Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Pääosin hyvää kuuluu, mutta eilisestä asti ollut todella paska fiilis, enkä nyt keksi, kuinka itseäni piristäisin ja pääsisin positiivisuuden polulle. Ex soitti aivan innoissaan, kun joku nainen oli pyytänyt treffeille. Minua pyysi kuskiksi. Ihan oikeasti ! Tuli aivan kynnysmatto olo. Kuka pyytää ex puolisolta tälläisiä palveluksia ?
Hei yksinäinen, Pohjanmaan yhdistys järjestää Nuorten kahveja ainakin Vaasassa. Sieltä moni on löytänyt puhekavereita ja seuraa. Ikärajaa ei ole, varttuneemmatkin saavat mennä.
Vierailija kirjoitti:
Pääosin hyvää kuuluu, mutta eilisestä asti ollut todella paska fiilis, enkä nyt keksi, kuinka itseäni piristäisin ja pääsisin positiivisuuden polulle. Ex soitti aivan innoissaan, kun joku nainen oli pyytänyt treffeille. Minua pyysi kuskiksi. Ihan oikeasti ! Tuli aivan kynnysmatto olo. Kuka pyytää ex puolisolta tälläisiä palveluksia ?
Hän pitää sinua ystävänä nyt. Sekin on voitto, että olette hyvissä väleissä.
Huomio myös yksin olevat ja yksinäiset Turun suunnalla:
Yksinasuville suunnattu musiikillinen piha Taiteiden yössä 14.8.2025 Turun Katedraalikoulun pihassa.
Tarkista vielä nuo tiedot, ite oon ihan täällä muualla päin Suomea.
Väsymys vie elämänhalua ja intoa. Ärsyttävää, kun ei jaksa tehdä asioita, joita haluaisi. Yritän vielä sinnitellä, kuten olen vuosia tehnyt. En vain tiedä kuinka pitkään jaksan.
Nyt kun ei enää ole helle, niin päätin alkaa leipomaan. Pullaa, marjapiirakan ja pitsaa.
Kivaa viikonloppua ihan jokaiselle ja kaikille väsyneille/murheellisille halaukset.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ei enää ole helle, niin päätin alkaa leipomaan. Pullaa, marjapiirakan ja pitsaa.
Kivaa viikonloppua ihan jokaiselle ja kaikille väsyneille/murheellisille halaukset.
Sinä sait aikaiseksi sen, mitä olen usein jo suunnitellut, teetkö pullataikinaan mustikkapiirakan? Se on herkkuani.
Nyt olis kyllä paremmat säät niin mustikan keruuseen kuin leipomiseenkin. On vaan muuta suunnitteilla, ehkä maanantaina pääsen metsään. Ellei sade???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen punaherukka-karviaishilloa.
Tästä tuli mieleeni: Onko joku tehnyt koskaan itse Paholaisen hilloa? Resepti on minun taidoillani liian mutkikas, kerran 'oikaisin' ja laitoin puolukkasurvoksen sekaan kurkkusinappisalaattia ja ripaus sokeria. Oli kyl ihan hyvää broilerin kanssa.
Olen joskus vuosia sitten tehnyt Paholaisen hilloa. Pitäiskin tehdä, ohjeen jo etsin valmiiksi (k-ruoka.fi). Helppo tehdä ainakin tuolla ohjeella.
Tein Paholaisen hilloa enkä vaan aikonut. Hyvää tuli, vaikka vähän varovaisesti laitoin chiliä (ohjeessa pyydettiin laittamaan 3 kpl, laitoin 2). Kolme pientä purkillista sitä tuli, yhden niistä saa sisareni jouluksi.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilen ekaa kertaa tehdä Svelejä eli norjalaisia pannukakkuja. Saa nähdä onnistuuko ja maistuuko?
Oliko pannukakut hyviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä sait aikaiseksi sen, mitä olen usein jo suunnitellut, teetkö pullataikinaan mustikkapiirakan? Se on herkkuani.
Nyt olis kyllä paremmat säät niin mustikan keruuseen kuin leipomiseenkin. On vaan muuta suunnitteilla, ehkä maanantaina pääsen metsään. Ellei sade???
Nyt teen ihan murotaikinaan piirakan mustikoista ja vadelmista.
Toivotaan että maanantaina ei sada 😊🙏
Johan ootte aktiivisia! Minä olen laiska tekemään mitään ylimääräistä. Kotona on ikivanhoja manna- ja riisiryynejä joista en saa aikaiseksi tehdä mitään.
Kerran tein Ahvenanmaan pannukakku a mannaryyneistä ja oli hyvää- mutta eipä ole toista kertaa tullut innostuttua.
Pyörällä käytiin kaupassa ja isän haudalla täällä kakkoskodin maisemissa. Lämmin aurinkoinen päivä, ei liian kuuma enää.
Illemmalla ehkä soutelemaan. Vesi on kyllä niin matalalla että veneen rahtaaminen pukeilta voi olla aika haastavaa. 💐
Vierailija kirjoitti:
Hei yksinäinen, Pohjanmaan yhdistys järjestää Nuorten kahveja ainakin Vaasassa. Sieltä moni on löytänyt puhekavereita ja seuraa. Ikärajaa ei ole, varttuneemmatkin saavat mennä.
En tiedä onko viesti minulle osoitettu, mutta voin sanoa asuvani aivan liian kaukana tuolta. Tietysti tekosyy ehkä tämäkin.
Kyllä on kivaa, kun on pieni mökki. 20 neliötä siivoaa kymmenessä minuutissa, matot ulos terassille, pintojen pyyhintä ja lattian pesu. Tykkään siivota ja teen tuon päivittäin. Lakanat vaihdan kahden viikon välein. Nautin selkeästä ja siististä kodista. Voisi sanoa siivousta jopa mun harrastukseksi.
Tuo ylläoleva pilkkaava ja miehiä haukkuva viesti on ilmoitettu ylläpitoon poistettavaksi. Mikä saa aikaan ilkeilyä ja vinoilua ventovieraita ihmisiä kohtaan? Känni, lääkkeet?
Suloinen vesisade ulkona. Pizzan tekoa ja punaviiniä myöhemmin illalla viikonlopun alkajaisiksi, ehkä myös leffan katsomista jos löytyy joku kiva. Sitä ennen vähän siivoilua.
Ihan p...a työpäivä. Kaikki on mennyt päin mäntyä. Täytyy lähteä vähän aiemmin kotiin, kun mikään ei suju
Vierailija kirjoitti:
Tuo ylläoleva pilkkaava ja miehiä haukkuva viesti on ilmoitettu ylläpitoon poistettavaksi. Mikä saa aikaan ilkeilyä ja vinoilua ventovieraita ihmisiä kohtaan? Känni, lääkkeet?
Hyvin poistanut mode tänään solvaavat yms viestit. Kannattaa ilmiantaa heti, eikä ainakaan 'lainata'. :)
En oikeastaan itse mieti olevani pessimisti. Yleensä yritän löytää jotain hyvää joka päivä. Korjaus edelliseen.