistä, mutta sukulaispoika käsitti, että se olisi hyvä mun kotisivujen urliin :D Ja niin mun kotisivujen urlissa oli sitten se lammas :D
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muisteluja: Olin oppikoulussa. Kouluruoka ei ollut kummoista, mutta maksullista silti. Joskus toivoin, että äiti unohtaisi antaa ruokarahan. Laput ostettiin viikottain, en muista mistä. Ellei joku päivä käynyt syömässä, sairaus, hammaslääkäri ym, siitä oli silti maksettu myös. Matkatkin maksoivat, linja-autossa oli rahastaja, sievä vaalea neito.
En todellakaan tuota kirjoittanut! Harmillisesti joku on alkanut käyttää kukkakimppua ilkeisiin kommentteihin.💐
Oikeastaan vähän samasta syystä mä a
Hauska tarina :)
Kommentti 18990 (ennenkuin ehkä poistetaan) on mielestäni oikein hyvä esimerkki siitä, miten ensimmäisen kappaleen jälkeen ei ole tarvetta lukea yhtään pidempään. Tässä tapauksessa se "siirry eteenpäin" -viesti ei ollut ekassa lauseessa, mutta tokassa oli.
Kommentti 18990 (ennenkuin ehkä poistetaan) on mielestäni oikein hyvä esimerkki siitä, miten ensimmäisen kappaleen jälkeen ei ole tarvetta lukea yhtään pidempään. Tässä tapauksessa se "siirry eteenpäin" -viesti ei ollut ekassa lauseessa, mutta tokassa oli.
Hauskaa sinänsä, että nyt juuri tämä oma viestisi on nro 18990. Taitaa päteä yhtä lailla.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa sinänsä, että nyt juuri tämä oma viestisi on nro 18990. Taitaa päteä yhtä lailla.
Siksi laitoinkin kommenttiini tuon "ennenkuin ehkä poistetaan", koska arvasin, että tuo kommentti tullaan poistamaan. Mutta pointtini tuli varmasti kuitenkin esiin eli hyvin nopeasti huomaa, kannattaako lukea yhtään pidemmälle. Koskee myös sinua, mutta sulla on sikäli helpompaa, että kun näet mun nimimerkin jo kommenttini yläpuolella, voit heti jättää lukematta ja hypätä yli :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska tarina :)
No ei se kyllä ollut. Sulla taitaa olla todella outo huumorintaju.
En todellakaan tuota kirjoittanut! Harmillisesti joku on alkanut käyttää kukkakimppua ilkeisiin kommentteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19 000 :)
Olisi 19 300 ilman poistohullua! :)
ja 17000 ilman ääliöitä
Arvatkaapa keneltä tullut tänään 28 !!!! viestiä?
Ai niin, pakolliset "kuulumiset", ettei viestiä poisteta:
Uudet silmälasit, hieman vaativat totuttelua.
Kynttiläkausi alkanut, led-kynttilöitä ajastimella ja hämäkytkimellä.
Nautitaan pimeistä illoista ja pienistä valoista ja iloista.
Hohhoijaa, uni kutsuu. Koko päivä ulkona, raitista ilmaa yli oman tarpeen. No. Huomenna on muut jutut, ei ehdi ulos.
Puutarhuri
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, uni kutsuu. Koko päivä ulkona, raitista ilmaa yli oman tarpeen. No. Huomenna on muut jutut, ei ehdi ulos.
Puutarhuri
Mitä teet talvella?
Tässä on viisas viesti.