Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (19057)
Vierailija kirjoitti:
Näin ihanaa unta yhdestä entisestä ihastuksestani. Unessa ikäänkuin ympyrä sulkeutui niiltä osin, miten aikoinaan jäi asiat kesken. Onneksi on asiat tässä elämässä menneet niin kuin ne ovat menneet, niin minulla kuin hänellä.
Lähdetään kohta pankkiin asioimaan. Vaihdamme kokonaan pankkia, kun saimme asuntolainan marginaaliin toisesta pankista erittäin hyvän tarjouksen. Lisäksi lainasta tulee uusi laina, jolloin takaisinmaksuaika pitenee ja kuukausittainen lainanlyhennys pienenee. Eipä sitä lainaa muutenkaan kyllä niin hirveästi enää ole talon arvoon nähden.
Voisi samalla käydä ulkona lounaalla ja sitten rauhassa viikonlopun ruokaostoksilla ennen iltapäivän ruuhkaa. Haluaisin kokkailla huomenna jotakin erityisen hyvää joten pitää tsekata resepti ja kauppalista valmiiksi ennen liikkeelle lähtemistä.
Rentouttavaa viikonloppua!
Mukavia kuulumisia, itsekin tykkään kokkailla uusia reseptejä.
Kivaa viikonloppua sinullekin :)
Vierailija kirjoitti:
"On vaikea ymmärtää miten joillain ihmisillä lähes aina on vaikeaa.
Vertaan itseeni; olen menettänyt läheiseni, toisen heistä omaishoitajana olin, sairastin syövän sytojen vuoksi olin kalju en noinakaan hetkinä ole kokenut että minulla olisi ollut vaikeaa eikä silloinkaan kun läheisteni kuoleman jälkeen suurin heitä niin syvästi että vasta 5 vuoden jälkeen menetyksestä tunsin tunsin iloa ja huomasin nauravani.
Kyse ei ole tunteettomuudesta,vaan asenteesta.
Olen huomannut että on ihmisiä joilla on aina edes vähän asiat huonosti, miettivät liikaa toiminnan jäädessä sen jalkoihin tai sitten ovat vain sellaisia raskassoutuista ihmistyyppiä. Viihtyvät itse parhaiten kun saavat kertoa siitä mikä ei niin kohdallaan ole.
Sitten on ihmisiä, joilla kaikki elämässä on aina edes hiukkasen hyvin sillä he keskittyvät enemmän siihen vähänkin hyvään ja toivovat että huominen on vielä parempi."
Vastauksena
Mukava viesti. Sujuvasti kirjoitat. Kiva lukea, tulee jo nyt ikävä perhostarinoitasi
Trolli on viesti tai henkilö jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä=kiihkeitä tai muuten tunteellisia vastauksia. Älä ruoki trollia!
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin? Jankkausta jankkauksen perään ja omia intiimejä asioita.
Mikä teitä v a i v a a?
Onpa mennyt ketju surkeaksi, eipä tarvi enää tulla
Ai niin kuulumiset: aamukahvi, kauppa, puolukkaretki.
Tämä on nyt parempi kuin ennen! Nyt alan käydä täällä, ennen vain vilkaisin, oli niin puuduttavan tylsää.
Kuulumiset: mukava ilontäyteinen aamu palstan parissa. Nautittu on.
Päivän biisi: Jenni Vartiaisen Leima
Olikohan feat.Turisti? Muistaakos joku? Olen menossa Jenniä katsomaan, tykkään niin hänen musiikistaaan.
Yksi parhaimpia keikkabändejä on Miljoonasade. Olen nähnyt usein ja on aina hyväntuulinen ja saa yleisön mukaan.
Ruisrockissa oon nähny paljon bändejä, Dingo oli huima. En päässyt Neumanin reppuselkään :)
Tänään ostarille. Ripsari loppu ja jotain muita kempparituotteita tarvin. Joku kiva syysvaatekin etsinnässä.
