Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (19009)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on yksi häirikkö, joka peukuttaa omia kommenttejaan.
Hyvää yötä ja levollista unta kaikille.
Näkyy tulleen ketjuun uudestaan heti klo 7.00 jälkeen. Kunpa ymmärtäisi hakea apua itselleen.
Kuka tulee heti seiskalta?
Joku onnellinen. Tulisipa minäkin.😂
Harrastuksesi: trollaaminen vauvapalstalla. Kiva lisä CV-listaan :)
Parempi se on kuin seurata sokeasti kulttijohtajaa ja hymistä lässytysempatioita.
Mitä mä just luin?
Tai, no. Mihinkäs trolli työpaikkahakemuksia tarviikaan?
Vierailija kirjoitti:
"Suorasanainen" pohjalainen kertoo käytöksellään kaiken tarvittavan itsestään. Mitäs Ilimajoelle kuuluu?
Hyvin siellä näkyy menevän. Mäenpään Juhakin voitti oikeudessa syrjintää harrastaneet. Eri mieltä saa olla. Saivat kovat sakot 30000 euroa. Varokaa , syrjintä on lainvastaista!
Vapaapäivä mulla, mites muut? Ette kai töissä kommentoi?
Suunnittelen päivän ohjelmaa. Sataa, ulkohommia ei siis. Nyt alkaa olla kyllä märkää, miten sais puutarhakalusteet kuivaksi ennen talvisäilytystä? Koko viikko kai ennustettu tämmöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyy tulleen ketjuun uudestaan heti klo 7.00 jälkeen. Kunpa ymmärtäisi hakea apua itselleen.
Parempi se on kuin seurata sokeasti kulttijohtajaa ja hymistä lässytysempatioita.
Mitä mä just luin?
Tuo ymmärtämättömyys on kyllä paha! Hae pian apua, voi olla dementiaa tai ihan vaan tyhmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin?
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä, kun päivällä on aikaa, niin siivoan ketjua ja ilmiannan nuo trollin kommentit. Tehkää samoin, te muutkin, jotka haluatte ketjun säilyvän tolkullisena.
Mukavaa päivää!
Samaa teen!
Kopiointia en ymmärrä, eikö ole mitään kerrottavaa itsellä? Säälin häntä.
Jep. Säälin puolelle kääntyy fiilikset häntä kohtaan.
Hänellä on hauskaa! Työpäivä sujuu rattoisasti.
Trolliko töissä? Salli mun nauraa. Kellonajoista näkyy, miten usein päivystää täällä.
Miettikää oikeesti, tämä ampiaispesäkommentoija on se sama "unienselittelijä". Miettikää tarkoin, kenelle uskoudutte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin?
Oi. Että oot oikein rikas? Hellanlettas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä, kun päivällä on aikaa, niin siivoan ketjua ja ilmiannan nuo trollin kommentit. Tehkää samoin, te muutkin, jotka haluatte ketjun säilyvän tolkullisena.
Mukavaa päivää!
Samaa teen!
Kopiointia en ymmärrä, eikö ole mitään kerrottavaa itsellä? Säälin häntä.
Jep. Säälin puolelle kääntyy fiilikset häntä kohtaan.
Hänellä on hauskaa! Työpäivä sujuu rattoisasti.
Trolliko töissä? Salli mun nauraa. Kellonajoista näkyy, miten usein päivystää täällä.
Päivystää voi sekä täällä että töissä! Raha tulee tekemättä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi se on kuin seurata sokeasti kulttijohtajaa ja hymistä lässytysempatioi
Mikä sua ikkettää? (Lapsen kielellä) Hammittaako, kun sulle ei koskaan myötätuntoa tarjota? Voi raukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pahaa miehet on tehneet, kun niiden kuulumisia ei huolita? Kyllä tämä täyttää sukupuolisyrjinnän kriteerit. Mä haluan kuulla heidänkin kuulumisiaan ja näkökantoja.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
"Suorasanainen" pohjalainen kertoo käytöksellään kaiken tarvittavan itsestään. Mitäs Ilimajoelle kuuluu?
Kerroin, ettei ei muiren tartte mua murehtia.
