Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
15881/24139 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni soutulenkki tehtiin, hyvin saatiin vene vesille. Mies heitteli uistinta samalla mutta ei tärpännyt.

Vesi on tosi lämmintä, täytynee yrittää uimaan. Talviturkkia en ole vielä heittänyt.

Nyt istun parvekkeella lukemassa ja välillä ihailen järvimaisemaa. 💐

Oi, järvivesi vielä lämmintä? Jospa vielä pääsen tänä kesänä uimaan. Kävin heinäkuun helteillä pari reissua kotiseudullani järvessä uimassa, lähdettiin varta vasten sinne täältä meren läheltä. Otettiin eväät ja muut tilpehöörit rannalle mukaan. Melkein nukahdin aurinkovarjon alle kuin lapsi konsanaan. Oli kyllä kesän tähän mennessä parhaat päivät.

Vierailija
15882/24139 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, järvivesi on vieläkin kuin vastalypsettyä maitoa, lämmintä ja pehmeää. Ei ole yhtään jäähtynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15883/24139 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin taas tuon ilkeilijän viestin poistoon.

Vierailija
15884/24139 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmoitin poistoon törkyilijän viestin. Terveiset hänelle: laita korkki kiinni ja mene vaikka pihalle.

Vierailija
15885/24139 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääosin hyvää kuuluu, mutta eilisestä asti ollut todella paska fiilis, enkä nyt keksi, kuinka itseäni piristäisin ja pääsisin positiivisuuden polulle. Ex soitti aivan innoissaan, kun joku nainen oli pyytänyt treffeille. Minua pyysi kuskiksi. Ihan oikeasti ! Tuli aivan kynnysmatto olo. Kuka pyytää ex puolisolta tälläisiä palveluksia ?

Hän pitää sinua ystävänä nyt. Sekin on voitto, että olette hyvissä väleissä.

Nyt "äiti" ei enää ole yli 40 v suhteen jälkeen hyvissä väleissä exän kanssa . Totesin, että kavereita voidaan olla ja hän voi toteuttaa unelmiaan, kunhan ei sotke minua millään muotoa juttuihinsa, edes kuskina. En halua tietää. Tässä kulkee minun rajani ja sitä tulee kunnioittaa. Erosta on nyt kolme vuotta. Tutkimuksissa todettu, parin voden suhteesta toipuminen voi viedä 8 v, joka tutkijoillekin yllätys ja näissä lähes elinkikäisissä suhteissa, se eron käsittely voi viedä puolet parisuhteen keston ajasta.

Vierailija
15886/24139 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääosin hyvää kuuluu, mutta eilisestä asti ollut todella paska fiilis, enkä nyt keksi, kuinka itseäni piristäisin ja pääsisin positiivisuuden polulle. Ex soitti aivan innoissaan, kun joku nainen oli pyytänyt treffeille. Minua pyysi kuskiksi. Ihan oikeasti ! Tuli aivan kynnysmatto olo. Kuka pyytää ex puolisolta tälläisiä palveluksia ?

Hän pitää sinua ystävänä nyt. Sekin on voitto, että olette hyvissä väleissä.

Nyt "äiti" ei enää ole yli 40 v suhteen jälkeen hyvissä väleissä exän kanssa . Totesin, että kavereita voidaan olla ja hän voi toteuttaa unelmiaan, kunhan ei sotke minua millään muotoa juttuihinsa, edes kuskina. En halua tietää. Tässä kulkee minun rajani ja sitä tulee kunnioittaa. Erosta on nyt kolme vuotta. Tutkimuksissa todettu, parin voden suhteesta toipuminen voi

Me ollaan oltu 50 vuotta naimisissa ja jos tulisi ero,  en voisi hylätä häntä, vaan olisin ystävänä läsnä. Minähän olen elänyt niin kauan hänen kanssaan, tunnen hänet läpikotaisin ja haluan hänelle hyvää. Joskus rakkautta on päästää irti ja antaa toiselle mahdollisuus uuteen rakkauteen, mutta ei se nollaa entistä rakkautta, se jää. Tietysti riippuu eron syystä, väkivalta ja petos, ne voivat pilata kaiken.

Vierailija
15887/24139 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä :)

Vierailija
15888/24139 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mode on hereillä. Hyvää yötä teille muille

Vierailija
15889/24139 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma alkaa työt loman jälkeen ja mua jännittää.

Oon vähän ihastunut tai jotain mua 15 vuotta nuorempaan työkaveriin. Hän on nuori komea mies ja mä ihan tavallinen keski-ikäinen tantta. Tullaan tosi hyvin juttuun ja mua pelottaa, että hän tai joku muu tajuaa mun ajatukset.

Enkä halua mitään suhdetta, seksiä tms. Vaan että hänkin tykkäisi musta ja hänestäkin olisi kiva tehdä mun kanssa töitä.

