Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (17596)

Vierailija
17361/17596 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan miettinyt miten osaat ottaa kritiikkiä vastaan? Se on tärkeä taito niin työ- kuin yksityiselämässäkin. Omalla kohdallani jouduin työstämään tuota asiaa ja huomasin ettei kritiikkiä tarvitse ottaa niin tunteella kuin  mitä aiemmin olin tehnyt.

Vierailija
17362/17596 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain juuri kuulla, että poikani saa lapsen. Minusta tulee mummo! 🌼 Ihan huippua!

Lämpimät onnittelut! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17363/17596 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyni järven pinta edessä. Vastarannan puut ja pensaat heijastuvat tyyneen pintaan kauniina kuvajaisena. Hämärän pilvinen taivas niiden yläpuolella. Tuntuu kuin maailma olisi pysähtynyt juuri tähän paikkaan ja aikaan. 

Vierailija
17364/17596 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kirjoitit tuon tuohtuneena, joten en vastaa. Lopeta tuo jatkuva puolustelu" 

Kyllä minun pitää edes sen verran elämääni puolustaa jos joku ikävästi minulle kirjoittaa ja arvostelee asioitani. En minä nyt sentään niin tossu ole, että kaikkea siedän. Lopettakaa itse arvostelu sitten. 

Ja sinulle. Jos kirjoitan tavallisesta elämästäni ja asioistani ja ne ovat sitten jonkun mielestä samoja asioita joita toistan niin kirjoita sinä sitten omasta mielenkiintoisesta elämästäsi sitten josta kaikki jaksavat lukea. 

Itse saat katsoa peiliin myös ja miettiä omaa käytössäsi. Minä en ole vaatinut muuta kuin asiallisia viestejä ja sitä ettei elämäni olisi täällä mikään aihe. Sitä vaan. Kirjoitan sitten yhden rivin tai pidemmän viestin. 

Saat itsekin miettiä käytöstäsi. 

"Tuo yhden viestin postaus, jota nyt ehdotat voisi olla hyvä. Tuot mieleeni isotätini, jolla ei ollut keskustel

Osaatpa sinäkin olla epäystävällinen.

Vierailija
17365/17596 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain puolisoltani punaisia ruusuja. Halusi muistaa ja ilahduttaa minua. Ei huono! 

Vierailija
17366/17596 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku teitäkin sietää niin hyvä niin. Sääli läheisiänne jos kohtelette heitä samoin kuin tuntematonta ihmistä täällä ja arvostelette. Ja katsokaa itse peiliin. Te tämän aloititte. Minä kirjoitan taimista ja joku sitä arvostelee ja sitten onkin jo työttömyyteni ongelma ja sitä rataa. Inhottavia olette. Itse te tämän aloititte. Ja minulle on ihan sama mitä minusta pidätte. Ihan täysin sama. 

Sinä se jaksat paasata🤣.

Vierailija
17367/17596 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku teitäkin sietää niin hyvä niin. Sääli läheisiänne jos kohtelette heitä samoin kuin tuntematonta ihmistä täällä ja arvostelette. Ja katsokaa itse peiliin. Te tämän aloititte. Minä kirjoitan taimista ja joku sitä arvostelee ja sitten onkin jo työttömyyteni ongelma ja sitä rataa. Inhottavia olette. Itse te tämän aloititte. Ja minulle on ihan sama mitä minusta pidätte. Ihan täysin sama. 

Jospa annat jo olla. Sitähän alkuperäinen ilkeilijä juuri hakeekin, että provosoidut. Saa siitä nautintoa, kun saa ihmiset ärtymään. Mennään eteenpäin ja ollaan omia itsejämme itse kukin, sellaisina kuin ollaan. Ja kirjoitellaan kuulumisia niin kuin ennenkin. Joka palstalla joku provosoija on, heitä ei pois saa, vaikka toivoisikin. Mutta jos ollaan välinpitämättömiä, niin silloin he eivät saa sitä mitä hakevat. 

Vierailija
17368/17596 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, sanoit nyt ilkeästi.

Vierailija
17369/17596 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Tämä ketju on aiheesta "Mitä sinulle kuuluu". Pysytäänkö aiheessa välillä?

-eri

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa annat jo olla. Sitähän alkuperäinen ilkeilijä juuri hakeekin, että provosoidut. Saa siitä nautintoa, kun saa ihmiset ärtymään. Mennään eteenpäin ja ollaan omia itsejämme itse kukin, sellaisina kuin ollaan. Ja kirjoitellaan kuulumisia niin kuin ennenkin. Joka palstalla joku provosoija on, heitä ei pois saa, vaikka toivoisikin. Mutta jos ollaan välinpitämättömiä, niin silloin he eivät saa sitä mitä hakevat. 

Tästä olen ihan samaa mieltä. Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee. Pitkikselle sanoisin, että ihmisetm, jotka tässä ketjussa kirjoittavat sulle ilkeästi, ovat oikeasti sulle merkityksettömämpiä ja arvottomampia kuin kastemadot. Tai vaikka virukset. Älä anna heille sitä, mitä he ilkeilyllään hakevat. He nimittäin hakevat just sitä, että provosoidut ja annat heille huomiota. Kannattakao virukselle vastata?