Täällä taitaa olla entisiä koulukiusaajia vauhdissa! Taitaa olla nykypäivää että halutaan öykkäröidä ja paljastaa moukkamaisuutensa. Pois se että joku ketju voisi pysyä mukavana jutustelupaikkana.
Rankasti on sadellut ja kova tuuli on.
Pyykkikone päällä, sen verran kotitöitä tänään.
Hyvää tiistaita, kohdellaan toisiamme arvostaen näin anonyymeinäkin💐
Unohrin ottaa kantaa kun kysyttihi mitä Ilimajoelle kuuluu.
Ei sieltä mitään kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taitaa olla entisiä koulukiusaajia vauhdissa! Taitaa olla nykypäivää että halutaan öykkäröidä ja paljastaa moukkamaisuutensa. Pois se että joku ketju voisi pysyä mukavana jutustelupaikkana.
Rankasti on sadellut ja kova tuuli on.
Pyykkikone päällä, sen verran kotitöitä tänään.
Hyvää tiistaita, kohdellaan toisiamme arvostaen näin anonyymeinäkin💐
Naulan kantaan. Nuo kiusaajat ei kaikki ole edes lukeneet ketjua, kun sinnikkäästi väittävät, ettei keskustelua ole ollut, vaan luulevat, että kaikki kommentoijat vain latelevat kuulumisensa. Voi voi, monta kertaa on ollut hauskaa mielipiteen vaihtoa, teatterisuosituksia, musiikkisuosikkeja, matkustamisesta kertomisia. Lapsista, lastenlapsista ym.harrastuksista.
Ihan mukava tavallinen ketju häiritsee joitain. Miksiköhän? Vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää oikeesti, tämä ampiaispesäkommentoija on se sama "unienselittelijä". Miettikää tarkoin, kenelle uskoudutte.
Tämä.
Unentulkitsija. Vaikka olen hömppä täällä useimmiten, on asioita joita arvostan elämässä yli kaiken. Ne ovat Rehellisyys ja Luottamus.
Unien tulkinta on tullut elämääni jo ollessani 16-vuotias. Pidän sitä arvokkaana lahjana, että voin tulkita myös muiden unia ja auttaa ihmistä sillä tavoin itse ymmärtämään mitä näkemänsä uni tarkoitti, se kasvattaa unennäkijän itsetuntemusta. Sillä asialla en koskaan ilkamoi, en arvostele, enkä selvitä mitään muuta. Ne eivät jää mieleeni, enkä palaa niihin koska en niitä muista ja ne ovat sellaisia asioita ettei niistä leikkiä lasketa.
Ajattelen, että kun tämä nyt tuli ilmi niin en tulkitse unia täällä. Koska joku voi alkaa feikkaamaan, eli se rehellisyys huutaa silloin poissaolollaan. Koska minä ole unentulkintahetkellä avoin ja aidosti läsnä, niin tulkinta ei silloin vastaa tarkoitustaan - kummallekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Unentulkitsija. Vaikka olen hömppä täällä useimmiten, on asioita joita arvostan elämässä yli kaiken. Ne ovat Rehellisyys ja Luottamus.
Unien tulkinta on tullut elämääni jo ollessani 16-vuotias. Pidän sitä arvokkaana lahjana, että voin tulkita myös muiden unia ja auttaa ihmistä sillä tavoin itse ymmärtämään mitä näkemänsä uni tarkoitti, se kasvattaa unennäkijän itsetuntemusta. Sillä asialla en koskaan ilkamoi, en arvostele, enkä selvitä mitään muuta. Ne eivät jää mieleeni, enkä palaa niihin koska en niitä muista ja ne ovat sellaisia asioita ettei niistä leikkiä lasketa.
Ajattelen, että kun tämä nyt tuli ilmi niin en tulkitse uni
Kiitos kuitenkin tulkinnoistasi, monen kohdalla osui varmaan kahdalleen.
Jokaisen näillä somepalstoilla olevan on syytä olla terveellä tavalla varovainen eikä mennä mukaan huuhaatouhuihin. Miettikää todella tarkasti.
Hän on jo paljon kertonut täällä itsestään tunnistettavia asioita. Ja muissa palstan ketjuissa.