Niin viisaita sanoja sinulla, pitkästi kirjoittava. Nuoren ihmisen syvällistä viisautta ja herkkyyttä. Hienoa tässäkin ketjussa olevan kaiken hölynpölyn keskellä.
Asenne ei todellakaan ole se, mikä ratkaisee. Tällaista on turha väittää ja arvioida toisen ihmisen elämää. Ettehän ole kulkeneet päivää toisen ihmisen kengissä.
Mukavaa päivää 🌼🍃🍂
Vierailija kirjoitti:
Trolli on viesti tai henkilö jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä=kiihkeitä tai muuten tunteellisia vastauksia. Älä ruoki trollia!
tämä !!!
älä vastaa, älä peukuta. Trolliressu kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Niin viisaita sanoja sinulla, pitkästi kirjoittava. Nuoren ihmisen syvällistä viisautta ja herkkyyttä. Hienoa tässäkin ketjussa olevan kaiken hölynpölyn keskellä.
Asenne ei todellakaan ole se, mikä ratkaisee. Tällaista on turha väittää ja arvioida toisen ihmisen elämää. Ettehän ole kulkeneet päivää toisen ihmisen kengissä.
Mukavaa päivää 🌼🍃🍂
Mukavaa päivää sullekin. Ilahdun aina nähdessäni nuo värikkäät kuvat :) ja samaa mieltä pitkästi kirjoittavan viestistä.
Seksistä kirjoittaneille vinkkinä. Hommatkaa tunnukset yms ch*turbateen. Etsikää sieltä mieleinen tyyppi ja kertokaa hänelle kaikki seksiin liittyvät fantasianne. Katsokaa miten hän reagoi. Voi käydä niin, että lennätte pihalle sieltä huoneesta. Eikö se olisikin ihmeellistä saada bannit seksisivuille kirjoittamalla seksistä.
Katsos, kun se on se käytös. Ei toisten joukossa kuulu huudella kaikkea asioita sentään. Syystäkin tuollakin on privaattiosio missä kirjoittaa. Kiinnostaako niitä "esiintyjiä" muiden seksikokemukset. Vastauksena kokemuksen mukaan, että ei. Näin pitäisikö meitä kiinnostaa täällä teidän seksikokemukset. Veikkaan, että ei.
Sitten kiinnostiko muita katsojia toisten seksikokemukset tuolla sivulla. Vastauksena, että ei. Ei siellä oikeastaan niitä toisten kuullen huudeltu. Sitten vielä kysyivätkö "esiintyjät" katsojien seksikokemuksista. Vastauksena eivät ainakaan julkisessa chatissa. Nyt meidän pitäisi täällä lukea niistä viestitolkulla.
Täällä on oma osio seksille niin, eikö olisi hyvä kirjoittaa sinne. Teillä olisi kaipaamme kohdeyleisöä, jota kiinnostaisi sama juttu. Samoin joku kirjoitti kunniottamaan yksityisyyttä. Onko se ok, että käytte puolisonne yms kanssa käydyt intiimit kokemukset täällä läpi. Onko se teistä ok. Minusta ei. Samalla en oikein toisaalta usko, että teillä edes on puolisoa yms kumppania.
Petteri-Jannika 12v täällä kirjottelee ja vastailee itselleen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin? Jankkausta jankkauksen perään ja omia intiimejä asioita.
Mikä teitä v a i v a a?
Onpa mennyt ketju surkeaksi, eipä tarvi enää tulla
Ai niin kuulumiset: aamukahvi, kauppa, puolukkaretki.
Tämä on nyt parempi kuin ennen! Nyt alan käydä täällä, ennen vain vilkaisin, oli niin puuduttavan tylsää.
Kuulumiset: mukava ilontäyteinen aamu palstan parissa. Nautittu on.
Olen kyllä sun kans samaa mieltä😀
Vierailija kirjoitti:
Tästä sain päivän parhaat naurut
:D
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi että suvaitsevassa ja sanavapaassa Suomessa on kovin rajoituneita ihmisiä. Yhtä hyvin pitkät kirjoitukset jotka toistavat samaa kaavaa eivätkä kiinnosta itseä, ne voi huoletta ohittaa, samoin voi tehdä kirjoituksiin jotka liittyy seksiin.
