Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (18105)
"Pitkis on kertonut tosi paljon äidistään ja isästään ja Lammas läheisistään, työtovereistaan jne."
No, olen kertonut äidistäni, mutta toisaalta meillä ei ole läheisiä tai tuttuja edes. Sukukin on hyvin etäinen. Näin tunnistamisen riski on kai melko pieni jos meitä ei oikeastaan tunne ketään. Tai jos tuntee (esim vanhat sukulaiset) niin ei kuitenkaan tiedä mitään nykytilanteesta. Harva edes tietää missä paikkakunnalla asumme.
Samalla jos joskus olen äitini töihin liittyen kirjoittanut niin tuon alan ihmisiä on Suomessa niin paljon ja terveysjuttuja varmaan monilla niin en oikein usko jonkun tunnistavan. Toki ehkä jatkossa pitää vähän tätä miettiä. Ymmärrän kritiikin. Lähinnä työtoverit ovat varmaan ainoita, joista joku voisi löytää jotain tuttua, mutta toisaalta tämäkin riski pieni. Ei ole mikään sellainen työmaa missä läheisiä ihmisiä hänellä työssä. Pari tuttua vaan Isästäni en ole kirjoittanut kovinkaan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puutut oudosti keskusteluun. Kaikki asialliset kommentit on samanarvoiset, nimimerkillä tai ilman. Siis 'asialliset'. Ei ole jakoa.
No hyvä. Aion siis jatkossakin kommentoida asiallisesti, kun näen siihen aihetta. Ja se tarkoittaa etteivät vakkaritkaan voi postailla mitä sattuu ilman että kukaan reagoisi.
Mistä tiedät kuka on vakkari? Siis jollei ole kirjautunut, kuten Lammas tai hyvin tunnistettava, kuten Pitkästi kirjoittava? Mun mielestä en ole kenenkään vakkarin, ja tarkoitan näitä, jotka sellaisiksi varmuudella tiedän, nähnyt postailevan mitä sattuu.
99,99% ketjuun kirjoittaneista on "Matti Niemisiä". Mä uskon, että moni "Matti Nieminen" vastaa keyjussa omiin kommentteihinsa. Haluaa vaan luoda mielikuvan, että olisi montakin samaa mieltä olevaa. Mutta just siihenhän mattiniemisyys pertustuu. Voi vastata itselleni sata kertaa ja muut kuvittelee, että siellä on sata eri vastaajaa. Kuitenkin kommentoijia on ehkä kaksi tai kolme. Tai jopa vain se yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puutut oudosti keskusteluun. Kaikki asialliset kommentit on samanarvoiset, nimimerkillä tai ilman. Siis 'asialliset'. Ei ole jakoa.
No hyvä. Aion siis jatkossakin kommentoida asiallisesti, kun näen siihen aihetta. Ja se tarkoittaa etteivät vakkaritkaan voi postailla mitä sattuu ilman että kukaan reagoisi.
Mistä tiedät kuka on vakkari? Siis jollei ole kirjautunut, kuten Lammas tai hyvin tunnistettava, kuten Pitkästi kirjoittava? Mun mielestä en ole kenenkään vakkarin, ja tarkoitan näitä, jotka sellaisiksi varmuudella tiedän, nähnyt postailevan mitä sattuu.
Ja vielä piti kysyä, että mitä tarkoitat "postailla mitä sattuu"?
Vierailija kirjoitti:
"Pitkis on kertonut tosi paljon äidistään ja isästään ja Lammas läheisistään, työtovereistaan jne."
No, olen kertonut äidistäni, mutta toisaalta meillä ei ole läheisiä tai tuttuja edes. Sukukin on hyvin etäinen. Näin tunnistamisen riski on kai melko pieni jos meitä ei oikeastaan tunne ketään. Tai jos tuntee (esim vanhat sukulaiset) niin ei kuitenkaan tiedä mitään nykytilanteesta. Harva edes tietää missä paikkakunnalla asumme.
Samalla jos joskus olen äitini töihin liittyen kirjoittanut niin tuon alan ihmisiä on Suomessa niin paljon ja terveysjuttuja varmaan monilla niin en oikein usko jonkun tunnistavan. Toki ehkä jatkossa pitää vähän tätä miettiä. Ymmärrän kritiikin. Lähinnä työtoverit ovat varmaan ainoita, joista joku voisi löytää jotain tuttua, mutta toisaalta tämäkin riski pieni. Ei ole mikään sellainen työmaa missä läheisiä ihmisiä hänellä työssä. Pari tuttua vaan Isästäni en ole kirjoitt
Sua halutaan vaan maalittaa. Koska jollain on omassa elämässään jotain niin perseellään, ettei keksi muutakaan. Mun ovellani ei ole vieläkään käyneet ne uhkailijat, vaikka mulla on tässä profiilissani linkki mun blogiini ja sieltä löytyy jopa valokuva mun kotiovesta. Kunhan taas nää trollit tai muuten elämäänsä tympiiintyneert aukovat päätään. Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Tänään minusta hyvin kaunis päivä ja lämmintä. Vähän myrskyäkin ehkä. Perhosia on taas näkynyt paljon. Vähän järjestelin varastoa ja pyykkiä pesin ulos. Tämän lisäksi kävelyllä ja pyöräilyllä olin.
Opinnoista kysyttiin ja aloittelen niitä taas. Hieman vaikea päivä ollut ja yksinäinen olo. Sen vuoksi kiitän kehuista ja mukavista viesteistä. On hyvä joskus kuulla jotain hyvää. Kiittäen Pitkis, vielä tähän. 1
Nro 18099: "Mä laihdutin myös 20 kiloa ja nyt olen normaalipainon alarajalla. Meillä on aina ollut paljon seksiä, mutta nyt on vielä enemmän. Mies on aivan täpinöissään mun hoikasta vartalosta. Ikää on yli 70. Ei todellakaan tarvita omaishoitajaa vielä. Hoikkuus ja vilkas seksielämä pitää nuorena ja terveenä. Suosittelen molempia, laihdutusta ja petipuuhia. Ota sieltä joku kokeeksi, miten mukavaa se voi olla, ei sitä tiedä. "
Mä en ole koskaan ollut parisuhdeihminen. Eikä seksi ole koskaan ollut mulle asia, jonka vuoksi olisin halunnut ottaa toisen ihmisen huomioon. Ei ainakaan sen enempää kuin mitä se tyyppi olisi aamun varhaisina tunteina kömpinyt mun sängystä ylös ja sittenn hiljaa hiippaillut omaan kotiinsa. Parikymppisenä muutaman kerran avoliittoja kokeilin, mutta ei ollut mun juttu ollenkaan. Ja sitten lasten jälkeen ei kiinnostanut enää irtosuhteetkaan. Lapsillani on ihan kiva isä ja ollaan oltu ystäviä kaikki nämä vuosikymmenet, vaikkei koskaan edes asuttu saman katon alla. Mä liitän seksin rakkauteen ja ilman rakkautta en seksiä kaipaa ollenkaan. Pärjään vallan mainiosti ilmankin. Näköjään tällainen mummelikin saisi vielä seksiä ja sen omaishoitajan roolin, mutta rakkautta....no joo :D
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/