Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (18106)

Näytä aiemmat lainaukset

Nro 18063: "Valitettavasti olet kertonut poikasi ja tyttäresi asioita täällä, lapsuudesta, koulusta, pelaamisesta ja puolison löytämisestä. Minun lapseni eivät tykkäisi, jos minä kertoisin täällä heistä mitään. Enkä kerrokaan. Mutta sinun eivät ehkä ole yhtä tarkkoja. Kannattaa silti kysyä heiltä."

Aaa...no nuo on asioita, joita he ihan itsekin ovat sosiaalisessa mediassa itsestään kertoneet. Eivät ole mitään salaisuuksia heille itselleenkään. 

Vierailija
18062/18105 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla on varmaankin paljon salattavaa, ymmärrän toki. Omassa elämässäni ei ole salattavaa. Ihan rehellistä kaikki. Ei minua haittaa, vaikka joku vauvapalstalla tunnistaisi, ihan tavallista elämää elän. Mitä pitäisi pelätä?

En oikein ymmärrä tätä ajojahtia täällä. Mukava ketju muuttunut häirilöiden pelikentäksi. Jos tarkoitus on ajaa peruskirjoittajat pois täältä, se varmaan pikkuhiljaa toteutuu. Miksi? Mitä teitä haittaa meidän arkiset, tavalliset kuulumiset? Kaikki me ikäännymme, kuulumiset muuttuu sen myötä. Toki tänne saa kirjoitella kaikenikäiset, asiallisesti. Räväkämpiä ketjuja löytyy, tai voi avata omia ketjuja, tosi helppo homma.

Hyvää yötä kaikille

Miksi ihmeessä luulet, että haittaisi teidän arkiset kuulumiset? Pikemminkin ihmettelen, miksi MINUN arkiset kuulumiseni häiritsevät niin paljon, että ne pitää poistattaa, kerta toisensa jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18063/18105 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisilla on varmaankin paljon salattavaa, ymmärrän toki. Omassa elämässäni ei ole salattavaa. Ihan rehellistä kaikki. Ei minua haittaa, vaikka joku vauvapalstalla tunnistaisi, ihan tavallista elämää elän. Mitä pitäisi pelätä?

En oikein ymmärrä tätä ajojahtia täällä. Mukava ketju muuttunut häirilöiden pelikentäksi. Jos tarkoitus on ajaa peruskirjoittajat pois täältä, se varmaan pikkuhiljaa toteutuu. Miksi? Mitä teitä haittaa meidän arkiset, tavalliset kuulumiset? Kaikki me ikäännymme, kuulumiset muuttuu sen myötä. Toki tänne saa kirjoitella kaikenikäiset, asiallisesti. Räväkämpiä ketjuja löytyy, tai voi avata omia ketjuja, tosi helppo homma.

Hyvää yötä kaikille

Miksi ihmeessä luulet, että haittaisi teidän arkiset kuulumiset? Pikemminkin ihmettelen, miksi MINUN arkiset kuulumiseni häiritsevät niin paljon, että ne pitää poistattaa, kerta

No siten haittaa ilmeisesti, kun toistuvasti täällä solvataan tylsäksi meidän tavallisia kuulumisia. Leipomisia, käsitöitä, marjastusta, pihahommia, kirjojen lukemista yms

Eikö kaikenlaiset, asialliset kuulumiset sovi tänne? Jos tahdotte jakaa sukupuolielämänne kokemuksia, niille on muita ketjuja loputtomiin. Mikä tässä on niin vaikeaa? Miksi haluatte tupata tänne, missä teitä ei kaivata?

Tähän kysymykseen ei kukaan vastaa!

Vierailija
18064/18105 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Nro 18063: "Valitettavasti olet kertonut poikasi ja tyttäresi asioita täällä, lapsuudesta, koulusta, pelaamisesta ja puolison löytämisestä. Minun lapseni eivät tykkäisi, jos minä kertoisin täällä heistä mitään. Enkä kerrokaan. Mutta sinun eivät ehkä ole yhtä tarkkoja. Kannattaa silti kysyä heiltä."

Aaa...no nuo on asioita, joita he ihan itsekin ovat sosiaalisessa mediassa itsestään kertoneet. Eivät ole mitään salaisuuksia heille itselleenkään. 

No hyvä. Omani ovat erittäin tarkkoja, eivät jaa itsestään instassakaan kuvia, eivätkä kirjoita mitään. Nuoret on niin erilaisia.

Vierailija
18065/18105 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, joka olet kiinnostunut swingers- ja prostituutiokuulumisista, niin siirtynet jouhevasti palstan seksiosioon. Tuonne päin mars mars.