Joillain seksi määrittelee sen mitä ihmisille kuuluu ja sen täällä kyllä kertoa. Sen puutekin voi määritellä mitä kuuluu tähän. Seksi voi olla joillekin ne kukat ja mehiläiset🤠.
Niin just: kukat ja mehiläiset, alakoululaisten kirjoittelua ja vastailua itselleen. Hih, uskalsimpas.
6.30 heräsi 8.30. Aikamoista sanapainia täällä, kun parin päivän tauon jälkeen avasin palstan.
Kansanopiston kurssit alkoivat ja pitihän sille toiselle kurssille tulla se yksi yliminä ja helkkarin kovaääninenkin kaiken lisäksi. Ei meinattu vanhan kurssitutun kanssa saada kuulumisia vaihdettua. Seuraavalla kerralla pitää mennä muutama pöytärivi kauemmaksi tästä kailottajasta, että pysyy ajatukset koossa.
Nyt lähden kuulemaan vanhuksen kuulumiset ja jään odottelemaan josko palsta hieman rauhottuisi.🙎
Vierailija kirjoitti:
6.30 heräsi 8.30. Aikamoista sanapainia täällä, kun parin päivän tauon jälkeen avasin palstan.
Kansanopiston kurssit alkoivat ja pitihän sille toiselle kurssille tulla se yksi yliminä ja helkkarin kovaääninenkin kaiken lisäksi. Ei meinattu vanhan kurssitutun kanssa saada kuulumisia vaihdettua. Seuraavalla kerralla pitää mennä muutama pöytärivi kauemmaksi tästä kailottajasta, että pysyy ajatukset koossa.
Nyt lähden kuulemaan vanhuksen kuulumiset ja jään odottelemaan josko palsta hieman rauhottuisi.🙎
Palsta on nyt mukava kun täällä on elämää.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu juttu. Meil oli kerran porukassa yksi kovaääninen 'taiteilija' tai siis oli oikeasti taiteilija, mutta ei käytöstapoja alkuunkaan. Rapisteli karkkipapereita, puhui kurssinvetävän päälle ja häiritsi. Harmi, kun oli täysi luokka, niin pakosti samaan piiriin joskus joutui.
Odotellaan :)
Vierailija kirjoitti:
Soo, soo Petteri-Jannika, jäit kiinni. Kerron isälles.
Vierailija kirjoitti:
Päivän biisi: Jenni Vartiaisen Leima
Olikohan feat.Turisti? Muistaakos joku? Olen menossa Jenniä katsomaan, tykkään niin hänen musiikistaaan.
Yksi parhaimpia keikkabändejä on Miljoonasade. Olen nähnyt usein ja on aina hyväntuulinen ja saa yleisön mukaan.
Ruisrockissa oon nähny paljon bändejä, Dingo oli huima. En päässyt Neumanin reppuselkään :)
Tänään ostarille. Ripsari loppu ja jotain muita kempparituotteita tarvin. Joku kiva syysvaatekin etsinnässä.
Milloin kävit viimeksi keikalla jotain bändiä tsekkaamassa?
Minä olen tänä vuonna ollut kolmilla festareilla + kahdeksalla bändikeikalla. Tarvitsen livemusiikkikokeuksia. Vielä on tälle vuodelle neljät keikkakokemukset edessä, liput hommattu. Majoitukset pitää vielä katsoa, suosin airbnb:tä, hotellissa vain silloin jos muuta ei ole tarjolla.
Menen kun vielä voin, niin kuin olen aiemminkin täällä todennut.
Kurkku kipeä, tuskainen flussainen olo ilman kuumetta. Opintoja pitäisi tehdä koska olen jo pahasti jäljessä
Komppaan sinua. Herkkyys on ihana ja samalla raskas piirre minussa. Joskus kyllä ihmettelen, miten kovia ja tunteettomia toiset voi olla, missä myötätunto?
Mukavaa perjantaita ja intoa opiskeluun