Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
En kestä, elokuun viimeinen päivä. Kesä älä mee!
Kiva päivä. Kohta katson Aika jonka sain elokuvan.
Vierailija kirjoitti:
Oon nähny, tykkäsin.
Rauhaisaa yötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nähny, tykkäsin.
Rauhaisaa yötä
Kiitoksia Samoin.
Väsymystä ja masennusoireet päällä ollut tiukasti koko päivän. Lukuunottamatta sitä hetkeä, kun yksi hölpöttävä kaveri soitteli, sen hetken oli mukava turista ja vitsiä vääntää. Sain tänään kuitenkin aikaiseksi tehdä mustikkapiirakkaa. Se oli itsen ylitys näillä resursseilla.
Hirveä päivä töissä. Haukkumista, kyykytystä, asiakkailta. Hyveposeerausta ja oman kruunun kiillotusta joiltain työ"kavereilta". Ihmisiin usko on kuollut tässä työssä. Hoitoala.
Hirveä yö yskän ja nuhan takia takana. Nukuin kaksi tuntia, lääkkeet loppuivat. Onneksi ei tarvitse stressata töihin menosta ja mies lupasi käydä apteekissa ennen kuin itse lähtee toimistolle. Ehkä saan sitten muutaman tunnin unta.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä yö yskän ja nuhan takia takana. Nukuin kaksi tuntia, lääkkeet loppuivat. Onneksi ei tarvitse stressata töihin menosta ja mies lupasi käydä apteekissa ennen kuin itse lähtee toimistolle. Ehkä saan sitten muutaman tunnin unta.
Paranemista sulle. Lepoa ja lämmintä mehua. Mulla on toisen silmän valkuainen ihan verenpunainen. Ei ole sattunut mikään, eikä ole kipeä. Tämmöinen on ollut joskus ennenkin, menee ohi noin viikossa. Onko muilla ollut?
Mielummin olis terve. No täähän on vaan häijyn näköinen
Doris
Mukavaa maanantaita ja syyskuun ekaa. Lähetään kohta kaupoille. Aurinko paistaa :)
Vierailija kirjoitti:
Tän takia me puolison kanssa käytetään taas hengitysmaskia kaupassa ja kirjastossa ym. Pieni vaiva pukea maski eikä tarvitse sairastaa turhan päiten. Viiteen vuoteen ei olla oltu flunssassa eikä koronassa koskaan. Viisi vuotta maski käytössä, paitsi kesällä. Eikä tarvitse edes influenssarokotusta ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Väsymystä ja masennusoireet päällä ollut tiukasti koko päivän. Lukuunottamatta sitä hetkeä, kun yksi hölpöttävä kaveri soitteli, sen hetken oli mukava turista ja vitsiä vääntää. Sain tänään kuitenkin aikaiseksi tehdä mustikkapiirakkaa. Se oli itsen ylitys näillä resursseilla.
Onko sulla hoitosuhde, lääkitystä, terapiaa?
Voimia jaksamiseen
Koira herätti klo 5:10 ja halusi ulos, joten aamiainenkin tuli syötyä jo kuudelta :D Tänään ohjelmassa vähän siivoilua ja muuten vaan "natin" katsomista. Illalla sytostaattipiikki taas ja tällä kertaa ihanaa, kun huomenna saan olla vain kotona. Menen käymään isän luona joskus loppuviikosta.
Onpas upea syyspäivä! Pihjalanmarjat punertaa ja ruskan värejä luonnossa.
Pieni pyöräily kirjastoon, kauppaan ja kierrätyspisteelle.
Harvoin silitän mitään mutta nyt odottaa pestyjä kesävaatteita silitystä.
Minulla aika usein verestää silmänvalkuainen- kaamean näköistä! Kelpaisin johonkin kauhuleffaan silloin. Mistä johtunee.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä päivä töissä. Haukkumista, kyykytystä, asiakkailta. Hyveposeerausta ja oman kruunun kiillotusta joiltain työ"kavereilta". Ihmisiin usko on kuollut tässä työssä. Hoitoala.
Siksi en tee enää lähihoitajan töitä.
Herätty 6.30. Aamukahvin jälkeen ahkerointia. Pesin kesäkukkaruukut, pyykkäsin ja kuivasin vanhuksen pyyhkeet ja täytin tiskikoneen. Hommat kun olin saanut hoideltua, päätin keittää uuden kahvikupillisen ja tehdä hyvän leivän. Kahvi jäi juomatta kun kissajuniori dippasi häntänsä kahvikuppiin.
Taas pitäisi arpoa mihin työpaikkaan lähetän pakolliset hakemukset. Ottaiskohan ne minut tuulilasin asentajaksi tai ripsiteknikoksi. Kovin on aneeminen tuo lähiseudun työtarjonta. Välillä kutittelee, että laittaisi hakemuksen paikkaan, josta ei ole mitään hajua, mutta kun tiedän kuinka tuo koneisto toimii, ei viitsi rasittaa sitä.
Nyt kai voi virallisesti toivottaa hyvää syksyä.
Pusikon raivausta mökillä! Kaunis on keli.
Vierailija kirjoitti:
Herätty 6.30. Aamukahvin jälkeen ahkerointia. Pesin kesäkukkaruukut, pyykkäsin ja kuivasin vanhuksen pyyhkeet ja täytin tiskikoneen. Hommat kun olin saanut hoideltua, päätin keittää uuden kahvikupillisen ja tehdä hyvän leivän. Kahvi jäi juomatta kun kissajuniori dippasi häntänsä kahvikuppiin.
Taas pitäisi arpoa mihin työpaikkaan lähetän pakolliset hakemukset. Ottaiskohan ne minut tuulilasin asentajaksi tai ripsiteknikoksi. Kovin on aneeminen tuo lähiseudun työtarjonta. Välillä kutittelee, että laittaisi hakemuksen paikkaan, josta ei ole mitään hajua, mutta kun tiedän kuinka tuo koneisto toimii, ei viitsi rasittaa sitä.
Toi iänikuinen ripsiteknikko ja tuulilasinasentaja löytyy minunkin alueen työtarjonnasta.
Tanskalainen Sukupolvien salaisuus alkaa.