Vierailija
18066/18105 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä kaikille

Miksi ihmeessä luulet, että haittaisi teidän arkiset kuulumiset? Pikemminkin ihmettelen, miksi MINUN arkiset kuulumiseni häiritsev

Minä vastaan jo ties monennenko kerran. Seksi on meille sitä tavallista arkea, perusjuttuja, jokapäiväistä kuulumista. Ja kiinnostavaa monelle, vertaistukea ja virikettä myös. Vahuksille muistoja ja muisteluita. Miksi sitä ei voi sallia täällä?

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä. Omani ovat erittäin tarkkoja, eivät jaa itsestään instassakaan kuvia, eivätkä kirjoita mitään. Nuoret on niin erilaisia.

Nuoret on tosiaan erilaisia. Tai no mun lapsenihan ovat jo keski-ikäisiä. Jos olen kertonut palstalla liikaa lapsistani, niin kuka tahansa voi sitten heidän Instansa ja Discordinsa kaivaa esille ja käydä itse katsomassa, mitä ovat julkaisseet. Toisella lapsellani on myös omat webbisivutkin ihan työnsä puolesta, joten sinne vaan katsomaan, jos kiinnostaa :)

Vierailija
18068/18105 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle, joka olet kiinnostunut swingers- ja prostituutiokuulumisista, niin siirtynet jouhevasti palstan seksiosioon. Tuonne päin mars mars.

Älä päsmäröi täällä. Stop Stop!

Vierailija
18069/18105 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä päsmäröi täällä. Stop Stop!

Saan päsmäröidä, jos huvittaa ja nyt huvittaa!

Vierailija
18070/18105 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Todellakin olet kertonut tosi vähän läheisistäsi. Välin ihmettelinkin, miten vähän. Mutta täällähän häiriköi tyypit, jotka vainoharhaisesti puuttuu vakkareiden kommenteihin.

olkoot keskenäns

Vierailija
18071/18105 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä kaikille

Miksi ihmeessä luulet, että haittaisi teidän arkiset kuulumiset? Pikemminkin ih

Yllä oli hyviä pointteja. Lisään vielä omani. Seksin normalisointi. Nyt siihen suhtaudutaan pelolla ja inhoten täällä. Seksi on perusilo, tärkeä terveysteko ja hellyydenosoitustapa. Se pitää näkyä arjessa. Siitä on tultava normaalia kuten ruokailusta. 

Vierailija
18072/18105 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että ihmettelen toisten asioista kertomista.

Doriksen (entinen N64, N63, N62, N61) lisäksi esimerkiksi Pitkis on kertonut tosi paljon äidistään ja isästään ja Lammas läheisistään, työtovereistaan jne.

Samoin jotkut kertovat puolisoidensa asioita.

Tietävätkö nämä ihmiset, että heistä kerrotaan täällä kaikenlaista? Onko se heille ok?

Työkavereistani en kyllä ole puhunut mitään sellaista, mikä olisi salaisuus. Päinvastoin. Mulla on ollut maailman ihanin työpaikka viimeiset 19 vuotta ja maailman parhaat työkaverit. Läheisistäni taas en ole tainnut kirjoittaa kuin isästä, äidistä ja siskosta. Niin joo, olen maininnut, että siskontytön koira tulee hoitoon tms. Mun siskoni on aina ollut sellainenm että jos jotain sille kerron, koko kylä tietää asian ennenkuin

Ei pidä paikkaansa, tämäkään. Lammas on kertonut läheisistään tosi vähän.

Mikä helkkarin kaivelu täällä on meneillään?

Voitaisko palata aiheeseen?

Näytä aiemmat lainaukset

Nro 18074:" Yllä oli hyviä pointteja. Lisään vielä omani. Seksin normalisointi. Nyt siihen suhtaudutaan pelolla ja inhoten täällä. Seksi on perusilo, tärkeä terveysteko ja hellyydenosoitustapa. Se pitää näkyä arjessa. Siitä on tultava normaalia kuten ruokailusta. "

AI KAUHEE!!! Nyt näen jo mielikuvissani, miten pomo panee avokonttorissa vaimoaan ennen lounastaukoa :D :D Sori, oli mauton. Enkä ole enää työelämässäkään, joten ei tarvitsisi vierestä katsellakaan :D :D :D  Mutta kiitos, sain hyvät naurut kommentistasi :D

Vierailija
18074/18105 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä kaikille

Miksi ihmeessä luulet, että

No toki on. Mutta on myös henkilökohtainen, intiimi asia, mitä ei levitellä jossain random palstalla :)

Vierailija
18075/18105 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomista kauppareissua suunnittelen, pitäis kirjottaa lappu. Onkin perjantai, ehkä jotain herkkuruokaa. Mies grillaa, minä teen salaatin. Enkä kerro tarkemmin, kun joku vaklaa hah!