Näytä aiemmat lainaukset

Serkkupojalta, joka on asunut lähes koko ikänsä Lapissa, tuli hetki sitten viestiä ja kysyi, kiinnostaisko mua ensi viikonloppuna lähteä Rovaniemelle markkinoille. Hän asuu itse ihan siellä itärajan tuntumassa, mutta on menossa markkinoille. Ollaan taidettu tavata kasvotusten noin neljännesvuosisata sitten äitinsä hautajaisissa Keski-Suomessa. Noloa tunnustaa, mutta en ole koskaan elämässäni käynyt Kemiä pohjoisempana ja sielläkin vain kerran yksissä häissä. Ensin ajattelin, että nyt tulee vähän turhan lyhyellä varoitusajalla, mutta sitten mietin, että no mikä ettei. Töissä ei ole enää oikein mitään tekemistä, joten tuskin ketään haittaisi, jos en olisi ensi perjantaina töissä. Torstaina voisin lähteä yöjunalla Rovaniemelle ja sitten olla pari yötä hotellissa. Maanantain vastaisena yönä junalla takaisin, maanantai ja tiistai on mulla kuitenkin silloin ihan normaalistikin vapaata. Pitää vaan selvittää nyt viikonloppuna, saanko kissalle ja koiralle  hoitajan.

Vierailija
15891/24139 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Serkkupojalta, joka on asunut lähes koko ikänsä Lapissa, tuli hetki sitten viestiä ja kysyi, kiinnostaisko mua ensi viikonloppuna lähteä Rovaniemelle markkinoille. Hän asuu itse ihan siellä itärajan tuntumassa, mutta on menossa markkinoille. Ollaan taidettu tavata kasvotusten noin neljännesvuosisata sitten äitinsä hautajaisissa Keski-Suomessa. Noloa tunnustaa, mutta en ole koskaan elämässäni käynyt Kemiä pohjoisempana ja sielläkin vain kerran yksissä häissä. Ensin ajattelin, että nyt tulee vähän turhan lyhyellä varoitusajalla, mutta sitten mietin, että no mikä ettei. Töissä ei ole enää oikein mitään tekemistä, joten tuskin ketään haittaisi, jos en olisi ensi perjantaina töissä. Torstaina voisin lähteä yöjunalla Rovaniemelle ja sitten olla pari yötä hotellissa. Maanantain vastaisena yönä junalla takaisin, maanantai ja tiistai on mulla kuitenkin silloin ihan normaalistikin vapaata. Pitää vaan selvittää nyt viikonloppuna, saanko kissalle

Hauska kutsu, mene ihmeessä. Veri on vettä sakeampaa:).

Tulin just töistä, oli työvuoro täynnään kommelluksia, yksi sairaana, eikä tuuraajaa saatu lyhyellä varoitusajalla. Sit vähän 'sävellettiin'...

Huomenna taas töitä. Juhlatalkoot. Eiköhän suju jo vanhalla rutiinilla.

Doris

Vierailija
15892/24139 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätty 6.30. Illan hauska. Tein äsken iltapalaksi lämppäreitä. Puoliso tuli keittiöön ja kysyi onko tonnikala loppu, kun laitat leipiin kissan tonnikalaa? Olin aukaissut vahingossa katin purkin, kun nuo ovat niin samanlaisia. No, olisikohan maussa erottunut😂.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herätty 6.30. Illan hauska. Tein äsken iltapalaksi lämppäreitä. Puoliso tuli keittiöön ja kysyi onko tonnikala loppu, kun laitat leipiin kissan tonnikalaa? Olin aukaissut vahingossa katin purkin, kun nuo ovat niin samanlaisia. No, olisikohan maussa erottunut😂.

Voi ei :D :D :D 

Näytä aiemmat lainaukset

"Hauska kutsu, mene ihmeessä. Veri on vettä sakeampaa:).

Tulin just töistä, oli työvuoro täynnään kommelluksia, yksi sairaana, eikä tuuraajaa saatu lyhyellä varoitusajalla. Sit vähän 'sävellettiin'...

Doris"

Sain pojan hoitamaan noi karvakorvat, joten huomenna alan varaamaan hotellin ja junaliput :)

Joko sä lasket työaamuja?

Vierailija
15895/24139 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

"Hauska kutsu, mene ihmeessä. Veri on vettä sakeampaa:).

Doris"

Sain pojan hoitamaan noi karvakorvat, joten huomenna alan varaamaan hotellin ja junaliput :)

Joko sä lasket työaamuja?

Joopa. Aamukampa on harva... hauskaa aikaa eletään

D.

Vierailija
15896/24139 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ilta ja päivä oli tänään, niin raikasta pitkästä aikaa.

Vierailija
15897/24139 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona tuoksui tänään ihan lapsuuden syksyltä, puinnilta ja koulun aloitukselta.

Vierailija
15898/24139 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mahtava iltarusko järvellä!

Revontulia luvassa yöllä mutta tuskinpa jaksan valvoa.

Katsoin leffan Isoäiti, oli hyvä.

Rauhaisaa yötä kaikille💐

Vierailija
15899/24139 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileitä on yöt nyt enää +13 ulkona.

Vierailija
15900/24139 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se omassa järvessä maittavampaa uida, kuin yleisellä järvirannalla. Oikein levollinen olo tuli, kun tulin juuri saunomasta ja uimasta. Oman järven vesi tuntuu ihossa niin ihanteelliselta, kuin toisaalla. 

Ei voisi olla parempaa tapaa rentoutua työviikon jälkeen. Todella pimeää oli saunoa puolituntia sitten. Usva järven yllä. Oli tunnelmallista. 

Ketju on lukittu.