Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21862)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kaikille!
Samoin sunulle, rauhaisaa unta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kaikille!
Samoin sunulle, rauhaisaa unta :)
* sinulle
Aina välillä olen tätä ketjua lueskellut. Kivoja kuulumisia joillain mökillä sun muuta. Minulla ollut hyvä päivä. Töissä olin tuloksellinen. Osallistuin opintojeni lähipäivään myös. Kävin kaupassa, tein ruokaa sun muuta. Ei pitänyt katsoa Vain elämää mutta tuossa se nyt pyörii 🙈
Vierailija kirjoitti:
Seisoin iltapäivällä pellon pientareella ja maasta alkoi kuulua matalaa tasaista hurinaa joka voimistui. Katsoin alas enkä kunnolla saappaitani nähnyt koska olin astunut ampiasten maapesään ja porukka vihaisena. Siihen putosi sahani seisoin suorana ja paikallani kuin rautakanki. Varoin huitomasta, hengitin takin kauluksen sisään ja eleettömän rauhallisesti poistuin pelipaikalta. Ei tullut pistoakaan. Amppareiden maapesät ennustaa kuivaa syksyä. Olkaahan varovaisia luonnossa liikkuessa.
Maa-ampiaiset ovat ihan oma "rotunsa" tai oikeastaan niitä on kahta eri "rotua" Vespula Vulgaris ja Vespula Germanica. Maa-ampiaisen pesä maassa ei ennusta mitään, se kun pesii nimensä mukaisti maassa!
Ja tyhmänkin pitäisi tietää, että vain ampiaskuningatar talvehtii!
Tultiin mökille ja aika piakkoin päätin mennä uimaan. Onpa vesi viilentynyt huimasti kesästä. Sitä tunsi jo jalkojen jäätyvän. Ei sitä viittä minuuttia kauempaa viitsinyt uida. Makkaraa syötiin ja katsottiin samalla Vain elämän avausjaksoa. Todella väsyttävä päivä oli ja sain selkäni kipeäksi töissä. Ihan iltasella saavuttiin tänne mökille. Huomenna alkaa kunnolla mökkeily. Taitaa olla viimeiset mökkeilypäivät kohdallani tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seisoin iltapäivällä pellon pientareella ja maasta alkoi kuulua matalaa tasaista hurinaa joka voimistui. Katsoin alas enkä kunnolla saappaitani nähnyt koska olin astunut ampiasten maapesään ja porukka vihaisena. Siihen putosi sahani seisoin suorana ja paikallani kuin rautakanki. Varoin huitomasta, hengitin takin kauluksen sisään ja eleettömän rauhallisesti poistuin pelipaikalta. Ei tullut pistoakaan. Amppareiden maapesät ennustaa kuivaa syksyä. Olkaahan varovaisia luonnossa liikkuessa.
Maa-ampiaiset ovat ihan oma "rotunsa" tai oikeastaan niitä on kahta eri "rotua" Vespula Vulgaris ja Vespula Germanica. Maa-ampiaisen pesä maassa ei ennusta mitään, se kun pesii nimensä mukaisti maassa!
Ja tyhmänkin pitäisi tietää, että vain ampiaskuningatar talvehtii!
Onpas täällä ollut kärkeviä viestejä, ihmettelen. Eipä ne minua hetkauta, outoa käytöstä vaan. Ootteko te tavallisessakin elämässä yhtä ilkeitä?
Jospa se on Känkkäränkkä tullu vauvapalstalle vierailulle 🤭
Vierailija kirjoitti:
Jospa se on Känkkäränkkä tullu vauvapalstalle vierailulle 🤭
😂
Kipujen kanssa ei oo kiva elää. Se on selvää. Onneksi itse on saanut olla suht kivuton, vaikka muuta terveyskremppaa ja huolta onkin. Ukkokullan viereen köllähdin, hän taisi jo nukahtaa. Tässä on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Sain juuri kuulla, että poikani saa lapsen. Minusta tulee mummo! 🌼 Ihan huippua!
Nykyaikana miehetkin synnyttää, eiku....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain juuri kuulla, että poikani saa lapsen. Minusta tulee mummo! 🌼 Ihan huippua!
Ootko sä vähän vajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen molempien - äitini ja isäni - lapsi. Vaikka äitini onkin synnyttänyt minut.
Kun olen yksin kotona niin iskee kauhea syötätys- koko ajan pitäisi jotakin etsiä kaapeista suuhunsa.
Tänä iltana sain itseni hillittyä. Jätskiä kipollinen ja hiljattain keksimämme herkku: juustorinkilä halkaistuna paahtimeen, väliin voita, juustoa ja omenahilloa. Nami!
Nyt pötkötän lukemassa. Ovet tarkistin pari kertaa että varmasti ovat lukossa.
Hyvää yötä kaikille!
Mun päivään on kuulunut kirjan lukemista, ruuan laittoa, saunan lämmitystä ja nuotiolla istuskelemista. Ihan mukava päivä, vaikka pienet asiat pään sisällä vähän vaivaavatkin. Yritin oppia olemaan murehtimatta asioita, joihin en voi vaikuttaa. Mutta vaikeaa se on.
Kärpäset mokomat ovat alkaneet tunkeutua sisätiloihin aktiivisesti. Niitä on tullut tänäänkin lätkittyä urakalla. Puoliso järjesti tänään oman poikien illan, niin lähdin kaverin luokse yöksi. Sitä varten olin tehny valmiiksi poppareita ja ostanu jätskiä, niin saatiin tyttöjen keskenkin pitää herkkuilta. Kohta nukkumaan.
Tänään oon miettiny, miks jotkut ihmiset tuntuu olevan aina jotenki ilkeitä toisille ihmisille. Mä en tajuu, mikä siihen on syynä ja miten sellanen käytös auttaa tätä ihmistä elämässä. Luulis että jos on jatkuvasti pakko ilkeillä, ni eikös siitä usein seuraa, että kaverit vähenee, itselle jää myös paha mieli ja mitään hyötyä ei tullu mihinkään. Ni miksköhän ne jatkaa sitä aina vaan. Ku luulis että ois helpompaa elää, jos olis kavereita ja ihmissuhteet kunnossa. Outoa.
Mä oon ollu tänään tosi väsyny. Tuntuu ku kivirekeä vetäisin perässä ku yritän saada itteni tekemään jotain pakollista. Ei tunnu kauheen rohkaisevalta. No, jospa joku muu päivä vörkkis paremmin.