Vierailija
18076/18105 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 18074:" Yllä oli hyviä pointteja. Lisään vielä omani. Seksin normalisointi. Nyt siihen suhtaudutaan pelolla ja inhoten täällä. Seksi on perusilo, tärkeä terveysteko ja hellyydenosoitustapa. Se pitää näkyä arjessa. Siitä on tultava normaalia kuten ruokailusta. "

AI KAUHEE!!! Nyt näen jo mielikuvissani, miten pomo panee avokonttorissa vaimoaan ennen lounastaukoa :D :D Sori, oli mauton. Enkä ole enää työelämässäkään, joten ei tarvitsisi vierestä katsellakaan :D :D :D  Mutta kiitos, sain hyvät naurut kommentistasi :D

Just näin iloista seksin pitääkin olla! 

Vierailija
18077/18105 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä kaikille

Miksi ihmeessä luulet, että haittaisi teidän arkiset kuulumiset? Pikemminkin ihmettelen, miksi MINUN arkiset kuulumiseni häiritsev

No siten haittaa ilmeisesti, kun toistuvasti täällä solvataan tylsäksi meidän tavallisia kuulumisia. Leipomisia, käsitöitä, marjastusta, pihahommia, kirjojen lukemista yms

Eikö kaikenlaiset, asialliset kuulumiset sovi tänne? Jos tahdotte jakaa sukupuolielämänne kokemuksia, niille on muita ketjuja loputtomiin. Mikä tässä on niin vaikeaa? Miksi haluatte tupata tänne, missä teitä ei kaivata?

Tähän kysymykseen ei kukaan vastaa!

Minä en ole solvannut ketään. Olen kysynyt, oliko autossani ilmennyt vika tarpeeksi tylsä aihe, koska täällä joku muu perusteli seksuaalissävytteisen viestin poistoa sillä että täällä keskustellaan vaan arkisista tylsistä aiheista. Itse luen niitä mielelläni. Ja tosiaan kaikenlaiset asialliset kuulumiset sopii tänne. Asiallisia kuulumisia voivat olla myös seksiin liittyvät. Mikä tässä sinulle on niin vaikeaa? 

Sitten vielä sanoisin, että tuo viimeinen kysymyksesi särähtää kovin pahasti. Rankkaa koulukiusaamista kokeneena se palauttaa mieleen kaikki ne kerrat kun sain kuulla ettei minua kaivata milloin minnekin. Syrjiminen ja ulossulkeminen todella satuttavat. Jos haluat suljetun keskustelualueen, jonne eivät ulkopuoliset pääse, niin silloin tämä on väärä paikka. 

Vierailija
18078/18105 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä kaikille

Miksi ihmeessä luulet, että haittaisi teidän arkiset kuulumiset? Pikemminkin ih

Sadannen kerran vastaan:  seksiosioita on kyllin, tai avaa ihmeessä oma. Tämä meidän 'tylsä' ketjumme ei noita tarinoita kaipaa.

Miksi kysyt/kysytte samaa aina uudestaan? Miksi???

Vierailija
18079/18105 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Todellakin olet kertonut tosi vähän läheisistäsi. Välin ihmettelinkin, miten vähän. Mutta täällähän häiriköi tyypit, jotka vainoharhaisesti puuttuu vakkareiden kommenteihin.

olkoot keskenäns

Pakko sanoa että vähän hämää tällainen jako kahden kerroksen väkeen. Vakkareiden postauksia ei ilmeisesti saisi kommentoida sanallakaan, vaikka olisi miten päättömiä tahansa? Meidän ei-vakkareiden (miten sekin määritellään??) pitäisi vissiin vaan nöyrinä hymistellä ja vastata jos sattuu tulemaan oman ammattialamme kysymyksiä?

Vierailija
18080/18105 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä kaikille

Miksi ihmeessä luulet, että

"Sadannen kerran vastaan:  seksiosioita on kyllin, tai avaa ihmeessä oma. Tämä meidän 'tylsä' ketjumme ei noita tarinoita kaipaa.

Miksi kysyt/kysytte samaa aina uudestaan? Miksi???"

"Ketju" ei kaipaa tai ole kaipaamatta yhtään mitään. Ketjussa olevat ihmiset joko kaipaavat tai eivät kaipaa. Nyt näyttäisi siltä, että ketjuun on tullut ihmisiä, jotka kaipaavat. Tai ketjussa jo iän kaiken olleet ihmiset uskaltavat myöntää, että kaipaavat, kun on tullut pari intiimimpää avausta. En ymmärrä miksi sinua tuntuu pelottavan niin kamalasti se että keskustelun osallistujia poistuu ja uusia tulee tilalle?