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain juuri kuulla, että poikani saa lapsen. Minusta tulee mummo! 🌼 Ihan huippua!

Onneksi olkoon!

Vierailija
17372/17596 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olet liian nuori itselleni keskustelukumppaniksi. Onhan näitä yhteiskunnan elättejä useampikin Suomessa. Nuori saa kyllä töitä, jos vaivautuu muuttamaan töiden äärelle, ei valikoi ja siten  aloittaa oman elämänsä.

Näin itse tein, koska oli pakko. Yhteiskunta ei tuolloin tukenut työttömiä eikä ollut vastuussa kansalaisten mielenterveydestä. Menetät paljon työttömänä (en tarkoita rahaa), mutta sen elämän valitset. Joka kuukausi."

Tuntuu, että sinä taas aliarvioit minut. Ehkä se taas kertoo jotain sinusta, koska pyydän viesteissäni vain sitä, että arvostaisit minua edes sen verran, että asiallisesti kirjoittaisit. 

Työ ei ole mikään ihmisen arvon mittari. Jos se sitä sinulle on niin olkoon. Toivon, että itse arvostaisit läheisiäsi (mikäli heitä on) myös työttömänä.

Mikä tietäjä sinä myös näihin asioihin olet. Et sinä voi jokaisen elämästä ja tilanteesta tietää. Äitinikin teki

Kiitos, mutta minua ei tarvitse opettaa. Minulle itselleni riittää oma arvostukseni. Opettele sinäkin arvostamaan muita, asiallisesti. Ota pääsi pois omasta navastasi.

15 vuotta työttömänä, takana kolme irtisanomista, kaksi lasta.

Vierailija
17373/17596 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä ole sinulle ihan sama, muuten  lopettaisit jo. Nyt minä puolestani lopetan.

Vierailija
17374/17596 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ...ttu! Lopettakaa jo toi jankutus ja keskittykää aiheeseen. 

Vierailija
17375/17596 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin mun kaverin kanssa kattomaan yhtä esitystä kaupungille. Ajateltiin, että olis ihan mukavaa vaihtelua ja että olis kiva iltapäivä. No, päästyämme paikalle, paikalla olikin tosi vähän porukkaa ja yks ihan sen siunaaman tuiskeessa ollut nuorehko mies alko vikittelemään mun kaveria. Ei meinannu uskoa ollenkaan, että nyt ei oikein nappaa. Eipä viivytty sitte kauaa. Mutta ei uskoakseni jääty paljosta paitsi 😂 Jatkettiin yhdessäoloa yhessä ravintolassa sitte kahestaan. 

Vierailija
17376/17596 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näen joka yö paljon unia, mitä mieheni ihmettelee. Hän ei itse kuulemma juuri koskaan näe, tai ehkä ei vain muista. 

Mieleenjäävimpiä viime aikoina ovat olleet unet, joissa olen ollut metsässä ja vastaan on tullut karhuja ja leijonia, jotka ovatkin olleet minua kohtaan kuin kilttejä koiria. Minä olin heitä ikäänkuin voimakkaampi.

Samoin näen paljon unia melko nuorena menehtyneistä vanhemmistani. Autoakin ajan usein, vaikka oikeasti minulla ei ole ajokorttia. Unessa usein pelkään jääväni kiinni kortittomuudesta, mutta ajan silti, vieläpä ihan hyvin. Paitsi kerran tuli vähän kolhittua autoa 🤭

Toivoisin näkeväni joskus jotakin kuumia eroottisia unia, mutta tilanteet eivät edes unessa etene kovin pitkälle, kun muistan niissä olevani varattu, enkä halua pettää miestäni 😄

Luulen, että 100 % sinut seksuaalisuutesi ka

Ihan hyvä analyysi. Tosin en ole mikään strong independent woman vaan ihan helposti voin myöntää tarvitsevani miestä moneen, moneen asiaan. Melko estoton kyllä oman miehen kanssa, monessa mielessä 🤭 

Vierailija
17377/17596 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Onpa ollut aika raskas päivä. Paljon (liian paljon) pakollista puuhaa, mutta onneksi on viikonloppu edessä. Saa mahdollisesti levättyä, mikä tulisi tarpeeseen. 

Vierailija
17378/17596 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa upea usva pellon päällä vähän ennen hämärää. Hieno maisema ja lämmin puimisen tuoksu.

Vierailija
17379/17596 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puimisen jälkeinen tuoksu on kyllä melkein parasta mitä voi olla! Toinen on maan tuoksu aamulla, kun on sellainen syksyinen kirpeän raikas ilma. 

Vierailija
17380/17596 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu tänään tosi väsyny. Tuntuu ku kivirekeä vetäisin perässä ku yritän saada itteni tekemään jotain pakollista. Ei tunnu kauheen rohkaisevalta. No, jospa joku muu päivä vörkkis paremmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi